Het WDS kleine verbouwingstopic

Alles over het Walt Disney Studios Park.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Scar666
Member
Member
BerichtenCOLON 113
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2015, 08:54

Het zou welkom zijn , meer dan welkom
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

Zoals ik de dingen lees zou het kunnen. Al zou het nog een jaar duren voor ze echt kunnen gaan bouwen vraag ik me echt af hoe ze dit in het park willen plaatsen.Het hele bos soms ook weg hakken?? Ik heb wel eens gehoord dat dit moet blijven staan.
Dan zou het dus alleen kunnen als ze of het backstage gebied in het midden bij het park erbij gaan trekken of dat het gebied gebruikt gaat worden om de tram tour uit te breiden.

Afbeelding
Hier is het gebied waar de werkzaamheden zijn.

Afbeelding
Zoals ik het zie zou dit een mogelijkheid zijn voor de tramtour. Je rijd dan ipv om de canyon heen rijd je recht door en kom je verschillende nieuwe dingen tegen. Je eindigd dan weer bij london alleen je komt via de andere kant binnen.

Afbeelding
Als ze het backstage gebied erbij trekken krijg je dus een heel groot gebied erbij voor nieuwe rides.

Wat denken jullie hier van?

Bron van de foto is twitteraccount van ED92
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

paterdave2 schreefCOLONZoals ik de dingen lees zou het kunnen. Al zou het nog een jaar duren voor ze echt kunnen gaan bouwen vraag ik me echt af hoe ze dit in het park willen plaatsen.Het hele bos soms ook weg hakken?? Ik heb wel eens gehoord dat dit moet blijven staan.
Dan zou het dus alleen kunnen als ze of het backstage gebied in het midden bij het park erbij gaan trekken of dat het gebied gebruikt gaat worden om de tram tour uit te breiden.

Afbeelding
Hier is het gebied waar de werkzaamheden zijn.

Afbeelding
Zoals ik het zie zou dit een mogelijkheid zijn voor de tramtour. Je rijd dan ipv om de canyon heen rijd je recht door en kom je verschillende nieuwe dingen tegen. Je eindigd dan weer bij london alleen je komt via de andere kant binnen.

Afbeelding
Als ze het backstage gebied erbij trekken krijg je dus een heel groot gebied erbij voor nieuwe rides.

Wat denken jullie hier van?

Bron van de foto is twitteraccount van ED92

wel het is dit gebied waar ze aan het werken zijn Afbeelding ed92 heeft hemzelf gecorigeerd in de comments op twitter
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

Dan lijkt het me niet direct voor het park, maar eerder voor de backstage. Wat ook daar op twitter word genoemd
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247

je kan het ook zo zien , als ze alle overbodige backstagespullen daar kunnen stockeren , kan er al serieus wat ruimte vrijkomen in het park zelf ;)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

stellingen aan de achterkant van de The Twilight Zone Tower of Terror

Afbeelding

bron : InsideDLParis
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Ratatouille is van 28 November tot 2 December gesloten voor verbouwingen !!!

Afbeelding

bron : DisneylandBerry
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

D-Tekenaar schreefCOLONRatatouille is van 28 November tot 2 December gesloten voor verbouwingen !!!

Afbeelding

bron : DisneylandBerry
Wat voor verbouwingen gaan ze daar dan doen ?
En wat zijn ze aan het tower hotel aan het doen , aan het beton aan het werken of wat ? :?:
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Momenteel zijn er werken aan de inkom van de Walt Disney Studio's !!!

Afbeelding

Afbeelding

Bron : Dlrp Express
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Zaterdag is er aan de linkerkant van de ingang een groene tent verschenen waar bezoekers door naar binnen gaan. Ene kant tent in kaartjes worden via laptops gescant en dan andere kant er uit en via de grote poort het park binnen. Aan de rechterkant waren eerst maar 2 poortjes open en 2 poortje waren als uitgang in gebruik. Later kwam er 1 poortje bij en dat op zeer drukke zaterdag. Gelukkig hebben ze de tent er extra bij gezet.
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247

Ze zijn de gehele ingang aan het herschilderen.
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247

Afbeelding volgens ed92 gaan deze bomen bij place des stars weg om beter zicht te hebben om de projecties op tot ,wat natuurlijk een lege plaats nog leger zal maken.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Momenteel zijn er schilderwerken in de wachtrij van Stitch Live !!!

Afbeelding

bron : ED92
Gebruikers-avatar
glstitch
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2009, 18:41

Rattatouille heeft zijn renovatie écht nodig na meer dan twee jaar heeft hij nog zeer veel kinder ziektes... vorig verblijf geen enkele keer kunne doen omdat hij steeds stil viel door het zelfde (onbelangrijke) probleem
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

glstitch schreefCOLONRattatouille heeft zijn renovatie écht nodig na meer dan twee jaar heeft hij nog zeer veel kinder ziektes... vorig verblijf geen enkele keer kunne doen omdat hij steeds stil viel door het zelfde (onbelangrijke) probleem

Idd, valt erg op als je vaak de app raadpleegt. Maar van eind januari tot begin februari moet hij wel open blijven ;)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar