Volgens mij moest ik die niet laten zien.
Ook via expadia geboekt.was betaald dus ok
Partnerhotel: B&B Disneyland Paris Hotel
Heb er dus maar één nacht verbleven, maar vond het best OK. Zag er allemaal nog zeer nieuw uit (kan moeilijk anders
), maar kraaknet. Kamers wel niet al te ruim, zeker de badkamer was wat aan de smalle kant. Ontbijt niet genomen, dus kan daar weinig over kwijt ...
Prima budgethotel voor korte verblijven, vind ik. Verplaatsing naar DLP met eigen wagen gedaan (en parking in de Village), dus dat ging perfect !
Prima budgethotel voor korte verblijven, vind ik. Verplaatsing naar DLP met eigen wagen gedaan (en parking in de Village), dus dat ging perfect !

Your dreams can come true, if you have the courage to pursue them (Walter Elias Disney)
we hebben er een topverbljf gehad. ruime kamers we hadden en vierpersoons met 1 twee persoon en 2 eenpersoon. de 1 persoons beide in en hoek dus de kindjes konden mekaar niet zien da was echt een plus punt qua slapen. ze hadden tussen de bedden voldoende ruimte om nog een spel oid te doen.
de badkamer is het enige puntje dus idd wel de lage douchekop voor lange mensen. bij mij (165) past het wel. man moest bukken wilde hij zijn haar wassen.
qua wifi zaten we aan het einde van een vleugel en aan de buitenkant van de kamer dus de verste muur viel de wifi regelmatig even weg.
ontbijt was voldoende en ruim opgezet je kunt er van alle kanten makkelijk bij. niet veel keuze maar goed voor dat geld te doen. het werd ook konstant bijgevuld heb geen moment gehad dat er iets op was.
beste is wel net als bij alle hotels bij disney vroeg te ontbijten. 1 dag waren we ietsje later en toen was het wel echt druk geworden.
incheck ging ook heel snel ze waren alleen een boekingsnummer nodig.
bus hebben wij geen gebruik van gemaakt. wij reden idd ook met de auto in 6 min ben je er dan ook.
algemene indruk is dus een prima hotel voor een verblijf in disney.
de badkamer is het enige puntje dus idd wel de lage douchekop voor lange mensen. bij mij (165) past het wel. man moest bukken wilde hij zijn haar wassen.
qua wifi zaten we aan het einde van een vleugel en aan de buitenkant van de kamer dus de verste muur viel de wifi regelmatig even weg.
ontbijt was voldoende en ruim opgezet je kunt er van alle kanten makkelijk bij. niet veel keuze maar goed voor dat geld te doen. het werd ook konstant bijgevuld heb geen moment gehad dat er iets op was.
beste is wel net als bij alle hotels bij disney vroeg te ontbijten. 1 dag waren we ietsje later en toen was het wel echt druk geworden.
incheck ging ook heel snel ze waren alleen een boekingsnummer nodig.
bus hebben wij geen gebruik van gemaakt. wij reden idd ook met de auto in 6 min ben je er dan ook.
algemene indruk is dus een prima hotel voor een verblijf in disney.
Ik vond het ook een prima hotel,echt gloednieuw!
Je ruikt de verf nog...
Enige nadeel is dat idd de bedden best hard zijn en je moest zelf een plekje bij het ontbijt zoeken (met nog vele mensen) en er was ook niet veel keus bij het ontbijt.
Maar prijs/kwaliteit is prima
Je ruikt de verf nog...
Enige nadeel is dat idd de bedden best hard zijn en je moest zelf een plekje bij het ontbijt zoeken (met nog vele mensen) en er was ook niet veel keus bij het ontbijt.
Maar prijs/kwaliteit is prima
- Prins Adam
- Beheerder

Zal zoals de Disney hotels vana 7u zijn
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- crepe-au-chocolat
- Member

In augustus gaan we hier logeren. Ben benieuwd of ze de bus dan eventueel verbeterd hebben, wil wel op tijd weg kunnen en we gaan deze keer met de trein..
Iemand een idee of het met de shuttlebus al anders geregeld is. Of dat hier verandering in gaat komen? Hoever is het anders lopen naar het andere hotel om daar op te stappen?
15-19 april 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad