Space Mountain heropening event dankzij Pixiedust.be
Star Wars Hyperspace Mountain
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Ontdek de nieuwe Single Riders wachtrij van Space Mountain Mission 2

- PuppyLikesYou
- Member

- BerichtenCOLON 314
- GeregistreerdCOLON 15 Okt 2013, 21:54
Ik ga hem in september voor het eerst doen! Zo spannend!
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Hier nog een foto van de single riders-lijn:

Een nieuwe Single Riders wachtrij is geïnstalleerd bij Space Mountain: Mission 2. Bezoekers volgen een aparte rij die direct onder het kanon doorgaat en daarna via een trap omhoog loopt. Vervolgens loopt men bovenover het instapplatform naar beneden.
Bron: Discover the Magic
Foto: InsideDLParis
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
kan niet wachten tot ik er volgende week weer in zit!!! wheeeeeeeeeeeee 
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- PuppyLikesYou
- Member

- BerichtenCOLON 314
- GeregistreerdCOLON 15 Okt 2013, 21:54
Wij vertrekken vandaag naar Disney, morgen gaan mijn vriend en ik hem allebij voor het eerst doen, spannend! 
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
- Prins Hans
- Member

- BerichtenCOLON 42
- GeregistreerdCOLON 28 Sep 2015, 17:51
Bij één van de ritjes vorige week maandag stond een deel van de werkverlichting aan (daar waar dat zwarte gat ontstaat). Later op de dag was er een storing en moesten we via de nooduitgang de attractie verlaten. De dagen erna heeft hij gewoon prima gefunctioneerd, met uitzondering van de rook in het kanon. Hij blijft indrukwekkend vind ik!
Our fate lives within us, you only have to be brave enough to see it...
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
ik vond hem helemaal geweldig
effecten waren beter, mooier, meer aanwezig als eerst, een nog betere beleving vond ik, top!
volgende trip weer
effecten waren beter, mooier, meer aanwezig als eerst, een nog betere beleving vond ik, top!
volgende trip weer
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
Hij ziet er inderdaad weer super uit, ook de omgevingen, special effects en de rit zelf. De rook bij het afschieten werkte zondag en maandag niet, dinsdag (gisteren) wel. Op die manier is het allemaal nog wat spectaculairder. Wat wel grappig was; maandagavond werkte de attractie enkel met één station en één trein, het was zo rustig dat je mocht blijven zitten als je nog een keer wilde. Opvallend is wel dat ze hem in de app op zo'n moment toch als 10min wachttijd aangeven...
Wat jammer blijft, is ondanks het grote onderhoud, de rit blijft schokken als gek als je tussen het midden en achteraan zit. Vooraan is het een stuk beter, maar niet nog schokkender dan verwacht. Vooral bij kinderen die maar net groot genoeg zijn zou ik achteraan afraden.
Wat jammer blijft, is ondanks het grote onderhoud, de rit blijft schokken als gek als je tussen het midden en achteraan zit. Vooraan is het een stuk beter, maar niet nog schokkender dan verwacht. Vooral bij kinderen die maar net groot genoeg zijn zou ik achteraan afraden.
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Cast Member maakt model van Space Mountain !
Hadrien Thareau is een Cast Member die werkt bij Space Mountain: Mission 2 . Naast zijn werk als Cast Member heeft hij ook zijn handen vol met een opmerkelijke en fantastische hobby . Hij maakt namelijk symbolische attracties van Disneyland Paris na in model vorm.

