Wat tekenaar zegt is in de meeste gevallen wel waarMouseketeer schreefCOLONHet heeft totaal niets te maken met bijschaven.D-Tekenaar schreefCOLONVaak wordt zo een voorstelling gegeven om de kantjes nog wat bij te schaven na de eerste reacties .
Nog even afwachten dus .
De show in z'n geheel is gewoon een goedkope productie, totaal emotieloos en niet interessant.
Er zitten een aantal kleine stukjes in die ik wel leuk vond, maar ik ben erg teleurgesteld!
'The Forest of Enchantment: A Disney Musical Adventure' show

boogschutter schreefCOLONMake up en kostuums mooi.
Wij vonden dat ze wel handig gebruik maakten van decor/podium.
Vonden vooral stukje van tarzan goed.
Enige wat jongste vond was dat het geen verhaal was .maar verschillende liedjes uit verschillende films.
Leuk om eens wat anders dan frozen te zien.
Kijk dit is een review waar je iets mee kunt!
Ben het met Boogschutter eens!
Er is geen verhaal, alleen een liedje of twee per film.
Vind ik persoonlijk wel leuk, ik hoor liever een show vol muziek dan dat er een gesprek plaats vindt.
Dat vond ik ook aan de Frozen show het minst.
Ik las op twitter een reactie van iemand die het vergeleek met een klein pop-up boekje en daar kan ik me goed in vinden qua decor.
Ik begrijp de kritiek, maar ik vond het alsnog super!
Er is geen verhaal, alleen een liedje of twee per film.
Vind ik persoonlijk wel leuk, ik hoor liever een show vol muziek dan dat er een gesprek plaats vindt.
Dat vond ik ook aan de Frozen show het minst.
Ik las op twitter een reactie van iemand die het vergeleek met een klein pop-up boekje en daar kan ik me goed in vinden qua decor.
Ik begrijp de kritiek, maar ik vond het alsnog super!
- MermaidLagoon
- Member

- BerichtenCOLON 164
- GeregistreerdCOLON 02 Apr 2014, 15:36
Ik sluit me aan bij Paula. Had verwacht dat er meer verhaal in zou zitten, maar het is in feite een aaneenschakeling van liedjes die zich allemaal in het 'enchanted forest' afspelen. De zang daarentegen was erg goed, de kostuums prachtig en het is sowieso al geweldig om wat apartere Disneyfiguren te zien dan zeg weer een Anna en Elsa. Ja, ik ben fan en heb er nu al zin in om het nog een keer te zien!
Hier is een kleine sneakpeak van de show te zien:
https://www.facebook.com/ED92.org/video ... 242796180/
En hier is morgen een live uitzending te vinden:
http://livestream.com/accounts/10727514/events/4801421
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Een blikje achter de schermen bij The Forest of Enchantment: A Disney Musical Adventure
Bron : RDC
Bron : RDC
- Fantillusion
- Member

