Misschien krijg je het terug als je een paar keer terug gaat met de vorige pagina weergave .
Algemeen Vragen Topic
- D-Tekenaar
- Member

oeps Sorry OlafLover 
Misschien krijg je het terug als je een paar keer terug gaat met de vorige pagina weergave .
Oké dus daar gaan we absoluut proberen te reserveren, dat word nog lachen want Engels spreek ik vloeiend maar m'n frans is beroerder dan beroerd.
Supertip ook van dat internationaal alfabet haha zou ook net iets voor mij zijn.
Het is zeker niet mogelijk om via één nummer en dus één gesprek voor alle dagen te reserveren ik bedoel van verschillende restaurants. Oh wacht volgens mij stond er dat er één nummer is dat zou mooi zijn.
Ook wel tricky om nu dus alvast een tijd te bedenken... Zijn er nog parades oid wat jullie weten rond etenstijd die we anders missen?
Supertip ook van dat internationaal alfabet haha zou ook net iets voor mij zijn.
Het is zeker niet mogelijk om via één nummer en dus één gesprek voor alle dagen te reserveren ik bedoel van verschillende restaurants. Oh wacht volgens mij stond er dat er één nummer is dat zou mooi zijn.
Ook wel tricky om nu dus alvast een tijd te bedenken... Zijn er nog parades oid wat jullie weten rond etenstijd die we anders missen?
- D-Tekenaar
- Member

De Magic on Parade is om 17:30 uur op dit moment !
Ik veronderstel dat dit nog wel even zo blijft .
Ik zou als ik jou was rond 19:00 uur gaan eten indien mogelijk .
Ik veronderstel dat dit nog wel even zo blijft .
Ik zou als ik jou was rond 19:00 uur gaan eten indien mogelijk .
Even de korten samenvatting, want het is echt te veel om opnieuw te typen,
Ook met reservering moet je bij café Mickey wachten, zorg dat je niet net na dreams (start bij sluitingstijd en duurt zo'n half uur) er bent, dan is de rij gigantisch! Wij vonden het eten goed. Chez Rémy is ook leuk, qua eten minder, maar aankleding super
En eerst naar de extra magic hours om 8 uur en erna ontbijten, om 8 uur is er nog bijna niemand en kan je veel doen in een half uurtje
Ook met reservering moet je bij café Mickey wachten, zorg dat je niet net na dreams (start bij sluitingstijd en duurt zo'n half uur) er bent, dan is de rij gigantisch! Wij vonden het eten goed. Chez Rémy is ook leuk, qua eten minder, maar aankleding super
En eerst naar de extra magic hours om 8 uur en erna ontbijten, om 8 uur is er nog bijna niemand en kan je veel doen in een half uurtje
Restaurants reserveren gaat allemaal via hetzelfde nummer, dus dat scheelt alweer.Debby schreef:Oké dus daar gaan we absoluut proberen te reserveren, dat word nog lachen want Engels spreek ik vloeiend maar m'n frans is beroerder dan beroerd.
En je kan restaurants gewoon in het engels reserveren via de telefoon. Keuze 2 niks moeilijks in het frans, wel handig om voor ej zelf alles op een rintje te zetten voor je eblt opmpapier dan he. Dus welk restaurant tijd datum je naam telefoonnummer en welk hotel je verblijft,
Mijn ervaring is dat als ik keuze 2 kies, vervolgens nog iemand snel Frans ratelend mijn gesprek beantwoord. Als ik dan in het Engels begin te praten, gaan ze ook wel over op Engels, maar het is vaak van bedroevend laag niveau.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Super! Dank jullie wel, hier kan ik echt wat mee
Ik ben m'n lijstje nu aan het maken, leuk dit zeg.
Café micky is dus een absolute must aangezien die figuren daar lopen, geweldig voor onze dochter.
Maar is dat niet zo'n apart arrangement? Kun je dat gewoon met die vouchers doen? Je zal wel bij moeten betalen maar kan dat wel op die manier? Er zit toch ook maar 1 drankje bij dus betalen moet je toch
Chez Rémy ga ik ook even opzoeken.
We krijgen 1 fastticket per dag, is daar ook een handleiding voor?
En nog een vraagje over het hotel, we hebben een koffieapparaat op de kamer maar wij zijn allebei nogal van de koffie sochtends dus ik wil wat extra meenemen maar weten jullie wat voor apparaat er staat? Ze durfde het door de telefoon niet met zekerheid te zeggen. Beetje jammer als ik de verkeerde meeneem
Oh en die magic hours is dat de moeite? Qua drukte dan want als het niks uitmaakt met later op de dag loop je sochtends voor jan doedel te haasten.
Ik ben m'n lijstje nu aan het maken, leuk dit zeg.
Café micky is dus een absolute must aangezien die figuren daar lopen, geweldig voor onze dochter.
Maar is dat niet zo'n apart arrangement? Kun je dat gewoon met die vouchers doen? Je zal wel bij moeten betalen maar kan dat wel op die manier? Er zit toch ook maar 1 drankje bij dus betalen moet je toch
Chez Rémy ga ik ook even opzoeken.
We krijgen 1 fastticket per dag, is daar ook een handleiding voor?
En nog een vraagje over het hotel, we hebben een koffieapparaat op de kamer maar wij zijn allebei nogal van de koffie sochtends dus ik wil wat extra meenemen maar weten jullie wat voor apparaat er staat? Ze durfde het door de telefoon niet met zekerheid te zeggen. Beetje jammer als ik de verkeerde meeneem
Oh en die magic hours is dat de moeite? Qua drukte dan want als het niks uitmaakt met later op de dag loop je sochtends voor jan doedel te haasten.
- D-Tekenaar
- Member

