Disney COSplay!

Hier vind je alles rond Disney knutselwerkjes en creaties.
xlovingg
Member
Member

Ik vind dit echt heel cool!
Ik wil hier zelf ook aan meedoen alleen ik zou geen idee hebben waar en wat de regels bijv zijn.
Ik heb wel dingen gehoord van mensen, alleen het is allemaal onduidelijk.
Zou iemand meer informatie kunnen geven?
Bedankt! :sorc:
PuppyLikesYou
Member
Member

xlovingg schreef:Ik vind dit echt heel cool!
Ik wil hier zelf ook aan meedoen alleen ik zou geen idee hebben waar en wat de regels bijv zijn.
Ik heb wel dingen gehoord van mensen, alleen het is allemaal onduidelijk.
Zou iemand meer informatie kunnen geven?
Bedankt! :sorc:
Er zijn geen "regels" :p
Als je vragen hebt, roep maar! :) Je mag me ook een pb'tje sturen! :)
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
D-Tekenaar
Member
Member

Amerikaanse koopt voor 13 duizend euro Disney-jurken

Afbeelding

Disney-fans doen alles voor de allernieuwste dvd of de alleroudste Disney-video. Maar de 25-jarige Sara Ingle uit Colorado tovert zichzelf dagelijks om tot een scala aan Disney-prinsessen. Dit grapje koste haar tot nu toe omgerekend 12.946 euro.

Alsof ze is overgevlogen uit het magische rijk der prinsessen. De Kleine Zeemeermin, Sneeuwwitje, Prinses Elsa of Merida. Je kunt het zo gek niet bedenken of Sarah heeft er een compleet kledingsetje voor in de kast hangen. In totaal heeft Sarah zeventien speciaal voor haar, op maat gemaakte prinsessenkostuums in huis.

Maar dit doet Sarah niet alleen omdat ze fan is van haar Disney-heldinnen, ze verdient er ook nog een aardige zakcent mee. Zo huren ouders haar in voor het verjaarsfeestje van hun kroost of brengt ze een bezoekje aan de kinderziekenhuizen of bejaardentehuizen in haar buurt. Uiteraard in vol ornaat als prinses.

Doordeweeks is Sarah op een hele andere werkvloer te vinden, zonder jurk. Ze werkt naast haar prinsessenwerk als marketing manager en verdient daar haar grootste kost mee.

bron : metronieuws.nl
D-Tekenaar
Member
Member

WAUW! DEZE MAKE-UP ARTIEST IS NIET TE ONDERSCHEIDEN VAN DISNEY-KARAKTERS

Afbeelding

Stiekem hebben we er allemaal wel eens van gedroomd (of, als we eerlijk zijn, dagdromen we er nog steeds wel eens over) om voor een dagje een Disney-prinses te zijn.De Maleisische make-up artiest Queen of Luna laat die droom regelmatig werkelijkheid worden

Met behulp van haar hijab en make-up skills. Dat make-up voor grote transformaties kan zorgen wisten we natuurlijk al, maar dat zelfs geanimeerde figuren zo de werkelijkheid in kunnen komen vinden we toch behoorlijk indrukwekkend. Bekijk de verschillende Disney-looks in deze gallery, van een bijna niet te onderscheiden Mulan tot zelfs zeeheks Ursula.

bron : http://www.glamour.nl
PuppyLikesYou
Member
Member

Al een paar maandjes klaar, maar helemaal vergeten te showen hier! :p
Mijn nieuwste kostuum, Alice :chesire: (heb alleen even deze telefoon foto).
Hopelijk wordt het weer binnenkort weer lekker en heb ik de tijd om een fotoshoot te doen :)

Afbeelding

Andere kostuums die ik onlangs ook nog gemaakt heb:
Alice uit American McGee's Alice Madness Returns
Afbeelding

Harley Quinn uit Suicide Squad (film die in augustus uitkomt).
Met dit kostuum heb ik special mention prijs gewonnen op Dutch Comic Con! :thumbs:
Afbeelding

Ook voor die heb ik nog geen geweldige foto's, ben zo druk met stage en ewerk (en net verhuisd). Hopelijk kan ik deze zomer veel projecten gaan uitwerken!

Veder kun je alles van mij zien op mijn facebook pagina, mijn dank is groot voor jullie support! :stitch:

https://www.facebook.com/foxladycosplay/
Laatst gewijzigd door PuppyLikesYou op 03 okt 2016, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
D-Tekenaar
Member
Member

Wat een leuke kostuums weer !!
En van harte proficiat met je prijs :D
Die heb je meer als verdient .
Laura
Member
Member

Harley Quin is echt gaaf! Ik zou je daar helemaal niet uit herkennen! Zit goed in je rol op de foto's :)
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
D-Tekenaar
Member
Member

Man is steengoed in metamorfose Disney-prinsessen

Afbeelding

Je verkleden als je favoriete Disney-prinses, pure nostalgie. Maar voor de 21-jarige Richard Schaefer is dit dagelijkse kost. De androgyne creatieveling tovert zichzelf om tot elke bekende prinses uit de films.

