Algemeen Vragen Topic

Allerlei info Disneyland Paris
Alien
Member
Member

D-Tekenaar schreef:In welke zin ? er zijn stickers voor je naam en verjaardag .... of bedoel je nog iets anders ?
Ik ga misschien met een gezelschap naar Disney die daar nog niet eerder zijn geweest. Ik weet dat ze in WDW buttons/stickers hebben die je op je kleding kan dragen omdat je daar voor het eerst komt. Ik vraag me af of ze dit in Parijs ook hebben?
Debby
Member
Member

Superverslag Olaflover! Ben er in iedergeval van overtuigd dat we er goed aan gedaan hebben om die golden forest kamer te nemen! Ik word er helemaal enthousiast van :))

Nog een vraagje als jullie het niet erg vinden, wij willen ook graag die Buffalo Bill show zien maar erbij boeken was niet handig zei die mevrouw want we hebben die coupons en die kunnen we daar weer wel inleveren begreep ik maar nu ik dus die restaurants wil gaan boeken kan ik die dan gelijk meenemen of moet ik dat echt daar terplekke doen en hopen dat er plek is?
Mouseketeer
Member
Member

Alien schreef: Ik ga misschien met een gezelschap naar Disney die daar nog niet eerder zijn geweest. Ik weet dat ze in WDW buttons/stickers hebben die je op je kleding kan dragen omdat je daar voor het eerst komt. Ik vraag me af of ze dit in Parijs ook hebben?
Disneyland Paris heeft geen badges zoals in WDW.
Enkel stickers voor je verjaardag.
Afbeelding
D-Tekenaar
Member
Member

Debby schreef:Super! Ik ga lezen ;-)

Klein vraagje nog, inventions? Is zie ik op de lijst ook een restaurant met disneyfiguren, is dat wat voor diner?

Inventions heeft een heel lekker buffet .
Wel een beetje prijzig ..... Maar het zijn ook luxe producten .
De characters daar zijn net als Café Mickey de standard characters .
Maar ze nemen wel ruim de tijd :D
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Inventions is toch veel leuker dan cafe mickey wel zal je op de vouchers moeten bijbetalen hier
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Debby
Member
Member

Ships bel ik net om te reserveren zegt ze dat chez Rémy geen diners doet in april alleen maar lunches.. Café Mickey is wel gelukt :) wel raar ik dacht dat die ook voor diner kon. Nou nog even doorzoeken voor de laatste avond
olafLover
Moderator
Moderator

Je weet dat je per overnachting een bon krijgt en dat deze zowel voor lunch als diner te gebruiken is? Het is gewoon de hele dag geldig. Je kan dus ook lunchen bij Chez Remy (of ergens anders) en het menu is hetzelfde voor lunch en diner.
Debby
Member
Member

Beetje blond vraagje maar waar zit die inventions en klopt het dat daar geen kaart met prijzen van op het forum staat? Weet iemand toevallig wat dat buffet excl drinken daar pp kost?
D-Tekenaar
Member
Member

Debby schreef:Ships bel ik net om te reserveren zegt ze dat chez Rémy geen diners doet in april alleen maar lunches.. Café Mickey is wel gelukt :) wel raar ik dacht dat die ook voor diner kon. Nou nog even doorzoeken voor de laatste avond

Als ik een tip mag geven ..... King Ludwigs op Disney Village is wel heel lekker, goedkoop en snel :D ...Maar daar tellen de vouchers niet :(

En inventions zit op het tweede verdiep van het Disneyland hotel !

de prijzen vind je op de onderstaande site :D

http://www.dlpguide.com/planning/dining ... nventions/
Debby
Member
Member

Ja klopt dat ze voor beide gebruikt mogen worden maar ik wil ze echt voor het avondeten gebruiken, voor de lunch zal een broodje/snack volstaan we krijgen ook die vouchers voor de snack.
olafLover
Moderator
Moderator

Ok :) wij doen soms een uitgebreide lunch met table service en dan een broodje voor het avondeten, vandaar.
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Debby schreef:Ja klopt dat ze voor beide gebruikt mogen worden maar ik wil ze echt voor het avondeten gebruiken, voor de lunch zal een broodje/snack volstaan we krijgen ook die vouchers voor de snack.
Begrijp dat je liever uitgebreid eet savonds. Wij ook trouwens en dat kan in chez remy enkel als de Studio's open zijn tot 21u
Je moet voor Inventions toch rond de 60 euro rekenen per persoon terwijl cafe mickey rond de 40 euro is
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Debby
Member
Member

Kan ik die vouchers ook inleveren bij inventions? Ik bedoel dat ik dan moet bij betalen of kan dat niet?
Ik raak er namelijk niet uit welke vouchers we hebben, aan de telefoon vroeg ze dat ook al maar ik heb de papieren nog niet :mrgreen:

We hebben nu op woensdag hunters grill staan en op donderdag café Mickey
Die wild west show laten we maar even voor wat het is (show lijkt ons wel leuk maar het eten brrr niet onze smaak, dus beetje zonde van het geld)
Iejoortje
Member
Member

Je kan de vouchers in principe in elk restaurant gebruiken. Als de prijs hoger is als de waarde van de vouchers, betaal je bij.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Myriam23
Member
Member

Hoe zit het eigenlijk met die vouchers..
Wij gaan in oktober naar hotel new york en hebben de plus vouchers bij het arrangement.
En nu dacht ik misschien is het leuk weer een keer een ontbijtje te doen bij cafe mickey.
Maar kost dit dan evengoed rond de 20 euro extra??
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Praktische & Algemene Informatie - Disneyland Paris”