Hadrien’s got talent ! Sommige zeggen dat hij een goed hand en oog coördinatie heeft . En andere zeggen dat hij een waar artiest is .
Maar wat het ook moge zijn . Het is iets dat hij al heel lang doet.
Als kind maakt Hadrien al modellen van dorpjes waar hij op vakantie was met zijn ouders . Hadrien verteld dat hij vanuit niets iets kan maken .Al sinds zijn 1995 wanneer Space Mountain open ging had Hadrien al een passie voor de attractie . Hij was toen wel nog te jong om erop te gaan maar wist meteen dat hij een model zou maken van dit symbolische gebouw.
Vandaag de dag is hij al bezig aan zijn 30ste exemplaar van het model .
En model per model stijfde zijn technieken. In 2005 werkte Hadrien nog als Cast Member bij de Disney Store van Champs Élysées . Maar in 2013 kwam zijn droom pas echt uit want toen werd hij een deel van het Space Mountain: Mission 2 team . Ik ben altijd al bezig geweest met de sterren . Toen ik nog te klein was luisterde ik uren naar de muziek op de trappen van de Space Mountain en bewonderde ik de kleuren . Ik genoot ook iedere keer wanner ik een raket zag vertrekken . En vandaag maak ik deel uit van de magie zegt Hadrien.
Het maken van de modellen vergt veel tijd en geduld.
Er zijn stukken bij die ik vaak opnieuw maakt tot alle details kloppen.
Ik werk zoals bij een sketch zegt Hadrien . gewoon met de ogen en handen .
Ik gebruik heen meettoestellen of bleuprints van het gebouw . Op deze manier slaagde hij er wonderbaarlijk in om enkele opvallende details te reproduceren . En of hij nu aan de Space Mountain zelf werkt of aan één van de treintjes. Het maakt niet uit ! Iedereen is altijd even nieuwsgierig naar het eind resultaat .
Bron : http://disneylandparis-news.com
Hadrien Thareau is een Cast Member die werkt bij Space Mountain: Mission 2 . Naast zijn werk als Cast Member heeft hij ook zijn handen vol met een opmerkelijke en fantastische hobby . Hij maakt namelijk symbolische attracties van Disneyland Paris na in model vorm.

Hadrien’s got talent ! Sommige zeggen dat hij een goed hand en oog coördinatie heeft . En andere zeggen dat hij een waar artiest is .
Maar wat het ook moge zijn . Het is iets dat hij al heel lang doet.
Als kind maakt Hadrien al modellen van dorpjes waar hij op vakantie was met zijn ouders . Hadrien verteld dat hij vanuit niets iets kan maken .Al sinds zijn 1995 wanneer Space Mountain open ging had Hadrien al een passie voor de attractie . Hij was toen wel nog te jong om erop te gaan maar wist meteen dat hij een model zou maken van dit symbolische gebouw.
Vandaag de dag is hij al bezig aan zijn 30ste exemplaar van het model .
En model per model stijfde zijn technieken. In 2005 werkte Hadrien nog als Cast Member bij de Disney Store van Champs Élysées . Maar in 2013 kwam zijn droom pas echt uit want toen werd hij een deel van het Space Mountain: Mission 2 team . Ik ben altijd al bezig geweest met de sterren . Toen ik nog te klein was luisterde ik uren naar de muziek op de trappen van de Space Mountain en bewonderde ik de kleuren . Ik genoot ook iedere keer wanner ik een raket zag vertrekken . En vandaag maak ik deel uit van de magie zegt Hadrien.
Het maken van de modellen vergt veel tijd en geduld.
Er zijn stukken bij die ik vaak opnieuw maakt tot alle details kloppen.
Ik werk zoals bij een sketch zegt Hadrien . gewoon met de ogen en handen .
Ik gebruik heen meettoestellen of bleuprints van het gebouw . Op deze manier slaagde hij er wonderbaarlijk in om enkele opvallende details te reproduceren . En of hij nu aan de Space Mountain zelf werkt of aan één van de treintjes. Het maakt niet uit ! Iedereen is altijd even nieuwsgierig naar het eind resultaat .
Bron : http://disneylandparis-news.com
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Disneyland Paris plaatste vandaag een filmpje over de renovatie van Space Mountain in Discoveryland.
We kijken vooral uit naar de nieuwe treintjes begin 2017!
Réhabilitation de Space Mountain : Mission 2 à Disneyland Paris
We kijken vooral uit naar de nieuwe treintjes begin 2017!
Réhabilitation de Space Mountain : Mission 2 à Disneyland Paris