Disney's Newport Bay Club

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
makila
Member
Member
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 16 Dec 2015, 14:58

DLRP Gids schreefCOLONKlink bijzonder leuk. Weet alleen niet of ik er ook zoveel meer voor wil betalen. Dat het ontbijt voor de 'normale' mensen altijd zijn nachtmerrie is, zou in sé ook niet mogen.
Dat meer betalen hangt ook af van het aantal personen op de kamer. Stel dat je met 4 vrienden bent en je zit er niks mee in, om met 2 samen te slapen in één bed. En je hebt allemaal een dreampass zodat je een arrangement kan boeken met slechts zogezegd 1 persoon op de kamer (en ter plaatse dan wijzigen naar 4 personen)

Als je dan boekt - 2 nachten in mei tijdens de week:
Gewone kamer:
538€ met gewoon ontbijt
Compass club (4 Personen):
€ 703€ met een beter ontbijt

Verschil: 165€ / 4 = 41,25€

41,25€ is niet veel hé ;) En zelfs al ben je nu met 2 koppels. Dan is dat nog maar 82,5€ per koppel. En je krijgt er een sjiek ontbijt bij, snacks, gratis drank, betere service ..

In sommige scenario's valt die meerprijs dus nog wel mee. In andere scenario's kan je beter de gewone kamer nemen. Het hangt er dus vanaf.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Geniet van een heerlijk ontbijt in de Compass Club van Disney's Newport Bay Club hotel

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Sinds vandaag heeft het hotel zijn 4de ster verdiend!!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ontdek meer hierover: http://disneylandparis-news.com/en/4the ... -bay-club/
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Bekijk hier de menukaart van Captain quarters bar

Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Gwenny Mouse
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2014, 19:47

Ik heb vorig weekend in Newport Bay overnacht... Wauw!
Echt super mooi!! Het winkeltje is nog niet open.
Maar de rest is tip top!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Andastra
Member
Member
BerichtenCOLON 121
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2016, 12:02

Wij hebben geboekt voor Newport Bay in een Compass Club kamer en we zouden de zondag tussen 9 en 10u aankomen. Zouden we best direct naar de parking van het hotel rijden of naar de gewone parking van het park en dan tegen 15u met de auto naar daar gaan?

En moesten we direct naar de parking van het hotel gaan, kunnen we 's morgens dan al inchecken zodat we 's middags als de kamer klaar is enkel de sleutel nog moeten ophalen? Of kunnen we pas inchecken vanaf 15u?

Oh, en zouden jullie een kamer met Lake view aanbevelen? Is het de meerprijs waard?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Je kan 's morgens al inchecken, dan krijg je je hotel easy pass en hotel fastpasses. Als je bagage afgeeft wordt deze netjes in je kamer gezet.
Wij hebben het zo gedaan (bij de Golden Forest Club), maar ik weet eigenlijk niet meer zeker waarom, ik denk de hotel fastpass of we hebben er niet over nagedacht ;)
Van de gewone parkeerplaats naar het hotel rijden is trouwens echt een onwijze omweg! (Het regende heel hard, dus we wilden niet lopen)
Prins hasselt
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 01 Mei 2016, 14:15

Ik heb ooit in 1992 toen het park nog niet zo lang open was hier in in dit hotel gelogeerd...ik heb nog gezwommen in dat zwembad, was echt wel een leuk hotel...
sloeber
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2016, 20:21

Tot nu toe verbleven telkens in het Disneyland Hotel, maar dit jaar zouden we voor de eerste keer (begin december) willen verblijven Disney's Newport Bay Club (Compass Club).

Op dit leuke forum heb ik al heel wat positieve reacties gelezen over dit hotel.

Nu heb ik wel nog enkele vragen:
1) Eén van onze koppels bestaan uit 2 volwassen + kindje <3 jaar. Bij het kamertype kan ik kiezen uit
a) Compass Club kamer voor 4 personen, met twee 2-persoonsbedden aan Lake Disney®-zijde.
b) Compass Club kamer voor 2 personen, met een groot 2-persoonsbed aan Lake Disney®-zijde.
De prijs is hetzelfde. Welke van de twee zou ik het best kiezen mbt ruimte

2) Zou ik de vakantie nu al boeken (periode weekdag begin december) of wachten op een promotie? Wetende dat we volgende samenstelling hebben. Kamer 1: 3V en Kamer 2: 2V +1K (<3 jaar) en we absoluut een Compass Club willen aan Lake Disney®-zijde.

3) Nog wat vroeg, maar nu ik toch bezig ben. Bij het inchecken: moet je dan gewoon aanschuiven of is er een speciale receptie voor de Compass Club. Gewoon dat we niet ergens lang moeten aanschuiven en uiteindelijk ergens anders moeten zijn.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Kwa kamer, als ze het kindje in een apart bedje willen laten slapen en niet in het grote 2 persoonsbed dan kiezen volgens mij beter voor het kingsize bed.

Of wachten een optie is, kan niemand zeker voorspellen! Hangt er echt van af, er zijn niet zoveel compass club kamers en de promoties gelden zelfs niet altijd voor deze kamers. Ook hangt het af van wanneer je wilt gaan...

Een van de voordelen van de Compass Club is inderdaad de aparte balie om in te checken, deze is meteen links als je het hotel binnenkomt, in een kamertje. Bovenaan staat er duidelijk op Compass Club.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
sloeber
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2016, 20:21

Bedankt voor het snelle antwoord.

Ik heb wat zitten kijken op verschillende data en heb inderdaad gemerkt dat de korting niet altijd geldt voor de compass club/ of dat alles al uitverkocht is.
Gebruikers-avatar
Sielkee
Member
Member
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 01 Feb 2013, 10:52

Is het ontbijt hier nu ook uitgebreider net zoals in het New York hotel? Want die hotel heeft nu ook toch één sleutel meer en heeft daarbij evenveel sleutels als New York nu.
All our dreams come true, if we have the courage to pursue them. ~ Walt Disney
Gebruikers-avatar
gcf0723
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2015, 11:14

ik ben in maart geweest ( het had toen net een week of 2 een 4sterren hotel) Toen was het ontbijt wel niet zoals in hotel new york. in New york had je pannekoeken en spek en roerei aanwezig en dat ontbrak in maart wel in de newport bay club. ik had in beide hotels een gewone standaard kamer.maar het ontbijt in newport bay was heel lekker en heel veel keuze, had er niks op aan te merken
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar