Exclusieve Space Mountain 20ste verjaardag produkten

Alles over Disney verzamelingen, Pins, Disney Boeken, Disney Muziek, ...
Plaats reactie
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Er komen 2 exclusieve producten uit voor de 20ste verjaardag van de Space Mountain from the Earth to the Moon

Een herdenkingsmunt met een gelimiteerde oplage van 1200 exemplaren.

Hiervan zullen er 850 exemplaren te koop zijn in een doos aan de prijs van 19.99 euro.

Afbeelding

De overige 350 worden in een kader verkocht samen een een poster van de bekende Disneyland Parijs attractie. Deze zijn genummerd en hebben een certificaat ven echtheid en worden verkocht aan 89.99 euro.
Dit schilderij van Tim Delaney ( artistiek directeur van de attractie) komt uit de kunstcollectie van Walt Disney Imagineering in Glendale.

Afbeelding

Deze producten zullen beschikbaar zijn vanaf 12 juni 2015 in The Disney Gallery - Disney Village ; Harrington's Fine China & Porcelains - Main Street , USA; Star Traders - Discoveryland ; De Disney Animation Gallery - Toon Studio ; Mickey Gallery - Disneyland Hotel ; New York Boutique - Disney's Hotel New York .
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Dragy
Moderator
Moderator

De munt op zich is niet echt mijn ding, maar het kader is echt zeeeeeer mooi! €90 heb ik er helaas niet voor over... Space Mountain is niet echt een favo attractie, zoals Phantom en Pirates dit bv wel is!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Niet vergeten! Vanaf morgen te koop!
Prins Adam schreef:Er komen 2 exclusieve producten uit voor de 20ste verjaardag van de Space Mountain from the Earth to the Moon

Een herdenkingsmunt met een gelimiteerde oplage van 1200 exemplaren.

Hiervan zullen er 850 exemplaren te koop zijn in een doos aan de prijs van 19.99 euro.

Afbeelding

De overige 350 worden in een kader verkocht samen een een poster van de bekende Disneyland Parijs attractie. Deze zijn genummerd en hebben een certificaat ven echtheid en worden verkocht aan 89.99 euro.
Dit schilderij van Tim Delaney ( artistiek directeur van de attractie) komt uit de kunstcollectie van Walt Disney Imagineering in Glendale.

Afbeelding

Deze producten zullen beschikbaar zijn vanaf 12 juni 2015 in The Disney Gallery - Disney Village ; Harrington's Fine China & Porcelains - Main Street , USA; Star Traders - Discoveryland ; De Disney Animation Gallery - Toon Studio ; Mickey Gallery - Disneyland Hotel ; New York Boutique - Disney's Hotel New York .
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
DLRP Gids
Member
Member

Ik vind het jammer dat men hier niet meer meer mee doet. Een munt? Geen idee wat ik daar mee zou moeten doen. En de kader is inderdaad best knap, maar 90 euro voor een kopie met een Ikea-kader is veel geld!
Leo1988
Member
Member

Zijn de munten nog te koop?
D-Tekenaar
Member
Member

Leo1988 schreef:Zijn de munten nog te koop?
Ik stel voor dat je even contact op neemt met het onderstaande telefoon nummer :)

00 33 16474 48 48

Alvast veel succes !!!
Leo1988
Member
Member

Hartelijk dank!!
Plaats reactie

Terug naar “Disney verzamelen & Pin Trading”