[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 2401: Undefined array key "PAGE_TITLE_NUMBER" Wie is de Mol? 2015 - Het Spel - - Forum Café Mickey
Allereerst zal ik nog even terugkomen op de vorige opdracht. Hiervoor hebben jullie nog steeds geen uitslag ontvangen. Dit komt mede doordat de opdracht zo'n beetje uitgedraaid is op een fiasco. Voor de moeite zal ik jullie 500 Euro geven voor de pot (want als ik het bedrag optel wat jullie eigenlijk verdiend hebben dan komt dat dik in de rode cijfers ).
(groen)500 Euro in de pot(groen)
Dan nu de laatste opdracht met de coördinaten. Jullie hebben jullie best gedaan om de juiste eindbestemming te vinden. Aangezien jullie onvoldoende cijfers van de coördinaten hebben verzameld in het eerste gedeelte, waren jullie genoodzaakt om de cijfers bij te kopen. Helaas was dat ook niet zo'n succes, want dit kost jullie uiteindelijk 128% van het te winnen bedrag. Omgerekend hebben jullie dus 2560 Euro uitgegeven aan het bedrag. Het vervelende is dan dat jullie ook nog niet eens de juiste bestemming hebben bereikt. Dit houdt dus in dat jullie verder niets hebben verdiend met deze opdracht, maar dat het alleen maar geld heeft gekost...
(groen)2560 Euro uit de pot(groen)
Dan heeft D-tekenaar ondertussen het spel verlaten, dus hebben we ook nog even een vernieuwde intro:
De finale is in zicht en we hebben nog één afvaller voor de finale. Deze afvaller zal bepaald worden door de volgende test. Maar voordat we die test gaan maken geef ik jullie de kans om erachter te komen wie de Mol is. In deze laatste opdracht vormen jullie duo's. Tijdens de test is vertrouwen erg belangrijk om er het maximale uit te halen wat erin zit. Graag hoor ik van jullie hoe jullie de twee duo's willen samenstellen. Zodra deze bekend zijn volgt verdere uitleg over de opdracht...
Iedereen blijkt toch het beste zijn of haar landgenoot het beste te vertrouwen. Het is team Nederland en team België geworden. In deze opdracht krijgen jullie meer te weten over de identiteit van de Mol. Altijd handig om je voordeel te halen voor de naderende test. Jullie krijgen namelijk een filmpje te zien met hints naar de Mol. Maar aan jullie de keus wie het mag kijken. Ieder duo krijgt namelijk de volgende keus:
1. Slechts één kandidaat bekijkt het filmpje. De andere kandidaat krijgt twee jokers. Deze optie levert ook nog eens 1000 Euro op voor de pot.
2. Beide kandidaten bekijken het filmpje. Hierbij zijn er geen jokers te verkrijgen. Ook kost het 500 Euro uit de pot.
3. Geen van beide kandidaten kijken de video. Samen krijgen jullie 3 jokers. Deze optie levert 250 Euro op voor de pot.
Per duo wil ik graag weten welke optie er gekozen wordt en wie wat doet (filmpje kijken of jokers ontvangen). Beide kandidaten moeten het met de keuze eens zijn. Dus zie ik graag van iedere kandidaat het antwoord in het (groen) op het forum.
Ter info: de kandidaat die de jokers ontvangt mag zelf beslissen wat hij hiermee doet. Kiezen jullie samen voor 3 jokers dan is het aan jullie om deze samen te verdelen.
Zeg, Ik wil niet zeuren hoor.... Maar doe het toch maar even, ik zit met een probleem, ik zie dat er aan aantal mensen een keuze hebben gemaakt met betrekking tot de partner met wie ze dit spel willen spelen.
Maar waarom mag ik niet kiezen?
Ik wil graag zelf kiezen met wie ik een team vorm! Ik zag dat Glenn en Kimberley al gekozen hebben maar waarom mogen Arbiterke en ik niet kiezen?