Precies! Ik genoot dan ook extra van Dreams waarin die gelukkig wel Engels is!D-Tekenaar schreef:Ohnneeeee !!! Rapunzel in het Frans
'The Forest of Enchantment: A Disney Musical Adventure' show
- Cynderella
- Member

T/m 25-8-2018
Vanaf 26-8-2018Heb de show van de week twee keer gezien. De eerste keer geheel in het Engels en inderdaad: de tweede keer was ie ook gedeeltelijk in het Frans!
- D-Tekenaar
- Member

Ik heb de indruk dat ze vaak afwisselen !
Want ik had tijdens mijn bezoek ook een show waarin Pocahontas Frans zong .
En de dag erna was het weer Engels .
Het waren twee verschillende vriendinnen van haar .
Ik denk dat het dus een beetje aan de cast van de dag afhangt .
Want ik had tijdens mijn bezoek ook een show waarin Pocahontas Frans zong .
En de dag erna was het weer Engels .
Het waren twee verschillende vriendinnen van haar .
Ik denk dat het dus een beetje aan de cast van de dag afhangt .
- D-Tekenaar
- Member

The Forest of Enchantment in Disneyland Paris heeft zijn laatste show gespeeld !!!
In Disneyland Paris is er een einde gekomen aan de populaire show 'The Forest of Enchantment' .
In deze show ontmoete we ondermeer Tarzan en Pocahontas in een show vol zang en acrobatiek .
Vanaf 4 Juni kunnen we weer terecht voor de Frozen singalong in The Chaparral Theater .
In Disneyland Paris is er een einde gekomen aan de populaire show 'The Forest of Enchantment' .
In deze show ontmoete we ondermeer Tarzan en Pocahontas in een show vol zang en acrobatiek .
Vanaf 4 Juni kunnen we weer terecht voor de Frozen singalong in The Chaparral Theater .
- Fantillusion
- Member

Gerucht van DisneylandBerry was volgens mij nu dat het terug zou keren februari - september 2017. Ben benieuwd!
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
I would have no inkling of how precious life can be
- Esther-Disney
- Member

Ik hoop dat ik hem volgend jaar kan meemaken ja, lijkt me prachtig!
Laatste trip in augustus. Het was een magisch jaar!
- DreamsofDisney
- Member

Ik heb de show gemist, ik hoop daarom echt dat hij terug komt! Ziet er prachtig uit!
Maar wat komt er dan vanaf nu in het theater?
Maar wat komt er dan vanaf nu in het theater?
- DreamsofDisney
- Member

Wat een verschil met deze show...olafLover schreef:In het zomer seizoen komt de Frozen sing-a-long weer terug
Vind ik toch een beetje jammer.
- Miss Ariel
- Member

mee eens!!! ik stem ook voor terugkomst volgend jaarScar666 schreef:Spijtig , hopelijk komt die terug . Vond het meer dan goed
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
- D-Tekenaar
- Member

Voor de nieuwe versie van 'The Forest of Enchantment: A Disney Musical Adventure' zijn ze opzoek naar een zingende Merida !!!

bron : ED92

bron : ED92
- Prins Adam
- Beheerder

The Forest of Enchantment: Een muziekavontuur van Disney.

Een muziekavontuur van Disney!
Van 1 juli t/m 3 september 2017 wordt in het Chaparral Theater in het Disneyland® Park de zomer nog magischer. Diep in een betoverd bos ligt een sprookjesachtige open plek vol zonlicht waar achter elke steen, elke boom, elk blaadje en elke bloem een magisch pop-up Disney verhaal tot leven komt in een werveling van zang en dans! En natuurlijk vertelt niemand zo boeiend verhalen als Baloe, Merida, Rapunzel, Tarzan en Pocahontas. Dat zit nu eenmaal in hun natuur! Laat “The Forest of Enchantment” al je zintuigen prikkelen en beleef een spectaculair avontuur zoals je nooit eerder meemaakte.

Disney figuren zetten de bloemetjes buiten met zang en dans!
Als zingen en dansen in jouw natuur ligt, dan wacht je een verrassing van jewelste!
Zing en swing mee op het ritme van Bare Necessities met Baloe en Koning Lowietje, op de tonen van Touch the Sky met Merida, laat je meedrijven op de melodie van Just Around the Riverbend met Pocahontas en slinger door het bos met Tarzan. En dat is nog maar het begin!
De show zoals hij te zien was in 2016

Een muziekavontuur van Disney!
Van 1 juli t/m 3 september 2017 wordt in het Chaparral Theater in het Disneyland® Park de zomer nog magischer. Diep in een betoverd bos ligt een sprookjesachtige open plek vol zonlicht waar achter elke steen, elke boom, elk blaadje en elke bloem een magisch pop-up Disney verhaal tot leven komt in een werveling van zang en dans! En natuurlijk vertelt niemand zo boeiend verhalen als Baloe, Merida, Rapunzel, Tarzan en Pocahontas. Dat zit nu eenmaal in hun natuur! Laat “The Forest of Enchantment” al je zintuigen prikkelen en beleef een spectaculair avontuur zoals je nooit eerder meemaakte.

Disney figuren zetten de bloemetjes buiten met zang en dans!
Als zingen en dansen in jouw natuur ligt, dan wacht je een verrassing van jewelste!
Zing en swing mee op het ritme van Bare Necessities met Baloe en Koning Lowietje, op de tonen van Touch the Sky met Merida, laat je meedrijven op de melodie van Just Around the Riverbend met Pocahontas en slinger door het bos met Tarzan. En dat is nog maar het begin!
De show zoals hij te zien was in 2016
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- D-Tekenaar
- Member

Oh dit is een top show !!! ik kijk er weer naar uit 
- Prins Adam
- Beheerder

Er zouden ook een aantal dingen verbeterd worden.D-Tekenaar schreef:Oh dit is een top show !!! ik kijk er weer naar uit
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier