Disney Princess | Durf te Dromen
Elke prinses is een heldin in haar eigen verhaal, op haar unieke manier, met een inspirerende boodschap van hoop en optimisme. Voor elk meisje is er een prinses die bij haar past. Ontdek alles over de Disney Prinsessen op de officiële Disney-website: http://princess.nl.disney.be/
Disney games & apps
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Dagobert Duck springt en zwaait met z’n wandelstok in DuckTales Remastered op de Apple TV
DuckTales is een game die oorspronkelijk in 1990 verscheen voor de oude Nintendo Entertainment System. In 2013 werd de game als remake uitgebracht onder de noemer DuckTales Remastered en vorig jaar kwam ook de iOS-versie beschikbaar. Nu is het de beurt aan Dagobert Duck en zijn neefjes om de actie te verplaatsen naar het grote scherm, want DuckTales Remastered is nu ook beschikbaar voor de vierde generatie Apple TV.
Als er één ding is waar Dagobert Duck gek is op, dan is dat wel geld. In DuckTales Remastered gaat hij dan ook op zoek naar nog meer geld en waardevolle spullen. Dat doet hij met hulp van zijn neefjes, maar vooral met zijn eigen wandelstok. De kenmerkende aanval van Dagobert Duck is dan ook het springen met zijn wandelstok, zodat hij over vijanden heen kan springen en gevaarlijke obstakels kan overtreffen.
DuckTales Remastered is met de hand getekend en zal voor fans van zowel het origineel als de oude tv-serie bekend voorkomen. Zo bevat de game de originele stemacteurs en zijn er een hoop objecten te verzamelen. Je reist dan ook de hele wereld over, zoals de Himalaya en de jungle van Afrika. Op de Apple TV is de game zowel te spelen met de Apple TV Remote als een optionele Bluetooth-controller.
De game is bovendien tijdelijk goedkoper, want normaal gesproken betaal je €9,99 voor deze game. Nu betaal je slechts €4,99. De app is dan ook meteen speelbaar op je iPhone of iPad en laat je zelfs je voortgang uitwisselen.
Klik hier voor jou versie van de game
bron : http://www.iculture.nl
DuckTales is een game die oorspronkelijk in 1990 verscheen voor de oude Nintendo Entertainment System. In 2013 werd de game als remake uitgebracht onder de noemer DuckTales Remastered en vorig jaar kwam ook de iOS-versie beschikbaar. Nu is het de beurt aan Dagobert Duck en zijn neefjes om de actie te verplaatsen naar het grote scherm, want DuckTales Remastered is nu ook beschikbaar voor de vierde generatie Apple TV.
Als er één ding is waar Dagobert Duck gek is op, dan is dat wel geld. In DuckTales Remastered gaat hij dan ook op zoek naar nog meer geld en waardevolle spullen. Dat doet hij met hulp van zijn neefjes, maar vooral met zijn eigen wandelstok. De kenmerkende aanval van Dagobert Duck is dan ook het springen met zijn wandelstok, zodat hij over vijanden heen kan springen en gevaarlijke obstakels kan overtreffen.
DuckTales Remastered is met de hand getekend en zal voor fans van zowel het origineel als de oude tv-serie bekend voorkomen. Zo bevat de game de originele stemacteurs en zijn er een hoop objecten te verzamelen. Je reist dan ook de hele wereld over, zoals de Himalaya en de jungle van Afrika. Op de Apple TV is de game zowel te spelen met de Apple TV Remote als een optionele Bluetooth-controller.
De game is bovendien tijdelijk goedkoper, want normaal gesproken betaal je €9,99 voor deze game. Nu betaal je slechts €4,99. De app is dan ook meteen speelbaar op je iPhone of iPad en laat je zelfs je voortgang uitwisselen.
Klik hier voor jou versie van de game
bron : http://www.iculture.nl
-
BibiTotoLover
- Member

- BerichtenCOLON 763
- GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2014, 11:48
Ik vraag me af of er ook nog een leuke game app van Zootopia gaat komen? 
Waiting for the day we'll meet. 
-
BibiTotoLover
- Member

- BerichtenCOLON 763
- GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2014, 11:48
Ja, klopt want die kon ik wel vinden, maar wil liever een officièle van Disney zelf natuurlijk.sanderz schreefCOLONEr zijn al apps van Zootopia, alleen niet van Disney. Waarschijnlijk zal die er nog wel komen.
Sent from my iPad using Tapatalk
Waiting for the day we'll meet. 
- BDisneyFan
- Member

- BerichtenCOLON 39
- GeregistreerdCOLON 26 Okt 2015, 20:57
morgen 17 maart komt er een nieuwe disney app uit genaamd: Disney Magic kingddoms.
in dit spel moet je zelf een disney park bouwen. ben benieuwd. op de site van dit spel kan je zien wat er te beleven valt. site: http://www.disney-magic-kingdoms.com
in dit spel moet je zelf een disney park bouwen. ben benieuwd. op de site van dit spel kan je zien wat er te beleven valt. site: http://www.disney-magic-kingdoms.com
- kimberley2909
- Member

- BerichtenCOLON 841
- GeregistreerdCOLON 19 Aug 2014, 13:32
Iemand anders met Android ook problemen met het vinden van dr game in de playstore? Hij geeft steeds aan dat item niet gevonden kan worden
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Never lose hope
Sinds Vandaag is er een nieuw spel te downloaden in de appstore: Disney Magic Kingdoms.
Het spel begint met een verhaal, het park is vervloekt en Samen met Merlijn en Mickey moet de vloek worden opgeheven. Dit kun je doen door het park weer op te bouwen en door plezier te maken. Anders neemt het kwade het over en wordt het park het centrum van slechtheid.
Ik ben gelijk begonnen met spelen. Het spel ziet er leuk uit met vrolijke kleuren. En ik word helemaal gelukkig als je het spel met geluid aan speelt. De karakters hebben hun herkenbare stemmen en ook de bekende disney deuntjes komen aan bod!!
Ik ga voorlopig zeker nog even door met spelen!
Ik ben benieuwd of er meer van jullie spelen!
Een eerste indruk:

Het spel begint met een verhaal, het park is vervloekt en Samen met Merlijn en Mickey moet de vloek worden opgeheven. Dit kun je doen door het park weer op te bouwen en door plezier te maken. Anders neemt het kwade het over en wordt het park het centrum van slechtheid.
Ik ben gelijk begonnen met spelen. Het spel ziet er leuk uit met vrolijke kleuren. En ik word helemaal gelukkig als je het spel met geluid aan speelt. De karakters hebben hun herkenbare stemmen en ook de bekende disney deuntjes komen aan bod!!
Ik ga voorlopig zeker nog even door met spelen!
Ik ben benieuwd of er meer van jullie spelen!
Een eerste indruk:

- Cynderella
- Member

- BerichtenCOLON 326
- GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35
Dia de link die hierboven vermeld staat, dus via de website zo gevonden!kimberley2909 schreefCOLONIemand anders met Android ook problemen met het vinden van dr game in de playstore? Hij geeft steeds aan dat item niet gevonden kan worden
T/m 25-8-2018
Vanaf 26-8-2018- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Wie interesse heeft zo ziet het eruit

- Tinkerchell
- Member

- BerichtenCOLON 80
- GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:07
Ziet er leuk uit! Ik heb 'm net gedownload, ben heel benieuwd.
''for to have faith, is to have wings..''
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Op android vind je hem hier
https://play.google.com/store/apps/deta ... .GloftDYHM
https://play.google.com/store/apps/deta ... .GloftDYHM