Kan me wel vinden in het meeste wat Mouseketeer zegt.
Moest alleen wel heel erg lachen om de entree van Tarzan, ik had verwacht dat hij van boven zou komen haha.
Goeie zang vind ik het zeker! Wat wel een leuk liedje was geweest om te doen van Tarzan was "Trashin the camp".
Erg leuk dat het alleen in het Engels is! En ik vind het erg tof om eens andere shows te zien dan Frozen (a). En lekker tempo zit er in ook.
Geen slechte show, ook geen briljante... Lijkt een beetje alsof het snel in elkaar gezet moest worden?
'The Forest of Enchantment: A Disney Musical Adventure' show
Dlrp Express schrijft dat er inderdaad al wat kleine dingetjes zijn verandert sinds de previeuwmarijndz schreef:Wat tekenaar zegt is in de meeste gevallen wel waarMouseketeer schreef:Het heeft totaal niets te maken met bijschaven.D-Tekenaar schreef:Vaak wordt zo een voorstelling gegeven om de kantjes nog wat bij te schaven na de eerste reacties .
Nog even afwachten dus .
De show in z'n geheel is gewoon een goedkope productie, totaal emotieloos en niet interessant.
Er zitten een aantal kleine stukjes in die ik wel leuk vond, maar ik ben erg teleurgesteld!
http://dlrpexpress.fr/article-WhatsNext ... ylandParis

Heb net via periscope een show gezien en vond het leuker dan ik verwacht had na alle commentaren tot dusver. Is het vergelijkbaar met eerdere shows in dit theater? Nee, maar vermakelijk vond ik het wel! Genoeg te zien en lekker mee krijsen met wat Disney hits, in het Engels ook nog, jeej!
Klopt! ik zag ook wat veranderingenmarijndz schreef:
Dlrp Express schrijft dat er inderdaad al wat kleine dingetjes zijn verandert sinds de previeuw![]()
http://dlrpexpress.fr/article-WhatsNext ... ylandParis
Niet echt hele opvallende dingen, maar toch een kleine verbetering wellicht.
- Prins Adam
- Beheerder

