25 jaar Disneyland Parijs!

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Zouden we een leuk geschenkje krijgen voor de 25ste verjaardag

Is Fantillusion returning to Disneyland Paris?

Rumours are circulating that the much loved Fantillusion night-time parade is returning to Disneyland Paris.

Rumours are that the parade will return for the resorts 25th anniversary and will run from April 2017 until at least January 2018.

It is said that the new Fantillusion will return on a daily basis and the parade will be comprised of six parade floats, new costumes for almost 100 dancers and a new soundtrack.

Afbeelding

Bron: Salon Mickey
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Dat zou echt fantastisch zijn!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ik had liever 'Paint The Night' gezien ivm de iconische soundtrack .
Maar goed ik ga ook niet zeuren als Fantilusion terug komt .
Al waren die geruchten al eerder in omloop bij Kerst een paar jaar geleden .
We zullen zien :)
En vooral hopen dat we veel nieuw entertainment krijgen
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Mja ik had liever een nieuw ontworpen parade,maar als ze de wagens mooi maken is het voor mij ook goed ,het zou wel leuk zijn mochten er 2 parades zijn 1 voor overdag en dan 1 lichtparade.:)
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Ik vond die parade altijd geweldig! Zou leuk zijn! In september schaffen we een jaarkaart aan, het is de bedoeling om op 12 april in Disney te zijn :)
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Noutduck
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 03 Apr 2016, 23:18

Ik zou het echt geweldig vinden als fantillusion terug zou komen! Het is zo'n goede parade met een prachtige show stop. Ik vind het leuker dat we fantillusion hebben dan paint the night, want fantillusion is uniek en ik zou het nogal saai vinden als ze in alle Disney parken hetzelfde doen. Dat haalt niet weg dat paint the night een prachtige parade is, maar ik zou het leuker vinden dat ze fantillusion houden in Disneyland paris en ook omdat er maar zat mensen zijn die deze parade nog niet gezien hebben.
Daisy Duck • Instagram: nout_voogt
Gebruikers-avatar
glstitch
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2009, 18:41

De meeste floats van Fantillusion bestaan niet meer dus het lijkt me onwaarschijnlijk.
Gebruikers-avatar
Noutduck
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 03 Apr 2016, 23:18

glstitch schreefCOLONDe meeste floats van Fantillusion bestaan niet meer dus het lijkt me onwaarschijnlijk.
Echt? Wist ik niet eens Haha waar hebben ze de wagens dan voor gebruikt? Is dat bevestigd? In een documentaire van 2 jaar geleden kon je de wagens nog zien staan in de opslag van DLP.
Daisy Duck • Instagram: nout_voogt
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Noutduck schreefCOLONEcht? Wist ik niet eens Haha waar hebben ze de wagens dan voor gebruikt? Is dat bevestigd? In een documentaire van 2 jaar geleden kon je de wagens nog zien staan in de opslag van DLP.
Ik dacht dat alle drie de floats van de Mickey's Halloween Celebration op floats waren gebouwd van de Fantillusion.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Stijneke
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 18 Apr 2016, 16:00

Na die filmpjes en toffe reacties hebben Amber en ik alvast besloten te reserveren van 10 tot en met 14 april.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Dragy schreefCOLON Ik dacht dat alle drie de floats van de Mickey's Halloween Celebration op floats waren gebouwd van de Fantillusion.
Klopt!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Hier gaan we weer met die "zogenaamde" geruchten....
De Fantillusion komt NIET terug.
We krijgen sowieso volgend jaar geen nieuwe avondparade.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
sanderz
Member
Member
BerichtenCOLON 136
GeregistreerdCOLON 05 Nov 2011, 22:50

Mogen al lang blij zijn dat er een nieuwe parade komt en dat het hele park weer up & running is tegen die tijd. Avond parade zou leuk zijn, misschien tussen 2017-2022?

Sent from my iPad using Tapatalk
Gebruikers-avatar
glstitch
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2009, 18:41

Een avondparade zou niet werken met Dreams in verband met guestflow. Op een zomeravond staan de gasten soms tot 2u en half op voorhand stil op Central Plaza. Als men daar een parade moet door laten gaan... En de richting van de parade zal ook een probleem zijn Main Street --> Fantasyland zou een enorme opstopping veroorzaken op Centra Plaza omdat Fantasyland afgesloten is. En de andere richting zou iedereen het park verlaten en niet blijven voor Dreams.
stitch626
Member
Member
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2012, 22:07

In Disneyland kan het toch ook (Disneyland forever en paint the night parade)? Dus waarom zou het in DLP niet kunnen?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar