Algemeen Vragen Topic

Allerlei info Disneyland Paris
merlijntje1983
Member
Member

olafLover schreef:Wij rijden altijd Antwerpen, Gent, Lille en dan daar de A1 op (peage) tot net na Charles de Gaulle, volgens mij staat dan Marne-la Vallee al op de borden. Metz/Lyon klinkt inderdaad wel heel erg om, dan ga je naar het oosten ipv het zuiden.

Hij gaf bij ons ook aan lille en daarna metz/lyon, vandaar dat ik het even vraag of je dan gewoon parijs moet aanhouden.
We moeten inderdaad richting charles de gaulle, de a1 is dan richting parijs?
olafLover
Moderator
Moderator

Ja, de A1 gaat naar het noorden, richting Parijs
olafLover
Moderator
Moderator

Ehm, het zuiden dus, maar hij heet l'autoroute du nord
Iejoortje
Member
Member

merlijntje1983 schreef:Wij zijn afgelopen november met de auto geweest en dat is ons tegengevallen, tot net na de ring antwerpen ging het goed, daarna gaf de navigatie elke afrit aan dat we eraf moesten, waarom hij dat deed weten we nog steeds niet.
Toen zijn we de uitdraai van de anwb gaan volgen richting metz/lyon, maar volgens mij was dat heel om en door een stop ergens weer op de verkeerde weg geraakt helaas.

Wat is handig voor de volgende keer? Gewoon parijs aanhouden?
Gokje van mij: Je navigatie staat ingesteld op "tolwegen vermijden". ;) Jaren geleden had ik nl. hetzelfde probleem.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
merlijntje1983
Member
Member

Daar heb ik nog niet naar gekeken, zal ik eens doen, bedankt!
isa
Member
Member

hoi, we willen boeken voor maart en nu kunnen we alleen via visa,master card enz betalen

nu zit er een limiet bij mijn man zijn visa en het bedrag is hoger.kunnen we nog op een andere manier betalen?

grtjs isa
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Voor begin maart? Uit nl of België?
Je kan eens proberen via jetair daar aanvaarden ze ook andere betaalwijzen, klik hier: http://tc.tradetracker.net/?c=20021&m=7 ... 7258&r=&u=
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Annet
Member
Member

Als je telefonisch boekt, kun je ook via overschrijving betalen.
Moet het wel meer dan 10 dagen van tevoren zijn dacht ik.
sofie1977
Member
Member

Je zou ook de limiet van de kaart tijdelijk kunnen verhogen...
Keandra
Member
Member

Dat laatste hebben wij ook gedaan, dat ging bij ons. Werd dan voor 2 maand verhoogd.
Als je zegt waarom gaat het vaak.
isa
Member
Member

We gaan morgen de limiet proberen tijdelijk verhogen.wat mij opviel dat er best wat attracties gesloten zijn voor een hele poos.is dit uitzonderlijk? Ons was het anders nog niet opgevallen
Keandra
Member
Member

Was vorig jaar ook. Toen zijn we in mei geweest en was space mountain toe. BTM was open maar zijn we zelfs niet opgegaan.
Nu gaan we begin april en is BTM toe en cabane de Robinsons, BTM deert ons niet zo erg, dan is het voor een volgend bezoek. Cabane, tja, daar moet je toch voor zijn, is wel eens leuk. Dus ook niet echt erg. En die trein daar doen we het ook niet voor eigenlijk. Rock and rollercoaster gaat ook toe zijn, ook niet erg, je hebt Space mountain dan he)

Hangt er dus echt vanaf hoe je het opneemt.
Ik heb liever dat ze werk maken van hun renovaties dan dat je continu hoort dat er attracties pannes hebben. (BTM stond daarvoor gekend, net als Ratatouille)
boogschutter
Member
Member

Je kan ook geld storten van je rekening op je master card.en dan kan je een hoger bedrag afrekenen dan je limiet
heb ik in 2013 gedaan voor wdw.
calimero
Member
Member

Er is dit jaar inderdaad extreme vele tegelijk dicht. Dit is normaal niet maar door al het achterstalig onderhud van de laatste jaaaaaren en het op hande zijnde 25e verjaardag van het oark is men al een gek bezig alles op te knappen voor volgend jaar april. Met als gevolg dit jaar veel sluitgen. Wel is er extra entertainment en start as weekend het spring seizoen weer. Dus als je niet erg vind dat er rides dicht zijn kan je goed nu gaan anders jaar wachten.
Andastra
Member
Member

Hoe betrouwbaar zijn de wachttijden in de officiële Disney-app? Ze schelen superveel met een andere wachttijden-app en nu vraag ik mij af welke te geloven :)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Praktische & Algemene Informatie - Disneyland Paris”