Stel jezelf voor!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Tinkerbell81
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2016, 10:40

Hallo mijn naam is Ellen (Tinkerbell81) gehuwd met Pieter-Jan (Aspro) We wonen in het mooie Brugge (België) en hebben 2 toffe jongens (8 en 5 jaar) We gaan 2 x per jaar naar Disneyland Parijs 1 keer een kort verblijf en 1 lange week in de zomer. Succes met dit leuke forum! Heel mooi gedaan x
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Welkom op Café Mickey Tinkerbell81 !
Wij wensen jou hier heel veel Disney plezier toe :D
Gebruikers-avatar
020amsterdam
Member
Member
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2015, 17:29

N

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Tinkerbell81
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2016, 10:40

Dank je!!
Gebruikers-avatar
MinnieKylie
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 26 Apr 2016, 16:11

Hallo allemaal,

Ben Kylie, 22 jaar oud en woon in Utrecht. Tot nu toe niet verder gekomen dan Disneyland Parijs 14x maar WDW staat zeker nog in de planning over een aantal jaartjes. 2017 staat onze volgende DLP trip gepland gecombineerd met m'n eerste jaarkaart wat ik super spannend vind. Ook spaar ik snowglobes en traditions en ben lid op verschillende facebook pagina's met andere Disney fans. Ik woon bij m'n ouders die overigens ook zot zijn op Disney. Heb nog een oudere zus en een zwager die ook Disney gek zijn, zo hebben wij ons standaard clubje mensen met wie we gaan. Kijk echt uit naar 2017 en de renoveringen. Ook ben ik heel erg benieuwd wat we kunnen verwachten met 25 jarig bestaan.

Groetjes, Kylie.
The more you like yourself, the less you are like anyone else, which makes you unique. -Walt Disney.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Welkom MinnieKylie !
Ik wens je heel veel Disney plezier hier op Café Mickey .
En je mag Café Mickey altijd promoten bij je Disney familie .
Hoe meer zielen ! Hoe meer vreugde :)
WitteVM
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 26 Apr 2016, 16:32

Hallo iedereen,
Ik ben Veerle (maar veel noemen me Witte), gehuwd met Stefan en wij hebben 2 bengels van momenteel 7 en 12 jaar.
Eerste keer Disneyland Resort Paris (toen nog Eurodisney) was begin juni 1993, met onze huwelijksreis. Voor dat we kinderen hadden zijn we 3 keer geweest, huwelijksreis inbegrepen. Gelogeerd hebben we toen 1 keer in Cheyenne en de 2 laatste keren in Santa Fe. 8 jaar geleden hebben we onze dochter voor de eerste keer meegenomen (die was toen 4) en een jaartje later namen we onze eerste dreampas. Ik schat dat alles tesamen we tussen de 30 en de 35 keren al in Disney hebben gezeten. Ik heb in ieder geval van ne keer of 25 foto's, maar wij zijn verschillende keren geweest dat ik zelfs geen foto's trok!

We hebben al in verschillende hotels gelogeerd, zowel de Disneyhotels (Cheyenne, Santa Fe, Davy Crockett, Newport Bayclub, Newyork) als in partnerhotels (Magic circus, wat tot hiertoe onze favoriet is, Dream Castle en Explorerhotel), maar we hebben ook al eens een huisje gehuurd en in een Formule1-hotel geslapen. Dat laatste was vooral géén aanrader!
De laatste jaren hebben wij een mobilhome, wat maakt dat we op de parking slapen. Enkel in winterperiodes nemen we nu nog een hotel.

We verzamelen kerstgerief van Disney en gaan daar nogal ver in ... Zo zetten we sinds 2 jaar zelfs 3 kerstbomen. Ene voor ons, met Collecters items en duurdere stukken, ene voor onze dochter die haar (goedkope) prinsesseballen stilletjesaan zelf aan het vervangen is met iets duurdere stuks die ze mooi vind en ene voor onze zoon (wat voornamelijk bestaat uit Cars). Ook de randdecoratie is aangepast, zelfs de ruiten durf ik beschilderen met disneytaferelen.

Bij deze mijn voorstelling op het forum. Als er vragen zijn: shoot!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Welkom WitteVM !
Ik wens je heel veel Disney plezier hier op Café Mickey :)
Ik heb alvast een vraagje !!! Niet dat het echt uitmaakt .
Maar ben je een Limburgse ?
WitteVM
Member
Member
BerichtenCOLON 16

Goedemorgen D-tekenaar,

Niet van oorsprong (ben van Deurne bij Antwerpen afkomstig), maar woon wel al 11 jaar in Limburg (meerbepaald, Paal)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

WitteVM schreefCOLONGoedemorgen D-tekenaar,

Niet van oorsprong (ben van Deurne bij Antwerpen afkomstig), maar woon wel al 11 jaar in Limburg (meerbepaald, Paal)
Goedemorgen !!

Ik had al zo een voorgevoel :D
Dan zijn we buren hé :thumbs:

Paal en Heusden-Zolder zijn maar een boogscheut :P
WitteVM
Member
Member
BerichtenCOLON 16

Ja dat klopt, ik zit daar zelfs elke woensdagavond! Mijn dochter volgt hiphoples en dan ga ik meestal iets drinken in het themacafe.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

WitteVM schreefCOLONJa dat klopt, ik zit daar zelfs elke woensdagavond! Mijn dochter volgt hiphoples en dan ga ik meestal iets drinken in het themacafe.
Hahahaha toevallig !!!
Dat is op 5 minuten hier vandaan :D
Misschien zien we elkaar wel eens ooit daar of ergens anders .
Gebruikers-avatar
Liez
Member
Member
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2016, 10:30

Woohoow, Limburg Represent! :)
Welkom WitteVM :-)
As pixiedust falls from a star, it touches you and here you are.

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Snow
Member
Member
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2016, 11:43

Hoii!
Ik ben Tessa, 22 jaar en ik kom uit Scheveningen. Mijn ouders hebben mij wel een beetje opgevoed met disney, en al sinds jongs af aan ben ik in Disneyland Parijs te vinden. Helaas heb ik mijn reisje naar disney volgende week af moeten zeggen doordat mijn vader ernstig ziek is, een ander tripje is voorlopig dus nog niet op de planning. Maar dit forum kan toch nog voor wat disney magie in mijn leven zorgen! (:
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Welkom Snow !!!
Ik wens je heel veel Disney plezier hier op Café Mickey .
Wat jammer dat je een reisje heb moeten afzeggen .
Ik weet helaas waar je over spreekt .
Mijn mama heeft kanker :(
Weet dat je hier ook altijd terecht kunt voor een niet Disney gesprek hé !!!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar