Hallo !
Even geaarzeld om lid te worden... heb na lange onderbreking gewaar geworden dat DLRP fans website echt weg is (en daar stonden zo'n fijne posts én dito informatie van me op *snif*).
Het is inmiddels al véél te lang geleden dat ik naar DLRP ben gegaan, en ik ben eigenlijk zwaar aan het uitkijken naar een visit van 2 of 3 dagjes nog vooraleer ik bij de tandarts mijn wijsheidstanden ga trekken (auw auw!). Maar zal een oproep doen in een passend forum.
Wat over mezelf: 31 jaar, m, niet-roker, hou van zwemmen en skiën, sta graag te shaken op een dansvloer (wel nog mét nodige decorum hoor). Van jongs af aan erg geïnteresseerd in de 'tech behind the magic' en het Imagineer gebeuren... de docu over "Shoot for the Moon: 40 Years of Imagineering" heb ik overigens eens uitgeschreven. Ooit nog een paper over 'wetenschapsherdenking' geschreven met de (thans verloren) attractie "From Time to Time: Le Visionarium" (met Timekeeper die Jules Verne per ongeluk op 'tijdreis' meeneemt).
Ik ben kei grote fan van soundtracks (verzamel er best wat): Hans Zimmer (al 2x live gezien, in 2011 op World Soundtrack Awards en 2016 in Palais 12 in Brussel), Michael Giacchino, John Williams, James Newton Howard, Harry Gregson-Williams, Carter Burwell, Inon Zur, Bear McCreary... yup

.
Ben professioneel met iets serieuzere zaken bezig... sta in hoger onderwijs en geef Integrale Veiligheid.
Heb al 2x in buitenland gewerkt en gewoond (Parijs, Genève) en op Erasmus in buitenland studies volbracht, en recent nog een voortgezette professionele vorming op internationaal niveau gedaan (Genève).
Denk dat dit wel moet volstaan voor intro... 'k zal graag lezen over jullie uitstappen en trips !