Disney vakantie + dinner optie versus zelf rijden en huisje

Alle algemene informatie over het WDW Resort
stitchie
Member
Member

Beste lezers

In 2017 wil ik een vakantie boeken, eigenlijk hebben we nu 2 pakketten, pakket 1 is 1305 euro duurder en zit zo:

14 dagen: animal kingdom lodge
14 dagen disney + waterparken
14 dagen deluxe dinner pakket ( is dit het waard en zo ja hoe werkt het?)
14 dagen memory maker
200 pond souvenir?
1 week een huisje + auto er aan vast plakken om
2 dagen universal te doen en 1 dag seaworld en dat in drie weken
1 week na disney moeten we nog eten zelf kopen

Pakket 2 is 1305 goedkoper en zit zo

3 weken een huisje
8 dagen disney
2 dagen universal
1 dag seaworld
3 weken auto
2 weken eten
1 week eten moet er nog bij

Nu jullie dit weten, welk pakket zouden jullie kiezen en zo ja? en de tweede vraag is eigenlijk heeft iemand hier ervaring met die dining optie? en is die het waard?
Iejoortje
Member
Member

Er is een aanbieding op de UK site waarbij je een dining pakket en $200 giftcard bij je boeking krijgt. Kan optie 1 zomaar opeens goedkoper uitvallen. ;)

Ik zou voor optie 1 gaan trouwens. Meer dagen Disney (die heb je echt nodig!!) en laten we eerlijk zijn: zou je toch niet alle dagen pretpark ook in het park ergens gaan eten??

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
stitchie
Member
Member

Dat is de aanbieding die je aanhaalt, dat is pakket 1
Iejoortje
Member
Member

Ah, die aanbieding was al meegerekend. Tja, persoonlijk zou ik nog steeds voor pakket 1 gaan. Lijkt me heerlijk, op Disney terrein verblijven. Maar dat is puur gevoelsmatig, want helaas ben ik nog niet verder gekomen dan 1 dag Epcot. Ik hoop heel hard in 2017 of 2018 naar Orlando te kunnen gaan, maar zelfs dat is nog niet zeker.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
boogschutter
Member
Member

Met diningplan krijg je 1 quickservice en 1 tableservice punt.en vanaf 2017, 2 snacks en geen dessert meer bij qs.
Een refillcup zit er ook bij
je kan kiezen voor elke dag een ts en qs meal.of bijv een dag een character breakfast en diner.en een andere dag 2 x qs.
je kan ook een goedkoper resort nemen als moderate waar je gratis quickservice bij krijgt en upgraden naar het diningplan.
was voor ons goedkoper dan luxeresort
stitchie
Member
Member

Ik had al zelf geupgrade naar deluxe dining, dat had ik al door :P
boogschutter
Member
Member

Zit bij animal kingdom dan een quickservice gratis ?
Of heb je je het luxe plan met ontbijt.quickservice en tafelservice per dag.dat is heel veel eten.
Dan zou ik zelf voor het ddp gaan.het gewone diningplan.
stitchie
Member
Member

is dat echt zoveel eten dan? Normaal ontbijt, normaal lunch en normaal avond eten + 2 snacks vind ik nog best Europeaans als ik kijk naar dat deluxe...
boogschutter
Member
Member

Ik ken iemand die dat eens gedaan heeft.
Zijn niet bepaald europeese porties.
Amerikaanse porties is veel eten.
En je het kost veel tijd als je smorgens ook nog uitgebreid gaat eten.
Maar ik weet natuurlijk niet of jullie veel eten opkunnen ;)
sofie1977
Member
Member

@boogschutter: Free dining voor AKL is het gewone dining plan, niet het deluxe... Zo hebben wij het donderdag toch geboekt. Lijkt me best veel eten ook: voor elke dag een table service en een quick service punt en een snack. Vrees dat wij dat niet gaan opkrijgen, hoewel we echt goede eters zijn ;)
stitchie
Member
Member

Dus de free optie is best normaal? Meestal ben ik van: normaal ontbijt. normale lunch en normaal avond eten.. ik moet namelijk ontbijten, maar dat ontbijt kan voor mij 2 boterhammen inhouden, dus geef deze Disney world noob een tip als die wil ontbijten :P (het is namelijk mijn eerste keer)
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Wij gebruikten voor het ontbijt een snack en counter service met 2 en deelden die. En drank is onbeperkt gratis.... die counterservice smiddags kan je ook deken en dan nog 2 table service. Is veel eten elke dag hoor. En kom je niet toe kan je altijd wat apart bijnemen. Zou geen duurder pakket vooraf bestellen.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
stitchie
Member
Member

ja dat is waar het is eigenlijk gratis dus als je extra wilt valt het nog mee
boogschutter
Member
Member

Wij hebben wel een upgrade van qs naar ts gedaan.omdat we ook characterdiners doen.en toch 1 x per dag op het gemak willen zitten.komt omgerekend op 17 € p.p.p.
dat valt nog mee voor qs en snack en ts en drank per dag.
Maar er zijn er idd ook die free qs nemen en als ze dan eens een ts doen betalen.
stitchie
Member
Member

1 extra voordeel is ook dat koffie en thee ook als snack worden gerekend plus een flesje water, ik weet dat je op een Resort gratis mag drinken, maar ben meer van de koffie.. dus denk toch maar de dure diner optie
Plaats reactie

Terug naar “Walt Disney World Resort”