Verstuurd vanaf mijn LG-D320 met Tapatalk

Dankjewel!gcf0723 schreef:Wauw michelle, die zijn echt prachtig!!! <3
Ik ga er binnenkort ook zelf proberen maken, ik hoop dat ik ook zo'n fantastisch resultaat kan bekomen

Supervet!!!!!Iejoortje schreef:
Twee Disneyboeken gevonden in de kringloopwinkel.Blij mee!!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Michelle schreef:Dankjewel!gcf0723 schreef:Wauw michelle, die zijn echt prachtig!!! <3
Ik ga er binnenkort ook zelf proberen maken, ik hoop dat ik ook zo'n fantastisch resultaat kan bekomen
Moet je echt doen. Ik heb twee linker handen maar met een beetje geduld lukt het vast wel. En vooral de reacties van de cast members zijn geweldig.
Ik heb dit filmpje gebruikt om onder andere te kijken hoe een strik op een simpele manier gemaakt kan worden. Misschien vind je het handig

bedankt maar alle eer gaat naar de maakster ElineLaura schreef:Gave aankopen Miss Ariel! Ik vind De Kleine Zeemeermin oortjes het mooist!
Leuke jurkjes Iejoortje, ik zit nog steeds in twijfel of ik ook nog zo'n jurkje koop, maar dan van Lilo & Stitch.
Haha groot gelijk, mag met trots worden gedragen! Zou jij mij de contactgegevens van haar kunnen PB-en? (En hoeveel ze voor de oortjes vraagt)Miss Ariel schreef:bedankt maar alle eer gaat naar de maakster ElineLaura schreef:Gave aankopen Miss Ariel! Ik vind De Kleine Zeemeermin oortjes het mooist!
Leuke jurkjes Iejoortje, ik zit nog steeds in twijfel of ik ook nog zo'n jurkje koop, maar dan van Lilo & Stitch.ze heeft dat magisch goed gedaan!
![]()
ik vind alletwee de oortjes supermooi gelukt en kan dus geen favoriet kiezen hahah
ga wel op de eerste Disney world dag de Ariel oortjes dragen heb ik al beslist

je kan ze zelf een pm sturen via dit forum, Eline gaat onder de naam disneline hierLaura schreef:Haha groot gelijk, mag met trots worden gedragen! Zou jij mij de contactgegevens van haar kunnen PB-en? (En hoeveel ze voor de oortjes vraagt)Miss Ariel schreef:bedankt maar alle eer gaat naar de maakster ElineLaura schreef:Gave aankopen Miss Ariel! Ik vind De Kleine Zeemeermin oortjes het mooist!
Leuke jurkjes Iejoortje, ik zit nog steeds in twijfel of ik ook nog zo'n jurkje koop, maar dan van Lilo & Stitch.ze heeft dat magisch goed gedaan!
![]()
ik vind alletwee de oortjes supermooi gelukt en kan dus geen favoriet kiezen hahah
ga wel op de eerste Disney world dag de Ariel oortjes dragen heb ik al beslist
https://www.instagram.com/allearsbyek/ is haar instagram zodat je al een idee kan krijgenAnnet schreef:Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Heeft ze een webshop ofzo?