Samen met deze foto werd de volgende quote meegegeven: ‘Look at the world so close, and I’m halfway to it…’. Dit zal waarschijnlijk een streepje muziek uit de film worden.

Ieder zijn mening natuurlijk, en daarom respecteer ik ook de jouwe Lars. Maar ik denk niet dat je je teveel moet vastpinnen op de trailer. En zeker en vast niet op de muziek in de trailer, want de muziek voor deze film zal (zoals enkele oudere Disneyklassiekers) door niemand minder dan Alan Menken geschreven worden. En van hem hebben we toch al heel wat mooie muziek te horen gekregen. Volgens mij willen ze gewoon via de trailer zoveel mogelijk mensen aanspreken aangezien het succes van de Prinses en de Frog wat uitbleef (of toch niet geworden is zoals eerst gedacht). Daarom hebben ze ook al een naamsverandering doorgebracht namelijk.Tuvok @ do jul 22, 2010 7:37 pm schreef:Prachtige concept-arts... en daar is dan helaas ook direct alles mee gezegd. Ik was vol enthousiasme over deze film tot ik de trailer zag...Dit zou zo uit de Dreamworks stal kunnen komen. Gelikte visuals met die flauwe Shrek humor. Disney probeert zijn 'princess franchise' een extreme make-over te geven die naar mijn mening de totaal verkeerde kant op is geschoten. Ze proberen uit alle macht te verbloemen dat dit een prinses-film is. In de trailer krijgt Flynn veel meer screentime dan Rapunzel... Vind het drie keer niks. Gelukkig komt er volgend jaar nog een échte Disney film uit: de nieuwe handgetekende Winnie the Pooh film. Zonder trailer en verhaal is die nu al beter dan Tangled.
Een Disney classic moet ondersteunt worden door klassieke (film)muziek, niet door een goedkoop popnummer van een 'wereldster'. Dat doet Dreamworks al jaren. Na The Princess and The Frog dacht ik dat Disney eindelijk weer z'n draai had gevonden. Helaas...
Ik hoop van harte dat je gelijk krijgt, Draggy. Vergelijk de trailer eens tussen PATF en Tangled. Die eerste bezorgde mij kippenvel (vooral de 'After 75 Years of Magic' trailer), die van Tangled deed me niks. Groot pluspunt van de uiteindelijk films is uiteraard de klassieke muziek van Alan Menken. Die soundtrack koop ik blind. Ben een groot fan van Menken.Dragy @ do 22 jul, 2010 20:48 schreef:Ieder zijn mening natuurlijk, en daarom respecteer ik ook de jouwe Lars. Maar ik denk niet dat je je teveel moet vastpinnen op de trailer. En zeker en vast niet op de muziek in de trailer, want de muziek voor deze film zal (zoals enkele oudere Disneyklassiekers) door niemand minder dan Alan Menken geschreven worden. En van hem hebben we toch al heel wat mooie muziek te horen gekregen. Volgens mij willen ze gewoon via de trailer zoveel mogelijk mensen aanspreken aangezien het succes van de Prinses en de Frog wat uitbleef (of toch niet geworden is zoals eerst gedacht). Daarom hebben ze ook al een naamsverandering doorgebracht namelijk.
Wil ook nog wel zeggen dat ik Disney liever hun 2D geanimeerde film zie en laat de rest maar over aan Pixar...
Je mag zeggen over deze film wat je wilt. Maar het is géén goedkoop popnummer en Wereldster hoort bij deze artiest met een hoofdletter en niet tussen de zogenaamde haakjes! Ze is 1 van de weinige artiesten met zo'n Wereldklasse die zó onderschat wordt. Dus bij deze wou ik dat even rechtzettenTuvok @ do jul 22, 2010 7:37 pm schreef: Een Disney classic moet ondersteunt worden door klassieke (film)muziek, niet door een goedkoop popnummer van een 'wereldster'.

Wezz @ do 22 jul, 2010 23:13 schreef:Je mag zeggen over deze film wat je wilt. Maar het is géén goedkoop popnummer en Wereldster hoort bij deze artiest met een hoofdletter en niet tussen de zogenaamde haakjes! Ze is 1 van de weinige artiesten met zo'n Wereldklasse die zó onderschat wordt. Dus bij deze wou ik dat even rechtzettenTuvok @ do jul 22, 2010 7:37 pm schreef: Een Disney classic moet ondersteunt worden door klassieke (film)muziek, niet door een goedkoop popnummer van een 'wereldster'.
Hehe zo'n reactie had ik wel verwacht van een echte Pink fan als Wezz!Wezz @ do 22 jul, 2010 23:13 schreef:Je mag zeggen over deze film wat je wilt. Maar het is géén goedkoop popnummer en Wereldster hoort bij deze artiest met een hoofdletter en niet tussen de zogenaamde haakjes! Ze is 1 van de weinige artiesten met zo'n Wereldklasse die zó onderschat wordt. Dus bij deze wou ik dat even rechtzettenTuvok @ do jul 22, 2010 7:37 pm schreef: Een Disney classic moet ondersteunt worden door klassieke (film)muziek, niet door een goedkoop popnummer van een 'wereldster'.

Kom niet aan P!NK!Tinkerbelletje @ vr 23 jul, 2010 09:07 schreef:Wezz @ do 22 jul, 2010 23:13 schreef:Je mag zeggen over deze film wat je wilt. Maar het is géén goedkoop popnummer en Wereldster hoort bij deze artiest met een hoofdletter en niet tussen de zogenaamde haakjes! Ze is 1 van de weinige artiesten met zo'n Wereldklasse die zó onderschat wordt. Dus bij deze wou ik dat even rechtzettenTuvok @ do jul 22, 2010 7:37 pm schreef: Een Disney classic moet ondersteunt worden door klassieke (film)muziek, niet door een goedkoop popnummer van een 'wereldster'.
:appl: You go Wezz!! :appl:
Ik moet zeggen dat ik het nummer wel vond passen in de trailer...
Had echt zoiets van hee Pink, cool!!
Ik kijk wel erg uit naar deze film, ben erg benieuwd wat Disney er van maakt!!

Wel goede muziek!Tuvok @ ma aug 30, 2010 10:32 pm schreef:Slechte trailer, prachtige poster.