Partnerhotel: B&B Disneyland Paris Hotel

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
boogschutter
Member
Member

Volgens mij moest ik die niet laten zien.
Ook via expadia geboekt.was betaald dus ok
yasmine
Member
Member

ok, bedankt. printen alle papieren wel uit en dan moet het vast lukken
Afbeelding
Bunnie
Member
Member

We hebben dit hotel geboekt voor 1 nacht er bij zodat we niet zo ver meer hoeven te rijden de volgende dag!
Ben erg benieuwd!!
Noppe77
Member
Member

Heb er dus maar één nacht verbleven, maar vond het best OK. Zag er allemaal nog zeer nieuw uit (kan moeilijk anders ;-) ), maar kraaknet. Kamers wel niet al te ruim, zeker de badkamer was wat aan de smalle kant. Ontbijt niet genomen, dus kan daar weinig over kwijt ...

Prima budgethotel voor korte verblijven, vind ik. Verplaatsing naar DLP met eigen wagen gedaan (en parking in de Village), dus dat ging perfect !
Afbeelding
Afbeelding
Your dreams can come true, if you have the courage to pursue them (Walter Elias Disney)
yasmine
Member
Member

ben erg benieuwd, wij hebben 3 nachten geboekt. leek mij lekker dichtbij. slapen er jah alleen maar. :-)
Afbeelding
yasmine
Member
Member

we hebben er een topverbljf gehad. ruime kamers we hadden en vierpersoons met 1 twee persoon en 2 eenpersoon. de 1 persoons beide in en hoek dus de kindjes konden mekaar niet zien da was echt een plus punt qua slapen. ze hadden tussen de bedden voldoende ruimte om nog een spel oid te doen.

de badkamer is het enige puntje dus idd wel de lage douchekop voor lange mensen. bij mij (165) past het wel. man moest bukken wilde hij zijn haar wassen.

qua wifi zaten we aan het einde van een vleugel en aan de buitenkant van de kamer dus de verste muur viel de wifi regelmatig even weg.

ontbijt was voldoende en ruim opgezet je kunt er van alle kanten makkelijk bij. niet veel keuze maar goed voor dat geld te doen. het werd ook konstant bijgevuld heb geen moment gehad dat er iets op was.
beste is wel net als bij alle hotels bij disney vroeg te ontbijten. 1 dag waren we ietsje later en toen was het wel echt druk geworden.

incheck ging ook heel snel ze waren alleen een boekingsnummer nodig.

bus hebben wij geen gebruik van gemaakt. wij reden idd ook met de auto in 6 min ben je er dan ook.

algemene indruk is dus een prima hotel voor een verblijf in disney.
Afbeelding
Bunnie
Member
Member

Ik vond het ook een prima hotel,echt gloednieuw!
Je ruikt de verf nog...
Enige nadeel is dat idd de bedden best hard zijn en je moest zelf een plekje bij het ontbijt zoeken (met nog vele mensen) en er was ook niet veel keus bij het ontbijt.
Maar prijs/kwaliteit is prima
Jaco
Member
Member

Weet iemand vanaf hoe laat je kan ontbijten?
To infinity and beyond!
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Zal zoals de Disney hotels vana 7u zijn
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
yasmine
Member
Member

dat is idd al vanaf 7 uur. dan is het ook nog lekker rustig. vanaf half 9 word het drukker en kan het miss lastig worden met een plekje . al hebben wij hier geen last van gehad. maar jah waren dan ook in feb weet niet hoe dit in een hoogseizoen is
Afbeelding
Jaco
Member
Member

Spitsuur bij het ontbijt is nooit zo fijn inderdaad..
Maar ik wil ook op tijd naar het park, vandaar dat ik het vroeg. Bedankt ;)
To infinity and beyond!
crepe-au-chocolat
Member
Member

In augustus gaan we hier logeren. Ben benieuwd of ze de bus dan eventueel verbeterd hebben, wil wel op tijd weg kunnen en we gaan deze keer met de trein..
vdbemdsa
Member
Member

kamer heel goed bevallen, en ontbijt werd ons wel plaatsje aangewezen, dus prima!
SabinaH
Member
Member

Iemand een idee of het met de shuttlebus al anders geregeld is. Of dat hier verandering in gaat komen? Hoever is het anders lopen naar het andere hotel om daar op te stappen?
15-19 april 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
elke w
Member
Member

Ik volg mee ... Wil ook graag weten of er intussen al een betere regeling is !

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “Disney Hotels & Partner Hotels”