- BerichtenCOLON 567
- GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54
Wat een wisselende reacties zeg! Ben nog steeds erg benieuwd, kan niet wachten hem te zien over een paar weken.
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
I would have no inkling of how precious life can be
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Ik was al een beetje teleurgesteld door het decor, wat er uit zag alsof het gemaakt was voor een groep 8 basisschool musical. Er kwamen "Forest people" op (geschminkt en gekleed als bloemen, planten, bomen etc). De intro duurde erg lang en was niet slecht maar ik had er niet het Disney gevoel bij, meer alsof het in de Efteling thuis hoort. Daarna kwamen Pocahontas en John Smith op. Ik had hier erg naar uitgekeken, en aangezien het bijna 20 jaar geleden was sinds Pocahontas in DLP was had ik verwacht dat dat wel een belangrijk moment zou worden. Helaas was het dat totaal niet. Het was het kortste stuk van de gehele show. John Smith deed niets dan een beetje zwaaien en Pocahontas zong Colors of the Wind live. Doordat het niet heel goed gezongen werd, en het een soort van sneltrein versie was, werd de emotie totaal uit het nummer gehaald. Daarna gingen ze weer af. Toen kwam The Jungle Book en het waren Baloo en King Louie, waarbij één van de "Forest People" I Wanna Be Like You song. Het is een catchy lied, maar het stuk was exact hetzelfde als in Animagique dus totaal niet interessant en vernieuwend. Ik had het leuker gevonden als ze het bijvoorbeeld hadden gemixt met The Bare Necessities. Vervolgens kwam Tarzan op. De Tarzan La Rencontre show is en blijft altijd mijn grote favoriete stage show in DLP. Het niveau van die show lag zó extreem hoog! Ik had gehoopt dat de terugkeer van Tarzan op het podium vergelijkbaar zou worden met die show, maar helaas was dat niet het geval. Hij draaide in de touwen terwijl weer één van de "Forest People" Son of Man song. Het was zeker niet slecht, ik doe het hem niet na, maar het was ook zeker niet zo goed als dat ze kunnen. Hierna kwam het Tangled stuk. Dit was dan wel weer geweldig. Rapunzel en Flynn kwamen op, en Rapunzel zong de When Will My Life Begin Reprise, iets waar ik heel blij van werd aangezien dat mijn favoriete nummer van de soundtrack is. Daarna brachten ze de boot het podium op waar ze samen in gingen zitten en I See The Light zongen. Sommigen van jullie weten misschien dat hier een hele persoonlijke emotionele betekenis voor mij achter zit, dus hier rolden de tranen wel van over m'n wangen. Daarna kwam Merida op, en wederom zong één van de "Forest People" Touch The Sky terwijl Merida pijlen afschoot, elke keer op een andere roos. Daarna ging ze het podium af en deden de "Forest People" dezelfde outro als intro. En dat was de show.
Het is leuk om Pocahontas en Tarzan terug te zien, Merida is mijn favoriete prinses en de liedjes die ze gebruiken behoren tot mijn grote favorieten. Dus het was zeker niet geheel slecht. Maar het live zingen klonk niet zo geweldig waardoor de emotie en de kracht totaal uit de nummers werd gehaald. Er valt geen touw aan de show vast te knopen, het geheel voelt erg rommelig en random aan. Dat in combinatie met het goedkope decor maakte het dat ik uiteindelijk toch erg teleurgesteld naar buiten liep. Ik ga het volgende maand zeker nog eens bekijken, eigenlijk puur om foto's te maken. Maar het is niet iets wat ik heel erg graag nog vaak wil bekijken. Het is een klein showtje, en het hoeft ook niet groot te zijn. Als je niet veel shows gewend bent, dan zal het vast mooi zijn. Maar als je elke show ooit in DLP opgevoerd hebt gezien, dan weet je dat ze véél beter kunnen.
Het is leuk om Pocahontas en Tarzan terug te zien, Merida is mijn favoriete prinses en de liedjes die ze gebruiken behoren tot mijn grote favorieten. Dus het was zeker niet geheel slecht. Maar het live zingen klonk niet zo geweldig waardoor de emotie en de kracht totaal uit de nummers werd gehaald. Er valt geen touw aan de show vast te knopen, het geheel voelt erg rommelig en random aan. Dat in combinatie met het goedkope decor maakte het dat ik uiteindelijk toch erg teleurgesteld naar buiten liep. Ik ga het volgende maand zeker nog eens bekijken, eigenlijk puur om foto's te maken. Maar het is niet iets wat ik heel erg graag nog vaak wil bekijken. Het is een klein showtje, en het hoeft ook niet groot te zijn. Als je niet veel shows gewend bent, dan zal het vast mooi zijn. Maar als je elke show ooit in DLP opgevoerd hebt gezien, dan weet je dat ze véél beter kunnen.

Ben het nu aan het kijken, thanks voor de link!Paula schreefCOLONHier is een kleine sneakpeak van de show te zien:
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019