In welke zin ? er zijn stickers voor je naam en verjaardag .... of bedoel je nog iets anders ?Alien schreef:Kun je bij City Hall buttons/stickers krijgen voor het eerste bezoek?
Er staat een nespresso apparaat met 4 verschillende smaken, ze worden bijgevuld, maar als je beide een specifieke smaak is kan je inderdaad beter meenemen. Bij het ontbijt is trouwens ook gewoon een koffie automaat en in de lounge kan je 's avonds ook halen.
Ja, het is in de Extra Magic hours echt rustiger, daarnaast staan er characters samen en op andere locaties dan anders. Zeker als je om 8 uur gaat is er nog bijna niemand. Ik heb in januari in een half uurtje alle characters gedaan! en een attractie. Vandaar dus mijn tip om eerst daar heen te gaan en daarna te ontbijten, het wordt echt drukker na 8.30
Volgens mij zit Cafe Mickey gewoon in je voucher als je in Sequoia logde zit. Chez remy ook.
De fastpass tickets zijn niet geldig tussen 1 en 4. Wij waren in het laagseizoen door de week, uiteindelijk hebben we alleen op zaterdag (de laatste dag) er een gebruikt. De ongebruikte van de dag ervoor konden we zo om laten zetten naar de volgende dag bij de golden forrest receptie. Maar je kan buiten die tijden gewoon gebruik maken van alle fast pass ingangen.
Ja, het is in de Extra Magic hours echt rustiger, daarnaast staan er characters samen en op andere locaties dan anders. Zeker als je om 8 uur gaat is er nog bijna niemand. Ik heb in januari in een half uurtje alle characters gedaan! en een attractie. Vandaar dus mijn tip om eerst daar heen te gaan en daarna te ontbijten, het wordt echt drukker na 8.30
Volgens mij zit Cafe Mickey gewoon in je voucher als je in Sequoia logde zit. Chez remy ook.
De fastpass tickets zijn niet geldig tussen 1 en 4. Wij waren in het laagseizoen door de week, uiteindelijk hebben we alleen op zaterdag (de laatste dag) er een gebruikt. De ongebruikte van de dag ervoor konden we zo om laten zetten naar de volgende dag bij de golden forrest receptie. Maar je kan buiten die tijden gewoon gebruik maken van alle fast pass ingangen.
- boogschutter
- Member

Die datum hebben de nederlanders vakantie.dus zou zeker cafe mickey reserveren.
Debby, hier is mijn trip report van januari, Sequoia Lodge golden forest club, cafe Mickey en Chez remy staan er in 
http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 118&t=2351
http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 118&t=2351

[/u