'The Forest of Enchantment: A Disney Musical Adventure' show
Ik vond de show echt heel goed. Het Decor vond ik leuk en goed bedacht, dat het aparte stukjes gezang waren en geen heel verhaal vond ik juist goed. Deze show ga ik zeker nog terug zien. Voor mij was deze beter als de Frozen show.
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Heb jij The Forest of Enchantment al gezien ?
- Disneyloverforever
- Member

- BerichtenCOLON 10
- GeregistreerdCOLON 28 Jul 2015, 12:56
Kan iemand mij vertellen waarom mensen zo negatief over deze show doen want de mensen die gewoon naar het park komen zullen het echt geweldig vinden. Ze gaan denk niet een show maken die helemaal is voor de Disney fan is want uiteindelijk maken ze het niet alleen voor grote Disney fans die alle oude-show hebben gezien maar ze maken het voor mensen die naar Disney die gewoon naar Disney gaan. Ik vind niet dat het decor slecht is want heel het podium is gevuld en het is heel veel decor voor 1 show die zo kort draait en ze konden denk ik ook niet meer doen want de frozen show die draait ook gewoon weer in de zomer. Ik begrijp dat ze niet alles zo groot doen want ze kunnen wel al hun geld erin investeren maar ze moeten ook kijken of dat het waard is. Ik vind dit decor mooier dan dat van frozen maarja... De show had wat meer opvulling mogen hebben maar in zoon korte repetitie periode hebben ze het heel goed gedaan (als je kijkt naar een musical waar ze meestal 3 maanden voor repeteren). Het is helemaal fantastisch dat ze characters hebben gekozen die niet heel vaak te zien zijn. De choreografie had soms wel wat meer aandacht mogen hebben maar sommige rollen wisselen ook per show ( zoals de vos is de andere dag John) dus is het lastig om hele ingewikkelde dansen te doen en als je dat weer met de repetitie tijd vergelijkt. Ik vind het overal een hele goede show.
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Ik denk vooral dat het liefhebben van een show zich bind aan bepaalde verwachtingen en persoonlijke keuzes .
Ik heb nu een stukje gezien ! Met het idee van Cirque du Soleil in mijn hoofd .
En vond het echt wel de moeite hoor
Over smaak valt nu eenmaal niet te twisten !
Ik heb nu een stukje gezien ! Met het idee van Cirque du Soleil in mijn hoofd .
En vond het echt wel de moeite hoor
Over smaak valt nu eenmaal niet te twisten !
- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
- GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09
denk er ook zo overDisneyloverforever schreefCOLONKan iemand mij vertellen waarom mensen zo negatief over deze show doen want de mensen die gewoon naar het park komen zullen het echt geweldig vinden. Ze gaan denk niet een show maken die helemaal is voor de Disney fan is want uiteindelijk maken ze het niet alleen voor grote Disney fans die alle oude-show hebben gezien maar ze maken het voor mensen die naar Disney die gewoon naar Disney gaan. Ik vind niet dat het decor slecht is want heel het podium is gevuld en het is heel veel decor voor 1 show die zo kort draait en ze konden denk ik ook niet meer doen want de frozen show die draait ook gewoon weer in de zomer. Ik begrijp dat ze niet alles zo groot doen want ze kunnen wel al hun geld erin investeren maar ze moeten ook kijken of dat het waard is. Ik vind dit decor mooier dan dat van frozen maarja... De show had wat meer opvulling mogen hebben maar in zoon korte repetitie periode hebben ze het heel goed gedaan (als je kijkt naar een musical waar ze meestal 3 maanden voor repeteren). Het is helemaal fantastisch dat ze characters hebben gekozen die niet heel vaak te zien zijn. De choreografie had soms wel wat meer aandacht mogen hebben maar sommige rollen wisselen ook per show ( zoals de vos is de andere dag John) dus is het lastig om hele ingewikkelde dansen te doen en als je dat weer met de repetitie tijd vergelijkt. Ik vind het overal een hele goede show.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Inauguration de "La Forêt de l'Enchantement : Une aventure musicale Disney"
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- MermaidLagoon
- Member

- BerichtenCOLON 164
- GeregistreerdCOLON 02 Apr 2014, 15:36
Ze beginnen met Bare Necessities en daarna komt I Wanna Be Like You! Wordt ook allebei door iemand anders gezongenMouseketeer schreefCOLONToen kwam The Jungle Book en het waren Baloo en King Louie, waarbij één van de "Forest People" I Wanna Be Like You song. Het is een catchy lied, maar het stuk was exact hetzelfde als in Animagique dus totaal niet interessant en vernieuwend. Ik had het leuker gevonden als ze het bijvoorbeeld hadden gemixt met The Bare Necessities.
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Dat is inmiddels veranderd, maar dat was niet het geval bij de allereerste AP previewMermaidLagoon schreefCOLONZe beginnen met Bare Necessities en daarna komt I Wanna Be Like You! Wordt ook allebei door iemand anders gezongenMouseketeer schreefCOLONToen kwam The Jungle Book en het waren Baloo en King Louie, waarbij één van de "Forest People" I Wanna Be Like You song. Het is een catchy lied, maar het stuk was exact hetzelfde als in Animagique dus totaal niet interessant en vernieuwend. Ik had het leuker gevonden als ze het bijvoorbeeld hadden gemixt met The Bare Necessities.

- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
ik heb van de show genoten in februari
vond het origineel en leuk gedaan!
super om Pocahontas en John Smith eens te zien en dat er live gezongen werd
van mij mag deze show volgend jaar weer terugkeren tijdens deze periode
vond het origineel en leuk gedaan!
super om Pocahontas en John Smith eens te zien en dat er live gezongen werd
van mij mag deze show volgend jaar weer terugkeren tijdens deze periode
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Al meer dan 100,000 gasten zagen 'The Forest of Enchantment' ..... Heb jij hem al gezien ?
Bron : DisneylandBerry
Bron : DisneylandBerry
- Asmara1974
- Member

- BerichtenCOLON 36
- GeregistreerdCOLON 06 Mei 2014, 15:56
Afgelopen week waren wij 5 dagen in Disney en alle dagen hebben we de show gezien. Fantastisch!!!
Het is moderne dans en acrobatiek. Live gezongen, ook supergoed! Hoe vaker je de show ziet hoe mooier en krachtiger het wordt
Tip: als je de show voor het eerst gaat kijken: zorg dat je op tijd bent en (zo goed als) vooraan in de wachtrij staat. Dan kan je echt midden voor het podium zitten en daar is het absoluut het mooiste zicht. Zit je meer aan de zijkant dan wordt het zicht voor een deel belemmerd door de bomen die voor de pilaren van het theater zijn gezet.
Mooiste stuk: hmmm...tja....moeilijk om te zeggen. De opkomst van figuren tijdens het binnenlaten van de mensen in het theater is samen met de muziek al fantastisch. Maar als ik echt moet kiezen, het deel met Rapunzel. Wow, de lampjes, de kleuren, echt prachtig.
Het is moderne dans en acrobatiek. Live gezongen, ook supergoed! Hoe vaker je de show ziet hoe mooier en krachtiger het wordt
Tip: als je de show voor het eerst gaat kijken: zorg dat je op tijd bent en (zo goed als) vooraan in de wachtrij staat. Dan kan je echt midden voor het podium zitten en daar is het absoluut het mooiste zicht. Zit je meer aan de zijkant dan wordt het zicht voor een deel belemmerd door de bomen die voor de pilaren van het theater zijn gezet.
Mooiste stuk: hmmm...tja....moeilijk om te zeggen. De opkomst van figuren tijdens het binnenlaten van de mensen in het theater is samen met de muziek al fantastisch. Maar als ik echt moet kiezen, het deel met Rapunzel. Wow, de lampjes, de kleuren, echt prachtig.

- Fantillusion
- Member

- BerichtenCOLON 567
- GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54
Ik vond hem ook heel leuk, de 2e keer dat ik keek nog meer dan de eerste eigenlijk!
Ik vind de forest people erg leuk gedaan, had inderdaad Cirque du soleil associaties, en vond de kostuums heel mooi. De zang vond ik over het algemeen ook heel goed.
Ja, het was geen WAUW effect zoals de Tarzan show bijv. dus als dat je verwachtingen waren, snap ik dat je teleurgesteld bent. Maar voor "een musical adventure", zoals het wordt genoemd, vond ik het echt een hele leuke show! Ik hoop dat hij nog eens terugkomt.
Ik vind de forest people erg leuk gedaan, had inderdaad Cirque du soleil associaties, en vond de kostuums heel mooi. De zang vond ik over het algemeen ook heel goed.
Ja, het was geen WAUW effect zoals de Tarzan show bijv. dus als dat je verwachtingen waren, snap ik dat je teleurgesteld bent. Maar voor "een musical adventure", zoals het wordt genoemd, vond ik het echt een hele leuke show! Ik hoop dat hij nog eens terugkomt.
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
I would have no inkling of how precious life can be
- Prins Hans
- Member

- BerichtenCOLON 42
- GeregistreerdCOLON 28 Sep 2015, 17:51
Ik heb de show vorige week gezien, maar eerlijk gezegd was ik niet zo onder de indruk. Het decor, de zang, de dans: allemaal erg goed gedaan, maar op één of andere manier raakte het me niet zoals de Parade, Disney Dreams en een ontmoeting met figuren dat wel doen. En dat terwijl vooral Rapunzel en Brave echt tot mijn favoriete film(muziek) behoren. Maar goed, smaken verschillen. Nu moet ik zeggen dat dans a la Cirque du Soleil ook niet echt mijn ding is. Ik ben wel blij dat ik de show gezien heb!
Our fate lives within us, you only have to be brave enough to see it...