Algemene Info Aandelen

Alles over de Aandelen en het Financiële van Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
rosa
Member
Member
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2012, 11:31

rosa schreefCOLON
boogschutter schreefCOLONAls je die mail op je eigen computer terug opzoekt en bijvoegd.kunnen ze zien dat je die op tijd hebt verstuurd.
ik had het per post verstuurd :( Dat kan ik ook niet bewijzen want ik heb t niet aangetekend gedaan. er ook geen acht meer op geslagen omdat het meestal lang duurt eer je hem dan binnen hebt. Wel een mail zojuist gehad dat ze niet konden verlengen omdat ik een handtekening miste op het formulier. Dus nog maar eens verzenden en hopen dat ze akkoord gaan.
Yeah!!! het is gelukt. nu nog afwachten of hij daadwerkelijk in de bus valt binnenkort
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Gelukkig maar
Gebruikers-avatar
TylerTremaine
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2016, 15:50

Arthur schreefCOLON
TylerTremaine schreefCOLONAls je vaak in de parken bent, en daar ook dineert, dan loopt de korting aardig op.
En het idee van "een stukje Disneyland Parijs bezitter" is toch de reden waarom we allemaal aandeelhouder zijn.
In DLP investeren voor winst, dat is een onmogelijke opgaaf. Ik ben begonnen met aandelen kopen toen ze bijna €10 per stuk waren, nu zijn ze €1,26, over het verlies dat ik daarmee heb gemaakt, begin ik maar niet. Het is geen fonds voor winst, het is een fonds voor het idee dat jij mede eigenaar bent van de meest magische plaats in Europa, en dat is ook wat waard ;)
Blijkbaar investeren mensen liever een paar knaken om vervolgens 40 donuts en koekjes te scoren want 'Dan hebben we het eruit'

Daar is nu wat aan gedaan. Het moet een extraatje blijven.
Precies! :sorc:
"If you can dream it, you can do it" - WE Disney
Afbeelding Afbeelding
rosa
Member
Member
BerichtenCOLON 37

Ik ben eerlijk gezegd in al die jaren maar 1 keer in salon mickey geweest...om n vip fastpass op te halen. We wilden het vaak wel proberen maar het was altijd zo druk, dan vergaat de zin je wel.
rosa
Member
Member
BerichtenCOLON 37

YEAH!!! mn nieuwe pas binnen gekregen voorlopig voor 5 jaar weer n stukje disney in mn handen.
Gebruikers-avatar
pluto71
Member
Member
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2012, 12:53

super :)
Gebruikers-avatar
Kiara
Member
Member
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2014, 09:22

Beste allemaal,

Onze aandeelhouderspas loopt in augustus af, nu wil ik hem graag verlengen. Maar hoe doe ik dit?
Gebruikers-avatar
PeterEs
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2014, 19:49

Kiara schreefCOLONBeste allemaal,

Onze aandeelhouderspas loopt in augustus af, nu wil ik hem graag verlengen. Maar hoe doe ik dit?
Dat kan vanuit je Personal Space
Gebruikers-avatar
Kiara
Member
Member
BerichtenCOLON 20

Als ik op renewing my membership klik, dan krijg ik een blanco pagina?
Gebruikers-avatar
PeterEs
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2014, 19:49

Hmm dat is appart! Op de pagina "Renewing your membership" zie ik ook staan "This link is disabled". Dit is wel de manier hoe het zou moeten gaan.

Kun je nog even wachten en het later opnieuw proberen? Anders zou ik even bellen.
Gebruikers-avatar
sophie08
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 01 Mei 2014, 18:29

wij hebben vorige week ook via mail onze verlenging van aandeelhouderspas gedaan :-).
Ze sturen jou de link en jij kan de documenten scannen en terug mailen naar hen.
Gebruikers-avatar
Kiara
Member
Member
BerichtenCOLON 20

We kunnen vanaf eind juni pas verlengen. Misschien is dat de reden dat we nog niks kunnen zien :-)

Ik dacht dat het 3 maanden van te voren kon maar het is 2 maanden van te voren.
Gebruikers-avatar
pluto71
Member
Member
BerichtenCOLON 119

denk het wel dat dat de reden is, mijn pas is nog geldig tot eind juni, had in april al gekeken en kreeg ook een blanco pagina, heb gisteren wel de aanvraag kunnen doen voor verlenging, formulier en bewijs van de aandelen doorgemaild en nu dus afwachten :)
Gebruikers-avatar
collectcoins
Member
Member
BerichtenCOLON 162
GeregistreerdCOLON 13 Nov 2013, 10:08

Star Wars en Zootopia helpen Walt Disney
Dinsdag 10 mei 2016 22:57

BURBANK (ANP) - Het Amerikaanse entertainmentconcern Walt Disney heeft de winst in het afgelopen kwartaal zien stijgen. Dat kwam onder meer door het succes van de Star Wars-film The Force Awakens en 3D-animatiefilm Zootopia. Disney maakte de cijfers dinsdag na het slot van de beurshandel in New York bekend.

Disney rapporteerde over het tweede kwartaal van het gebroken boekjaar een winst van 2,1 miljard dollar, 35 miljoen dollar meer dan een jaar eerder. De omzet kwam uit op bijna 13 miljard dollar, tegen 12,5 miljard dollar een jaar eerder. De prestaties waren echter slechter dan marktkenners vooraf hadden voorzien. Het aandeel werd in de nabeurshandel in New York fors lager gezet door beleggers.

Disney bleef hard groeien bij zijn filmstudiodivisie. Daar kwamen de opbrengsten uit op 2,1 miljard dollar, veel hoger dan kenners hadden voorzien. Ook bij de parken groeide de omzet. Maar de opbrengsten uit de verkoop van producten en bij de mediadivisie, de grootste tak van het concern, vielen wat terug.

bron: beurs.nl
Gebruikers-avatar
pluto71
Member
Member
BerichtenCOLON 119

9 mei mijn verlenging voor de shareholdersclub aangevraagd, vandaag mijn nieuwe kaart al binnen :) het gaat snel tegenwoordig :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar