Klaar. Next. En nu graag medewerking van iedereen! Op deze manier is het niet echt leuk meer. Dank u.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Wie is de Mol? 2015 - Het Spel
Ik ga morgen eens ff kijken hoe ver we zijn!!
Zullen we afspreken dat we het dan morgenavond in t groen posten??
En inderdaad zou leuk zijn als iedereen zich nog even 200 procent inzet. En dan bedoel ik alle 5 overgebleven kandidaten!
Zullen we afspreken dat we het dan morgenavond in t groen posten??
En inderdaad zou leuk zijn als iedereen zich nog even 200 procent inzet. En dan bedoel ik alle 5 overgebleven kandidaten!
- kimberley2909
- Member

Lijkt me prima. Gewoon morgen avond groen dan kunnen we weer verder
Never lose hope
- Spelleiding WIDM
- Member

Volgens mij had ik het laatste stukje van de opdracht nog niet helemaal duidelijk beschreven
Als jullie de locaties hadden opgezocht zullen jullie een nummer krijgen. Ik had er alleen niet bijgezet dat ik die zou geven. Dus bij deze: (en excuses dat ik niet duidelijk ben geweest in de opdracht
)
Locatie A: -
Locatie B: -
Locatie C: 4
Locatie D: 6
Locatie E: -
Locatie F: 2
Locatie G: 7
Locatie H: -
Locatie I: -
Locatie J: -
Locatie K: -
Locatie L: -
Locatie M: -
Locatie N: -
Locaite O: 5
Veel succes met puzzelen! Ook al lijkt me dat een beetje onmogelijk met de volgende cijfers... Jullie kunnen nog cijfers bij kopen. Dit kost natuurlijk wel prijzengeld. Iedere letter die jullie bij willen kopen kost jullie dit jullie een percentage van het te winnen bedrag (2000 Euro). 1 letter kopen kost 1%, iedere volgende letter extra verdubbelt het percentage (2 letters kosten dus in totaal 2% van het prijzengeld, 3 letters kosten in totaal 4%, etc.). Nogmaals veel succes!
Als jullie de locaties hadden opgezocht zullen jullie een nummer krijgen. Ik had er alleen niet bijgezet dat ik die zou geven. Dus bij deze: (en excuses dat ik niet duidelijk ben geweest in de opdracht
Locatie A: -
Locatie B: -
Locatie C: 4
Locatie D: 6
Locatie E: -
Locatie F: 2
Locatie G: 7
Locatie H: -
Locatie I: -
Locatie J: -
Locatie K: -
Locatie L: -
Locatie M: -
Locatie N: -
Locaite O: 5
Veel succes met puzzelen! Ook al lijkt me dat een beetje onmogelijk met de volgende cijfers... Jullie kunnen nog cijfers bij kopen. Dit kost natuurlijk wel prijzengeld. Iedere letter die jullie bij willen kopen kost jullie dit jullie een percentage van het te winnen bedrag (2000 Euro). 1 letter kopen kost 1%, iedere volgende letter extra verdubbelt het percentage (2 letters kosten dus in totaal 2% van het prijzengeld, 3 letters kosten in totaal 4%, etc.). Nogmaals veel succes!
- kimberley2909
- Member

Huh...
Never lose hope
- Spelleiding WIDM
- Member

Ow ja, wanneer jullie een cijfer kopen mogen jullie zelf aangeven voor welke locatie-letter jullie het cijfer willen. Je mag meerdere letters per keer kopen en meerdere keren, totdat jullie de definitieve locatie in het (groen) hebben geplaatst.
koop gewoon de rest van de getallen, het te winnen bedrag is toch al nihil denk ik.
MAAR! aangezien de organisator in fout is(we konden immers niet de opdracht goed afwerken) beschouw ik dit als zware fout en krijgen we gewoon de oplossing van spelleiding + het geld...
MAAR! aangezien de organisator in fout is(we konden immers niet de opdracht goed afwerken) beschouw ik dit als zware fout en krijgen we gewoon de oplossing van spelleiding + het geld...
Ik citeer de opdracht: "...Wanneer jullie bij de juiste locatie uitkomen krijgen jullie een cijfer. ..."
Hierin staat 'krijg je een cijfer'. Hierbij had ter verduidelijking kunnen staan van de spelleiding. Dit is echter niet het geval. Maar er staat ook niet dat je er "zeeën van tijd" in moet steken om zelf cijfers te zoeken.
Dus geef ik geen oplossing of geld, maar krijgen jullie netjes de kans om zelf de locatie te zoeken
.
Hierin staat 'krijg je een cijfer'. Hierbij had ter verduidelijking kunnen staan van de spelleiding. Dit is echter niet het geval. Maar er staat ook niet dat je er "zeeën van tijd" in moet steken om zelf cijfers te zoeken.
Dus geef ik geen oplossing of geld, maar krijgen jullie netjes de kans om zelf de locatie te zoeken