Niet vaak ontdekte plaatsen in Disneyland Paris

Allerlei info Disneyland Paris
D-Tekenaar
Member
Member

Niet vaak ontdekte plaatsen in Disneyland Paris

Afbeelding

Vaak loop je in Het Disneyland park of de Walt Disney Studios rond .
En dan merk je ineens dat je een plaatsje ziet op je weg dat je nog nooit eerder gezien had .
Wist jij bijvoorbeeld dat je het Statue of Liberty kan terug vinden in de Liberty Arcade ?

Ken jij ook zo een speciaal plekje in Disneyland Paris ?
Deel het hier dan zeker met ons !
calimero
Member
Member

Onder de boom van de family robbinson kan je een grot in. Daar vind je de voorraad kamer van de familie en kan je door een gat de boom zien.

En voor de geocachers er zijn er een paar viruele te vinden maar in het park zelf is ook een echte traditionele cach te vinden. Alleen nu denk ik effe niet met de verbouwingen in de omgeving van de cache. Dit is tevens de enige cache ter wereld die IN een disney park ligt voor zolang disney het nog toe staat. Momenteel is hij off line maar zal mischien weer terug online komen als gebied weer open is.
olafLover
Moderator
Moderator

Ja, ik ben erg benieuwd of hij weer on line komt (weten ze dat hij er ligt?). Helaas in januari bedacht dat hij nog wel kwam, er niet bij stil gestaan dat het gebied dicht ging. De virtuals toen wel gedaan. En er ligt er als het goed is nog een op de parkeerplaats
Tinkerbelletje
Member
Member

Verschillende keren geprobeerd de geocache in het park te pakken te krijgen... paar keer niet gelukt omdat hij te diep verstopt zat, gelukkig inmiddels wel onze naam op de logrol kunnen schrijven en de cache kunnen loggen :D
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
belle1608
Miss CM
Miss CM

Ik heb hem afgelopen oktober eindelijk gevonden die geocache :D
Afbeelding
disneyzot
Member
Member

Ja allemaal in afventure island

Wortels boom ;ik heb die voorradkast niet gezien
Afbeelding

Skull rock

Afbeelding

Davy jones locker

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Spyglass hill was helaas gesloten die dag
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Rowi
Member
Member

Hé, die voorraadkamer zegt mij ook niks! Leuk!
disneyzot
Member
Member

Er is blijkbaar wel een vooraadkamer onlangs ontdekt ;)
Afbeelding
Afbeelding
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Japperboy
Moderator
Moderator

Had nieuw topic gemaakt voor Adventure isle, maar misschien past dit hier wel. details in omgeving waar je niet altijd bij stil staat.
http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... f=5&t=3008
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Tona Theodora
Member
Member

Hey Davy jones locker kende ik nog niet, leuk! 8-)

beetje maf misschien maar laatst ben ik voor de eerste keer onder het kasteel geweest van doornroosje waar je de draak treft, goed gemaakt en met die geluiden en dat hij dan wakker word enzo :) kan ik de draak ook weer van het lijstje dingen niet gezien schrappen
Japperboy
Moderator
Moderator

iets wat ook dan zeker bij deze lijst kan horen is 'legend of the far west' zoveel mensen die hier gewoon voorbij lopen.

Filip van Dlrp-fans heeft hier een heel mooi filmpje van.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Tona Theodora
Member
Member

deze kende ik ook idd nog niet, volgende bezoek toch maar eens even mee pikken :sorc:
Japperboy
Moderator
Moderator

Tona Theodora schreef:deze kende ik ook idd nog niet, volgende bezoek toch maar eens even mee pikken :sorc:
Tona Theodora toch :D Doe dan zeker ook Passage enchanté d'Alladin

en les mystères de Nautilus

Disneyland Paris staat er om gekend om zoveel gedetailleerde wandelattracties te hebben. Dat is wat Disneyland Paris zo'n bijzonder park maakt. Ik ben ervan overtuigd dat je een volledige dag kunt vullen met alleen maar deze wandelattracties en te letten op alle kleine details en verhalen die verstopt zitten in Disneyland Paris.

Of het nu gaat over het grote ei uit 'sinbad' op het dak van de ingang van Adventureland
Afbeelding
of de grappige namen van inwoners in thunder mesa: whisky geleverd aan 'to May Q. Tipsy :lol: , het graf van de Ravenswood familyn...
of de tandartspraktijk, dansschool, ... in main street
Dit onderscheidt Disneyland van andere parken over heel de wereld!

Tona Theodora
Member
Member

Japperboy schreef:
Tona Theodora schreef:deze kende ik ook idd nog niet, volgende bezoek toch maar eens even mee pikken :sorc:
Tona Theodora toch :D Doe dan zeker ook Passage enchanté d'Alladin

en les mystères de Nautilus

Disneyland Paris staat er om gekend om zoveel gedetailleerde wandelattracties te hebben. Dat is wat Disneyland Paris zo'n bijzonder park maakt. Ik ben ervan overtuigd dat je een volledige dag kunt vullen met alleen maar deze wandelattracties en te letten op alle kleine details en verhalen die verstopt zitten in Disneyland Paris.

Of het nu gaat over het grote ei uit 'sinbad' op het dak van de ingang van Adventureland
Afbeelding
of de grappige namen van inwoners in thunder mesa: whisky geleverd aan 'to May Q. Tipsy :lol: , het graf van de Ravenswood familyn...
of de tandartspraktijk, dansschool, ... in main street
Dit onderscheidt Disneyland van andere parken over heel de wereld!
haha Japperboy.. oeps :oops: haha
wow ik mis idd nog gewoon stukken die ik nog niet heb gezien zoals je hierboven hebt vermeld :shock: gelukkig bestaat er dit topic en kan ik misschien na de zomer ergens terug om dit ook te kunnen bewonderen

ja idd het viel me al op dat disney zoveel mooie details heeft overal en soms moet je even goed kijken om het goed te kunnen zien.

bedankt voor deze nieuwe tips! :goofy:
Japperboy
Moderator
Moderator

Goh ik moet toegeven dat ik zelf ook wat dingen heb moeten opzoeken (bv: het ei op Adventureland) en als je maar één keer om de zoveel jaar naar Disneyland gaat, dan doe je gewoon de grote attracties, wat normaal is. Nu ik dit jaar weer Paspoort heb, ga ik in augustus er eens alleen op uit om enkel en alleen deze details te spotten. Wil er een soort van Disney-zoektocht van maken, waarvan ik uitgebreid verslag dan ook zeker hier op het forum zal posten. :D

ps: de partyline in markethouse deli is ook aanrader om eens te beluisteren :thumbs:

Plaats reactie

Terug naar “Praktische & Algemene Informatie - Disneyland Paris”