Hij is aan elke transformatie zeker twee uur kwijt en het gros van zijn kostuums maakt hij helemaal zelf. Dit noeste vakwerk heeft Richard er maar wat graag voor over. „Ik begon me te verkleden als prinses toen ik van verschillende mensen te horen kreeg hoe androgyn ik was. Ik was nieuwsgierig en toverde mezelf om tot Ariel, mijn favoriete prinses uit mijn jeugd. Ik was verrast hoe overtuigend mijn metamorfose was, dus ik besloot dit met meerdere prinsessen te proberen.”, vertelt Richard aan Daily Mail.

EEN GROTE COLLECTIE

Inmiddels bezit Schaefer een collectie pruiken en kostuums waar een toneelvereniging niet tegenop kan boksen. Hij heeft zo’n 40 (handgemaakte) kostuums en 30 pruiken in de kast hangen. Maar naast de nodige naaitechnieken en aangeboren creativiteit is Richard bijzonder serieus bezig met zijn baan als parttime Disney-prinses. Want hij draagt dagelijks een korset om een prinsessen figuur te creëren en heeft hij professionele make-yuptechnieken eigen gemaakt om exact dezelfde uitdrukkingen van zijn karakters na te bootsen.

GEPEST

Je zal het nu misschien niet zeggen, maar de inmiddels zelfverzekerde Richard werd op school erg gepest vanwege zijn overgewicht. Tegen het einde van zijn middelbare schooltijd ging het roer om: hij begon zich te verkleden en haalde kracht en zelfvertrouwen uit zijn Disney transformaties. En wees eens eerlijk, ze zijn behoorlijk goed gelukt!

bron : http://www.metronieuws.nl
D-Tekenaar
Member
Member

Knap werk van die jongen !!!
Ik zou het niet merken dat hij een jongen is als hij zo voor me zou staan .
En eerlijk .... Zijn versie van Ariel is hartstikke knap :)
Miss Ariel
Member
Member

D-Tekenaar schreef:Knap werk van die jongen !!!
Ik zou het niet merken dat hij een jongen is als hij zo voor me zou staan .
En eerlijk .... Zijn versie van Ariel is hartstikke knap :)
helemaal mee eens!

@puppylikesyou; nog proficiat met je prijs! zeer verdiend met je mooie creaties!!
bedankt voor het posten vd leuke foto's :thumbs:
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Natuurlijk kun je ook al je vrienden omtoveren tot Insideout

Volg onze avonturen op instagram
*Kitty*
Moderator
Moderator

D-Tekenaar schreef:Man is steengoed in metamorfose Disney-prinsessen

Afbeelding

Je verkleden als je favoriete Disney-prinses, pure nostalgie. Maar voor de 21-jarige Richard Schaefer is dit dagelijkse kost. De androgyne creatieveling tovert zichzelf om tot elke bekende prinses uit de films.

Hij is aan elke transformatie zeker twee uur kwijt en het gros van zijn kostuums maakt hij helemaal zelf. Dit noeste vakwerk heeft Richard er maar wat graag voor over. „Ik begon me te verkleden als prinses toen ik van verschillende mensen te horen kreeg hoe androgyn ik was. Ik was nieuwsgierig en toverde mezelf om tot Ariel, mijn favoriete prinses uit mijn jeugd. Ik was verrast hoe overtuigend mijn metamorfose was, dus ik besloot dit met meerdere prinsessen te proberen.”, vertelt Richard aan Daily Mail.

EEN GROTE COLLECTIE

Inmiddels bezit Schaefer een collectie pruiken en kostuums waar een toneelvereniging niet tegenop kan boksen. Hij heeft zo’n 40 (handgemaakte) kostuums en 30 pruiken in de kast hangen. Maar naast de nodige naaitechnieken en aangeboren creativiteit is Richard bijzonder serieus bezig met zijn baan als parttime Disney-prinses. Want hij draagt dagelijks een korset om een prinsessen figuur te creëren en heeft hij professionele make-yuptechnieken eigen gemaakt om exact dezelfde uitdrukkingen van zijn karakters na te bootsen.

GEPEST

Je zal het nu misschien niet zeggen, maar de inmiddels zelfverzekerde Richard werd op school erg gepest vanwege zijn overgewicht. Tegen het einde van zijn middelbare schooltijd ging het roer om: hij begon zich te verkleden en haalde kracht en zelfvertrouwen uit zijn Disney transformaties. En wees eens eerlijk, ze zijn behoorlijk goed gelukt!

bron : http://www.metronieuws.nl

Heb hier nog enkele foto's gevonden... Richard Schaefer maakt er echt wel prachtig werk van!!! :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bron: Chronique Disney
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
elke w
Member
Member

Ongelooflijk dat dit een man is! Heel mooi gedaan!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
RoseRaven
Member
Member

x
Laatst gewijzigd door RoseRaven op 24 apr 2019, 17:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

je bent wel een erg mooie Anna ook. en je bruid cosplay, krijg kriebels van die laatste foto.
Volg onze avonturen op instagram
Plaats reactie

Terug naar “Café Mickey Creatief”