Waar kan ik bepaalde Disney Characters ontmoeten?

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Andastra schreefCOLON
Mouseketeer schreefCOLONVolgend weekend is het Princess Pavillion weer gewoon als vanouds.
Niet van toepassing op de vraag dus ;)
Werkt het dan niet meer met fastpass?
Dan werkt het juist weer met return time tickets.
Op het moment niet i.v.m. de Aurora test.
Vanaf volgend weekend is het weer als vanouds.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Bij ons was naveen er ook bij
Gebruikers-avatar
Brina
Member
Member
BerichtenCOLON 104
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2015, 08:40

Andastra schreefCOLON
Mouseketeer schreefCOLONVolgend weekend is het Princess Pavillion weer gewoon als vanouds.
Nee het is gewoon aansluiten ik vond de wachttijd mee vallen stond op het bord 75 min en uiteindelijk hebben we maar 40 min staan wachten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507

Brina schreefCOLON
Andastra schreefCOLON
Nee het is gewoon aansluiten ik vond de wachttijd mee vallen stond op het bord 75 min en uiteindelijk hebben we maar 40 min staan wachten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Let alsjeblieft op wáár je antwoord op geeft, om enorme verwarring die nu gecreëerd wordt te voorkomen.
Deze week is het nog aanschuiven, MAAR dat is aankomend weekend (wanneer Andastra gaat) voorbij.
Vanaf aanstaande zaterdag 5 maart is het Princess Pavillion weer zoals vóór de Aurora test.
Dit omvat de gebruikelijke princess roulatie EN ticketsysteem.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Andastra
Member
Member
BerichtenCOLON 121
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2016, 12:02

Oh, dus het kan om het even welke prinses zijn? Spannend zeg :)

Dochter's favoriet is Cinderella, zou wel fijn zijn :)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

we zullen voor je hopen :) !
Cinderella is ook erg leuk om te ontmoeten .... maar eigenlijk zijn ze dat allemaal wel :)
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507

Andastra schreefCOLONOh, dus het kan om het even welke prinses zijn? Spannend zeg :)

Cinderella, Aurora, Snow White, Belle en Ariel zitten in de roulatie.
Normaal ook Rapunzel en Tiana, maar die hebben tijdens SIS eigen locaties.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Andastra
Member
Member
BerichtenCOLON 121

Mouseketeer schreefCOLON
Andastra schreefCOLONOh, dus het kan om het even welke prinses zijn? Spannend zeg :)

Cinderella, Aurora, Snow White, Belle en Ariel zitten in de roulatie.
Normaal ook Rapunzel en Tiana, maar die hebben tijdens SIS eigen locaties.

Bedankt voor de info! :)
Afbeelding
Goofycollector
Member
Member
BerichtenCOLON 108
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 18:37

Goofycollector schreefCOLONAankomend weekend ga ik naar DLP en natuurlijk wil ik dan weer op de foto met Goofy. Kunnen jullie mij tips geven waar ik Goofy allemaal kan vinden (om mee op de foto te gaan). Ik begrijp dat Goofy in zijn Swing in to Spring outfit te vinden is (waar?), tijdens de EMH is hij dan ook te vinden? En als laatst en stiekem wel mijn grootste hoop, heb ik kans om hem in de WDS te vinden in zijn Tower of Terror outfit, en zo ja, waar en op wat voor tijden ongeveer? Alvast bedankt!
Omdat we alweer een pagina verder zijn, iemand die mij misschien over bovenstaande nog wat meer info kan geven? Alvast bedankt.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Goofycollector schreefCOLON
Goofycollector schreefCOLONAankomend weekend ga ik naar DLP en natuurlijk wil ik dan weer op de foto met Goofy. Kunnen jullie mij tips geven waar ik Goofy allemaal kan vinden (om mee op de foto te gaan). Ik begrijp dat Goofy in zijn Swing in to Spring outfit te vinden is (waar?), tijdens de EMH is hij dan ook te vinden? En als laatst en stiekem wel mijn grootste hoop, heb ik kans om hem in de WDS te vinden in zijn Tower of Terror outfit, en zo ja, waar en op wat voor tijden ongeveer? Alvast bedankt!
Omdat we alweer een pagina verder zijn, iemand die mij misschien over bovenstaande nog wat meer info kan geven? Alvast bedankt.

Als ik jou was zou ik rond half 11 eens een kijkje gaan nemen bij City Hall .
Daar kunnen ze contact opnemen bij het character department .
En zij zullen je perfect kunnen zeggen van waar en wanneer je Goofy kan vinden .
Alvast veel succes !
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507

D-Tekenaar schreefCOLON

En zij zullen je perfect kunnen zeggen van waar en wanneer je Goofy kan vinden .
Alvast veel succes !
Of je kijkt even op het entertainment programma ;)

Goofy is tijdens EMH in zijn standaard outfit te ontmoeten en overdag in zijn Spring outfit.
In zijn bellhop outfit is hij maar zelden buiten.
Afbeelding
Goofycollector
Member
Member
BerichtenCOLON 108
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 18:37

Bedankt voor de tips, het is voor mij al erg lang geleden dat ik in DLP ben geweest dus vandaar, dus ik ben benieuwd!
Gebruikers-avatar
gcf0723
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2015, 11:14

D-Tekenaar schreefCOLON

Alvast veel succes !

Kan je gewoon naar city hall gaan en kunnen zij dan zeggen wanneer wie waar gaat staan?
Ik zou graag nog eens mulan ontmoeten e tegenwoordig kom ik foto's tegen van mulan in studio's. het zou leuk zijn als ik haar binnen 2 weken nog eens zou kunnen ontmoeten :) i
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507

gcf0723 schreefCOLON Kan je gewoon naar city hall gaan en kunnen zij dan zeggen wanneer wie waar gaat staan?
Ik zou graag nog eens mulan ontmoeten e tegenwoordig kom ik foto's tegen van mulan in studio's. het zou leuk zijn als ik haar binnen 2 weken nog eens zou kunnen ontmoeten :) i
Zo makkelijk gaat dat niet hoor.
Soms willen ze het je wel zeggen, maar over het algemeen niet.
Verpest toch de magie een beetje, random characters horen er ook bij.
Overigens had Mulan's "vriendin" gisteren haar laatste shift met dat character.
Zij verlaat volgende week Disneyland Paris.
Mulan zal voorlopig niet meer terug buiten komen want haar enige andere "vriendin" is bezig met Swing Into Spring.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Andastra
Member
Member
BerichtenCOLON 121

Kan je eigenlijk tijdens SIS nergens Elsa en Anna ontmoeten?
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar