Restaurants In De Walt Disney Studio's

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
moorhunhe
Member
Member

Is iemand nog recentelijk bij Restaurant des Stars gaan eten?

Is het vergelijkbaar met Plaza Gardens, of anders?
Wij zijn vorige maand bij Plaza nog gaan eten, en hetgeen ik altijd heel graag lustte was er helemaal niet meer (vooral de aardappelgratin werd verschrikkelijk gemist :( ).
Dus is Plaza voor mij geen optie meer.

Nog nooit bij Restaurant des Stars geweest, dus wil dit nu eens een kans geven.
Deenje
Member
Member

Ik wil er volgende week ook gaan eten. Dus ben erg benieuwd hoe het er is, en wat er aan eten is.
Laat het gerust weten.
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

En Coullise Menu

Afbeelding

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
kimh
Member
Member

iemand ervaring bij chez remy premium voucher.. is dat goed genoeg of ben ik beter af in inventions?
O, en wij eten vegetarisch dus dan is de vraag helemaal of het het waard is
2005 - februari SQL
2008 - april SF,
2011 - december SQL
2013 - april Explorers, juni Magic circus, oktober Dream castle
2014 - april Magic circus ,
2016 - mei - Disneyhotel
2017 - januari - Disneyhotel
2018 - april - Disneyhotel
2019 - feb - SQL
D-Tekenaar
Member
Member

kimh schreef:iemand ervaring bij chez remy premium voucher.. is dat goed genoeg of ben ik beter af in inventions?
O, en wij eten vegetarisch dus dan is de vraag helemaal of het het waard is

Ik zelf heb geen ervaring bij 'Bistro Chez Remy' .... Maar ik ben zoiezo voorstander voor de Inventions .
Hier heb je een buffet , Dus je neemt eigenlijk wat je graag wil hé . En ze hebben zeker een ruim aanbod voor vegetariërs .
En de characters die er rond lopen geven ook nog een extra leuke ervaring . Bij 'Bistro chez Remy' zit je ook vast aan een menu en aan de openings uren van de Walt Disney Studios . Dus als je het mij vraagt zou ik voor 'Inventions' gaan .
olafLover
Moderator
Moderator

Wij vonden chez Rémy erg leuk. Het eten is goed, maar niet super, maar de aankleding is geweldig! Als je meerdere dagen gaat zou ik zeker naar inventions gaan, maar niet iedere dag, er zijn zoveel leuke restaurants met leuke aankleding en lekker eten!
Bij Chez Rémy hadden ze twee menu's (twee verschillende prijsklassen), ik heb vegetarisch gegeten en het was erg lekker, maar ik had geloof ik niet het duurste menu. Ik neem aan dat je met een premium bon gewoon van beide menu's kan kiezen (een vegetarische vriendin heeft dat bij Blue Lagon ook gedaan, het menu had maar is vegetarisch gerecht en ala carte had er wel meer, gewoon vragen of je die kan binnen het menu, dat is meestal echt geen probleem)
Marieke1978
Member
Member

Het ligt ook aan je eigen voorkeuren. Ik persoonlijk vind Inventions het geld absoluut niet waard en ben een groot fan van Remy. Als je een makkelijke eter bent, dan is een buffet als deze zijn geld vast wel waard. Ik zou zeggen, als je er meerdere dagen bent, probeer ze gewoon allebei.
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Chez Remy vonden we erg leuk, helaas was het eten niet helemaal naar onze smaak. Als ik het goed heb is er 1 vegetarisch gerecht op het premium menu, erg veel keuze heb je daar dus niet.
Volg onze avonturen op instagram
vdbemdsa
Member
Member

moorhunhe schreef:Is iemand nog recentelijk bij Restaurant des Stars gaan eten?

Is het vergelijkbaar met Plaza Gardens, of anders?
Wij zijn vorige maand bij Plaza nog gaan eten, en hetgeen ik altijd heel graag lustte was er helemaal niet meer (vooral de aardappelgratin werd verschrikkelijk gemist :( ).
Dus is Plaza voor mij geen optie meer.

Nog nooit bij Restaurant des Stars geweest, dus wil dit nu eens een kans geven.

Restaurants des stars was echt onze favoriet, maar de laatste 2 keer dat we er gaan eten zijn, echt volledige andere dingen op het buffet, of nog wel dezelfde als voorheen, maar hele andere smaak. Enkel de dessertjes smaakten ons nog echt. Dus de laatste keer dat we er waren, hebben we ook niet meer daar gereserveerd, maar Santa Fe, en dat heeft ons echt aangenaam verrast, zo lekker zelfs dat we de dag erna terug zijn gegaan, en sommige dingen zelfs anders waren dan de dag ervoor.
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Verkrijgbaar tijdens het Season Of the Force in Restaurant en Coulisse (Walt Disney Studios)

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
marc
Member
Member

Heeft er iemand ervaring met het eten in "chez remy" aanstaande oktober wil ik er absoluut eens gaan eten, waarschijnlijk op een maandag middag.
Dank nu reeds voor een eventuele informatie :sorc: :thumbs:
olafLover
Moderator
Moderator

Ik vond het een erg leuk restaurant, de aankleding is zo leuk! Het eten vind ik niet het aller beste in Disneyland Parijs, maar wel lekker, er had wat meer keus mogen zijn, maar zeker een aanrader!
Minnie1979
Member
Member

Prins Adam schreef:Verkrijgbaar tijdens het Season Of the Force in Restaurant en Coulisse (Walt Disney Studios)

Afbeelding
Jammer dat ik dit nu pas lees, ziet er lekker uit.

Waarschijnlijk in april niet meer verkrijgbaar :cry:
Afbeelding

Afbeelding
crepe-au-chocolat
Member
Member

marc schreef:Heeft er iemand ervaring met het eten in "chez remy" aanstaande oktober wil ik er absoluut eens gaan eten, waarschijnlijk op een maandag middag.
De steak die je daar kan krijgen is echt heerlijk! Voor ons 1 van de lekkerste dingen die je kan krijgen.
Het thema is heel goed uitgevoerd, dus de sfeer in het restaurant is ook echt heel leuk.
Voor ons altijd wel een aanrader! Alleen jammer dat je door de kortere openingstijden van de studio's alleen kan lunchen(of heel vroeg dineren) en dan vind ik het echt wel wat te duur en te veel.
Minnie1979
Member
Member

crepe-au-chocolat schreef:
marc schreef:Heeft er iemand ervaring met het eten in "chez remy" aanstaande oktober wil ik er absoluut eens gaan eten, waarschijnlijk op een maandag middag.
De steak die je daar kan krijgen is echt heerlijk! Voor ons 1 van de lekkerste dingen die je kan krijgen.
Het thema is heel goed uitgevoerd, dus de sfeer in het restaurant is ook echt heel leuk.
Voor ons altijd wel een aanrader! Alleen jammer dat je door de kortere openingstijden van de studio's alleen kan lunchen(of heel vroeg dineren) en dan vind ik het echt wel wat te duur en te veel.
Wij zijn er ook gaan eten begin van de maand. En ik vond de steak ook super lekker.

Ik vind het vooral jammer dat je geen hoofdgerecht en dessert kan nemen. Ik lust niet echt salades dus voorgerecht niks voor mij, heb dat overgeslagen :D
Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “De Disney Restaurants”