Nog wat officiële foto's

Bron Disneyland Paris

Bron Disneyland Paris
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

We hebben de afgelopen 4 dagen elke keer gaan kijken, en iedere dag was het beter,
En het tempo van Pocahontas viel me zondag ook tegen, maar hebben ze aangepast (of het stoorde me niet meer zo, kan ook ) [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]
Wij vonden het allesinds een super show, de kinderen vooral [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]
En het tempo van Pocahontas viel me zondag ook tegen, maar hebben ze aangepast (of het stoorde me niet meer zo, kan ook ) [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]
Wij vonden het allesinds een super show, de kinderen vooral [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]
Vandaag de show twee keer gezien op Youtube en was na alle reactie's toch erg nieuwsgierig geworden. Ik vond het een leuke show! Mooie zang, costumes, etc. Het is niet hetzelfde als we gewend waren met Tarzan/Pocahontas maar ik ben überhaubt blij dat er een nieuwe show is! 
It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney
Ik heb hem vandaag gezien en verheug me er nu al op om hem morgen weer te kunnen zien.
Het decor:
Het decor viel uiteindelijk heel erg mee. Ik ben zelf basisschool leraar van een groep 8 en maak elk jaar een eigen musical. Hier ben ik elk jaar weer erg perfectionistisch in (ontwerp en maak ook veel decors, houd van afwisseling), dus ik schrok al toen ik vorige week de uitgelekte foto zag. Ik dacht inderdaad: ''Dat is een decor van een foute groep 8 musical''.
Niets is minder waar, het decor is van de ene kant erg basic, maar wel dynamisch en verrassend (openklappen, wegrijden, meegaan in de choreografie). Ik ben verliefd geworden op het pop-up idee haha.
Dus in de toekomst jat ik dit hele idee, want het is wel erg praktisch.
Ook de extra props die gebruikt werden zoals de gorilla uit Tarzan (gevormd door losse elementen) vond ik geniaal.
De kostuums:
Beetje cirque du soleil achtig..... Over het algemeen houd ik hier niet zo van, maar het paste perfect in het plaatje.
De zang:
Vond ik erg goed, alhoewel ik hier niet zo'n goede oren voor hem. Volgens de rest was het dik in orde.
Enorm pluspunt dat het in het Engels was. Toppie!
Verhaal:
Dat is er niet! Maar dat vind ik juist een enorm pluspunt. Zo gaat er geen tijd verloren aan duffe en stoeve dialogen (zoals bij Royal Christmas Wishes bijvoorbeeld). Ik wil geëntertaind worden! Doordat alles in elkaar overliep werd ik ook geëntertaind. Geen nutteloze gesprekken of zinnen, gewoon aan een stuk door zang en dans.
Dans:
Tja.... Veel acrobatiek gecombineerd met dans (laat ik het zo omschrijven). Ik vond deze combinatie super!
Bos characters:
De opening met de introductie van alle zangers en dansers als ' bosbewoners' voelt niet aan als een Disneyshow. Maar het stoorde nog net niet, op tijd kwam de hoofdzangeres (weet even de naam niet meer) en toen zij begon te zingen en de decors opzij schoven, kwam het eerste kippenvel-moment. Gedurende de show heb ik mij hier niet meer aan gestoord. Het is gewoon een disneyshow 2.0. Andere aanpak, maar hij smaakt naar meer!
Conclusie:
Ze hebben een vernieuwende weg ingeslagen, die mij heel erg aanspreekt! Alles live gezongen, lekker tempo, en mooie liedjes. Vergeet inderdaad wel de oude shows van Tarzan en Pocahontas en bereid je voor op een Disney Musical Adventure!
Het decor:
Het decor viel uiteindelijk heel erg mee. Ik ben zelf basisschool leraar van een groep 8 en maak elk jaar een eigen musical. Hier ben ik elk jaar weer erg perfectionistisch in (ontwerp en maak ook veel decors, houd van afwisseling), dus ik schrok al toen ik vorige week de uitgelekte foto zag. Ik dacht inderdaad: ''Dat is een decor van een foute groep 8 musical''.
Niets is minder waar, het decor is van de ene kant erg basic, maar wel dynamisch en verrassend (openklappen, wegrijden, meegaan in de choreografie). Ik ben verliefd geworden op het pop-up idee haha.
Dus in de toekomst jat ik dit hele idee, want het is wel erg praktisch.
Ook de extra props die gebruikt werden zoals de gorilla uit Tarzan (gevormd door losse elementen) vond ik geniaal.
De kostuums:
Beetje cirque du soleil achtig..... Over het algemeen houd ik hier niet zo van, maar het paste perfect in het plaatje.
De zang:
Vond ik erg goed, alhoewel ik hier niet zo'n goede oren voor hem. Volgens de rest was het dik in orde.
Enorm pluspunt dat het in het Engels was. Toppie!
Verhaal:
Dat is er niet! Maar dat vind ik juist een enorm pluspunt. Zo gaat er geen tijd verloren aan duffe en stoeve dialogen (zoals bij Royal Christmas Wishes bijvoorbeeld). Ik wil geëntertaind worden! Doordat alles in elkaar overliep werd ik ook geëntertaind. Geen nutteloze gesprekken of zinnen, gewoon aan een stuk door zang en dans.
Dans:
Tja.... Veel acrobatiek gecombineerd met dans (laat ik het zo omschrijven). Ik vond deze combinatie super!
Bos characters:
De opening met de introductie van alle zangers en dansers als ' bosbewoners' voelt niet aan als een Disneyshow. Maar het stoorde nog net niet, op tijd kwam de hoofdzangeres (weet even de naam niet meer) en toen zij begon te zingen en de decors opzij schoven, kwam het eerste kippenvel-moment. Gedurende de show heb ik mij hier niet meer aan gestoord. Het is gewoon een disneyshow 2.0. Andere aanpak, maar hij smaakt naar meer!
Conclusie:
Ze hebben een vernieuwende weg ingeslagen, die mij heel erg aanspreekt! Alles live gezongen, lekker tempo, en mooie liedjes. Vergeet inderdaad wel de oude shows van Tarzan en Pocahontas en bereid je voor op een Disney Musical Adventure!
- Prins Adam
- Beheerder

Kijk 'The Forest of Enchantment: A Disney musical adventure - Disneyland Paris' op YouTube https://youtu.be/uk9HxqgOs7o
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

Ik heb de show gezien en ben minder enthousiast dan de afgelopen reacties. Het is natuurlijk ook een kwestie van smaak denk ik. Ik vind het leuk dat er wat is, maar ik vond het niet zo spektaculair. Als ik het bijvoorbeeld vergelijk met de parade (slechte vergelijking, maar oké), daarin zit zulke goede choreografie, blijft super om naar te kijken, je hebt aan alle kanten wel iets te zien. Hier had je telkens eigenlijk maar één ding wat echt de moeite waard was om naar te kijken. Je kwam geen ''ogen tekort'' waar ik bij een musicalshow op hoopte. Ook vond ik het jammer dat het tempo van de liedjes was aangepast en dat je aan de zijkant wel echt heel erg slecht zicht hebt. Vaak is het niet zo erg omdat er nog wel genoeg ook aan de zijkanten is te zien, ook al zijn het dan niet de ''hoofdfiguren'', maar bij deze show vond ik het wel minimaal. De forrest people aan de zijkanten vond ik niet interessant genoeg om naar te blijven kijken.
Plus: leuke liedjes en characters uitgekozen, alles in het Engels, over het algemeen heel goed gezongen, decor minder cheap/slecht dan van te voren leek
Plus: leuke liedjes en characters uitgekozen, alles in het Engels, over het algemeen heel goed gezongen, decor minder cheap/slecht dan van te voren leek
Hier mijn mening:
- Decor:
Het decor is simpel, maar ik begrijp dat het makkelijk en snel te verplaatsen moet zijn.
De vergelijking met een Pop-up boekje vind ik wel een goeie!
- Intro: [5 min 55]
Het intro vind ik wel leuk, maar het duurt misschien net iets te lang. [bijna 6 min incl. het originele lied voor deze show]
Had dan toch liever iets meer van de andere delen gezien. Ik zag een aantal dagen geleden dat mensen nog binnenliepen tijdens dit gedeelte. Vond ik ook een beetje raar.
- Pocahontas: [2 min 40]
Ik vind het vooral jammer dat 'Colours of the Wind' versneld was. Ik heb gelezen dat ze dat inmiddels al iets langzamer zingen, maar ik begrijp sowieso niet hoe ze bij het idee komen om het te versnellen! En kunnen ze die arme John Smith niet iets beters te doen geven dan een beetje intens kijken en een keer een zwaai-beweging te laten maken?
- Jungle Book: [3 min 15]
De mix met Bare Necessities met I Wanna Be Like You vond ik ook leuk! Het deed me erg aan de mix van the Overtones lijken. Ook niet super origineel, maar toch leuk. Ik was tijdens de show afgelopen zaterdag zo gefocust op Baloo dat ik niet had gezien dat ze King Louie achter de bladeren het podium op hadden gesmokkeld, dus dat was op het moment wel leuk.
- Tarzan: [2 min 20]
Met de klimmende Tarzan hadden ze denk ik meer kunnen doen. Ik doe het hem niet na, maar het bleef erg klein. De Gorilla die ontstaat uit verschillende delen vond ik wel erg leuk! Niet uniek, maar toch een leuke extra.
- Tangled: [3 min 5]
is zeker mijn favoriet in dit geheel!
Ik vind ook dat ze met dit stuk hadden moeten afsluiten. 'I See The Light' lijkt mij een perfect lied om mee te eindigen.
- Brave: [2 min 25 + nog zeker 30 sec. 'Touch the Sky' maar zonder Merida in beeld]
Jammer dat Merida niet zelf zingt, maar die is natuurlijk te druk bezig met haar pijl en boog
Naast ze een paar keer 'schiet' loopt ze een beetje rond het podium en stopt om trots rond te kijken en een keer te zwaaien.
Hadden ze niet iets kunnen doen om dat op te vullen? Al is het maar iets simpels als 3 kleine beertjes het podium op en af laten gaan. (met poppen ofzo)
