Disney Tsum Tsum
Dit is volgens mij voor het eerst dat er echt een exclusive tsum tsum in de sub box zit.
Maar misschien dat Dinah ook nog bij de US of JP release zit van de Alice in Wonderland set.
Ze hadden ook een keer een medium Dumbo met een mini Timothy! Ik wil Timothy 
Toevallig vertelde iemand me laatst dat ze deze box ging verkopen. Kan best eens voor je rondvragen, maar de prijs voor deze tsums ligt wel hoger.Wezz schreef:Ze hadden ook een keer een medium Dumbo met een mini Timothy! Ik wil Timothy
- Mama van prinsesjes
- Moderator

ow, ik zag van de week belle en het beest voorbij komen.
Die wil ik!!!!
Volg onze avonturen op instagram
Laat maar weten wat ze ervoor wilt hebbenSnow schreef:Toevallig vertelde iemand me laatst dat ze deze box ging verkopen. Kan best eens voor je rondvragen, maar de prijs voor deze tsums ligt wel hoger.Wezz schreef:Ze hadden ook een keer een medium Dumbo met een mini Timothy! Ik wil Timothy
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Volg onze avonturen op instagram
Ik heb je een bericht gestuurd.Wezz schreef:Laat maar weten wat ze ervoor wilt hebbenSnow schreef:Toevallig vertelde iemand me laatst dat ze deze box ging verkopen. Kan best eens voor je rondvragen, maar de prijs voor deze tsums ligt wel hoger.Wezz schreef:Ze hadden ook een keer een medium Dumbo met een mini Timothy! Ik wil Timothy
Laatst gewijzigd door Snow op 13 mei 2016, 23:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Leuk!! Die wil ikMama van prinsesjes schreef:Ik zag deze: http://www.tsumtsumcentral.com/B2224_Fi ... Tsums.aspx