Stel jezelf voor!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Welkom aan onze nieuwe leden!!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Maaikee60
Member
Member

Hoi
Ik ben Maaike. Samen met mijn vriend en zoon gaan we in maart 5 dagen naar DLP! Veel zin in. Voor mij de 4e keer, voor mijn zoon de 2e (de eerste keer was hij 4jr, nu 11).
Hopelijk kan ik hier wat leuke tips, tops en trucs ontdekken (bv. de rondleiding over het park!)
D-Tekenaar
Member
Member

Welkom Maaike !

Alvast heel veel plezier hier en in Disneyland Paris !
Voor alle tips en tricks rond Disneyland Paris ben je hier op het juiste adres .
En ook voor een leuke Disney babbel natuurlijk :D

Dus wanneer je iets wil vragen ! Gewoon vragen hé :)
Er staat altijd iemand van de moderators of leden klaar om je te helpen .
Moula
Member
Member

Dag iedereen,
Mijn naam is Andy, 29 zomers oud en samen met mijn vrouw en een paar vrienden zijn we net terug van Disneyland Parijs.
Het was dit jaar de 2de keer dat we gegaan zijn, we hebben nl als huwelijkscadeau jaarpassen voor Disneyland gekregen van een paar vrienden. Normaal gaan we ik oktober voor de laatste keer gebruik maken van onze jaarpas.
D-Tekenaar
Member
Member

Welkom Moula ,

Ik wens je heel veel Disney plezier hier op Café Mickey :D
De plek voor iedere Disney gek !
JoZwF
Member
Member

Hallo!

Ik ben Barry, woon in Delft samen met mijn vrouw en zoontje van 2 jaar. Ik ben samen met mijn vrouw de afgelopen jaren zo'n 6 keer naar Disneyland Parijs geweest en over een paar weken gaan we voor de zevende keer. Zelf ben ik er al sinds de opening in 92 een aantal keren geweest, eerst samen met mijn ouders, een keer voor werk en een keertje op vakantie.

Disnelyland Parijs is voor ons een heel bijzondere plaats omdat toen ik er de eerste keer dat ik er was met mijn vrouw ik haar daar ten huwelijk gevraagd heb. Mijn vrouw was toen net herstellende van een bot tumor in haar arm.

De tweede keer dat ik er samen met mijn vrouw was, was toen we 1 jaar getrouwd waren, het was onze huwelijks reis. We konden niet eerder gaan omdat er meerdere uitzaaiingen in haar arm gevonden waren, waardoor deze geamputeerd moest worden. Toen we dat nieuws te horen kregen, hebben we snel binnen een week een bruiloft geregeld en dus de huwelijksreis uitgesteld.

Tussendoor zijn we er ook meerdere keren geweest, vaak om iets bijzonders te vieren, zoals het moment dat ze ondanks alles toch zwanger te zijn. Afgelopen november zijn we er ook weer geweest omdat, mijn vrouw afgelopen zomer toch weer ziek bleek te zijn (uitzaaiing in de longen), gelukkig hebben ze haar goed kunnen opereren en omdat te vieren zijn we dus maar weer een paar dagen naar DLP gegaan. :)

Je kan dus wel zeggen dat het voor ons een plek is waar we graag komen om moeilijke periodes af te sluiten en mooie nieuwe periodes te starten.
D-Tekenaar
Member
Member

Welkom JoZwF !
Ik wens je heel veel Disney plezier hier op Café Mickey :D
Roberto
Member
Member

Hallo,

Mijn naam is Roberto, ben nu 34 jaar en dit jaar (2016) eindelijk naar Disneyland Parijs geweest met mijn vriend. Het was al heel lang mijn wens om te gaan maar telkens kwam het er niet van. Vanaf het boeken in juni 2015 tot vertrek erg veel gelezen vooral ook op de Facebookpagina van café Mickey.

En nu hebben we besloten een jaarkaart te nemen. Dus als jullie hier nog tips over hebben zijn jullie welkom om het te melden.

verder weet ik even niet wat ik nog kan melden, wil je wat van me weten mag je het altijd vragen.
D-Tekenaar
Member
Member

Welkom Roberto op Café Mickey !
Ik wens je hier alvast heel veel Disney plezier .

Als je wil kan je op de onderstaande pagina al wat kijken voor info rond de jaarkaart .
Indien je vragen hebt rond dit kan je deze dan ook hier plaatsen .

http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... ort+annuel
LinTsum
Member
Member

Hallo, ik ben Linda, 31 jaar en heb me hier aangemeld omdat ik sinds kort Tsum Tsums verzamel. Daarnaast verzamel ik Disney Animator poppen. En waarschijnlijk zal ik nog wel meer Disney merchandise vinden wat ik kan gaan verzamelen.. :D
D-Tekenaar
Member
Member

Welkom Linda :D

Ik wens jou alvast heel veel Disney plezier hier op Café Mickey !
En ik verzeker je dat je hier nog meer ideetjes krijgt voor nieuwe verzamelingen .
FilipWuyts
Member
Member

Hallo iedereen,

Wij zijn Filip & Zoë, totaal verliefd op Disneyland & op elkaar natuurlijk ;)
Via via zijn we op dit forum terecht gekomen, onze eerste trip samen naar Disneyland is gepland op 5-6 juni #bdayweekend #yesyesyes

Graag willen we dus samen een jaarpas van Disney we twijfelen tussen Fantasy & Dream dus wie aanwezig is op onze datum & dus ook willen punten sparen, let us know ;)

ps: Leuk forum !
if you can dream it ... YOU can do it !

Afbeelding

Afbeelding
Paulus
Member
Member

Hallo daar

Mijn is Paulus en ben een aantal keren in Disney Paris geweest
Dit jaar zijn we 40 jaar getrouwt en leek ons leuk met de kinderen en kleinkinderen weer te gaan .
Dus ik hoop hier veel informatie te vergaren
We gaan vier dagen en slapen in Disney
D-Tekenaar
Member
Member

Welkom Paulus ! Ik wens je heel veel Disney plezier hier op Café Mickey :D
Andastra
Member
Member

Net gezien dat er een voorstel-hoekje is hier :)

Ik ben Dorothea, 29 jaar en mama van 2 meisjes van 2 en 4. Ik ben al heel mijn leven grote Disney-fan, maar ben pas in november vorig jaar voor het eerst in Disneyland geraakt en ik had echt moeite met weggaan. Ik kon precies alleen maar weggaan met de zekerheid dat ik snel weer terug zou komen. Dus volgend weekend gaan we jaarkaarten aanschaffen en volgt er dus sowieso een jaar vol Disney-plezier, waarin ik hopelijk ook mijn kennis mag vergroten (want sommige personages die ik tegenkom hier zijn voor mij onbekend, of wist ik totaal niet hoe ze heetten).

Beide dochters zijn ook grote Disney-fans, de kleinste loopt hele dagen rond in haar Elsa-kleed en kijkt 3 keer per dag naar Frozen en de oudste is momenteel in haar Cinderella-fase of 'de muisjesfilm' zoals zij hem noemt.

Zij zijn dus beide ook heel erg blij dat we weer teruggaan (al is de oudste heel erg bang van de characters. Van ver is alles ok, maar te dicht mogen we zeker niet gaan, dus gaan eten in Café Mickey of Inventions zal er niet inzitten voorlopig).

Ik weet nu al dat ik veel zal opsteken van dit forum, waarvoor alvast een dikke merci! (heb de voorbije avonden doorgebracht met oude topics doorlezen en zit daardoor al volledig in de Disney-sfeer, hihi)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”