- Outro: [2 min]
Nog een keer dat originele lied waarbij alle karakters van verschillende kanten nog even het podium op komen om te zwaaien.
De kwaliteit van de zang vind ik erg wisselend. Hebben ze verschillende zangers? Anders ligt het denk ik ook maar net van het moment af. Live is toch elke keer anders. Wel leuk dat alles in het Engels is!
- Decor:
Het decor is simpel, maar ik begrijp dat het makkelijk en snel te verplaatsen moet zijn.
De vergelijking met een Pop-up boekje vind ik wel een goeie!
- Intro: [5 min 55]
Het intro vind ik wel leuk, maar het duurt misschien net iets te lang. [bijna 6 min incl. het originele lied voor deze show]
Had dan toch liever iets meer van de andere delen gezien. Ik zag een aantal dagen geleden dat mensen nog binnenliepen tijdens dit gedeelte. Vond ik ook een beetje raar.
- Pocahontas: [2 min 40]
Ik vind het vooral jammer dat 'Colours of the Wind' versneld was. Ik heb gelezen dat ze dat inmiddels al iets langzamer zingen, maar ik begrijp sowieso niet hoe ze bij het idee komen om het te versnellen! En kunnen ze die arme John Smith niet iets beters te doen geven dan een beetje intens kijken en een keer een zwaai-beweging te laten maken?
- Jungle Book: [3 min 15]
De mix met Bare Necessities met I Wanna Be Like You vond ik ook leuk! Het deed me erg aan de mix van the Overtones lijken. Ook niet super origineel, maar toch leuk. Ik was tijdens de show afgelopen zaterdag zo gefocust op Baloo dat ik niet had gezien dat ze King Louie achter de bladeren het podium op hadden gesmokkeld, dus dat was op het moment wel leuk.
- Tarzan: [2 min 20]
Met de klimmende Tarzan hadden ze denk ik meer kunnen doen. Ik doe het hem niet na, maar het bleef erg klein. De Gorilla die ontstaat uit verschillende delen vond ik wel erg leuk! Niet uniek, maar toch een leuke extra.
- Tangled: [3 min 5]
is zeker mijn favoriet in dit geheel!
Ik vind ook dat ze met dit stuk hadden moeten afsluiten. 'I See The Light' lijkt mij een perfect lied om mee te eindigen.
- Brave: [2 min 25 + nog zeker 30 sec. 'Touch the Sky' maar zonder Merida in beeld]
Jammer dat Merida niet zelf zingt, maar die is natuurlijk te druk bezig met haar pijl en boog
Naast ze een paar keer 'schiet' loopt ze een beetje rond het podium en stopt om trots rond te kijken en een keer te zwaaien.
Hadden ze niet iets kunnen doen om dat op te vullen? Al is het maar iets simpels als 3 kleine beertjes het podium op en af laten gaan. (met poppen ofzo)
- Outro: [2 min]
Nog een keer dat originele lied waarbij alle karakters van verschillende kanten nog even het podium op komen om te zwaaien.
De kwaliteit van de zang vind ik erg wisselend. Hebben ze verschillende zangers? Anders ligt het denk ik ook maar net van het moment af. Live is toch elke keer anders. Wel leuk dat alles in het Engels is!
-
sandertilburg
- Member

in eerste instantie bij het zien van de eerste beelden dacht ik wie zijn dat dan in hemels naam pocahontas is idd erg kort en uptempo maar goed daar kan ik dan nog wel doorheen kijken. door het decor had ik verwacht dat ineens tinkerbell voorbij zou komen aangezien ik dat bos meteen voor me zag maar goed dat krijg je als je tinkebell fan bent. ik vond de rest van de show eigenlijk wel heel erg leuk wordt er wel weer vrolijk van moet ik zeggen. ik heb hem nu al een paar keer via YouTube gekeken en hij blijft leuk. in maart ga ik hem bekijken met mijn collega's en ben erg benieuwd hoe hij in real life is heb er nu al zin in vind het alleen wel jammer dat de show maar een paar maanden duurt......