Europapark

Legoland, Holiday Park Plopsa, Europapark, Phantasialand, Moviepark, Heidepark.
D-Tekenaar
Member
Member

'Agressieve medewerker Europa-Park valt bezoeker lastig vanwege foto'

Afbeelding

Medewerkers van het Duitse pretpark Europa-Park houden er blijkbaar écht niet van om op de foto te gaan. Een personeelslid werd gisteren agressief en handtastelijk toen een bezoeker hem bij toeval fotografeerde. Dat beschrijft ene Robbert op zijn Twitter-account.

Het voorval vond plaats bij een spellenkraam in het Engelse themagebied. De Nederlander werd na het maken van het kiekje naar eigen zeggen belaagd door de boze werknemer. "Hij sprong over de balie en begon aan me te trekken omdat ik de foto niet wilde verwijderen", vertelt hij. "Idioterie."

Robbert snapt niks van de houding van de cameraschuwe Duitser. "Ga dan niet in een pretpark werken als je allergisch bent voor camera’s. Arschloch."

Hij heeft de Nederlandse PR-afdeling van het attractiepark via Twitter om opheldering gevraagd. "Is het normaal bij jullie dat medewerkers handtastelijk en agressief worden als ze op de foto gaan?" Daarop werd hem gevraagd om een officiële klacht in te dienen.

bron : http://www.looopings.nl/weblog/5509/Agr ... -foto.html
Miss Ariel
Member
Member

leuk bedacht maar voor mij moet zoiets helemaal niet.
ik vind of je kiest om naar een pret park te gaan en dus de voetbal te missen
of je blijft thuis voor de voetbal en mist een dagje pret park. tis je eigen keuze dan
vind niet dat de pretparken dit moeten doen zo van anders krijgen we geen bezoekers
die energie mogen ze van mij dan in speciale avonden steken
maar dat is mijn mening natuurlijk ;)
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Miss Ariel schreef:leuk bedacht maar voor mij moet zoiets helemaal niet.
ik vind of je kiest om naar een pret park te gaan en dus de voetbal te missen
of je blijft thuis voor de voetbal en mist een dagje pret park. tis je eigen keuze dan
vind niet dat de pretparken dit moeten doen zo van anders krijgen we geen bezoekers
die energie mogen ze van mij dan in speciale avonden steken
maar dat is mijn mening natuurlijk ;)
We hadden ooit een kamer in dat hotel tijdens de voetbal. Die was te zien op groot scherm. Achteraf mail gestuurd om te klagen en supplement voor zicht op plein teruggekregen.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Tangled
Member
Member

Iemand een betrouwbare site voor goedkopere kaartjes?
Ik kan enkele sites vinden maar weet niet of ze betrouwbaar zijn.
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Tangled schreef:Iemand een betrouwbare site voor goedkopere kaartjes?
Ik kan enkele sites vinden maar weet niet of ze betrouwbaar zijn.
Europapark geeft zo goed als geen speciale kortingen. Ze willen liever iedereen een eerlijke prijs laten betalen. Dus denk dat het moeilijk wordt.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
D-Tekenaar
Member
Member

Europapark is klaar voor de opening van Ierland

Afbeelding

bron : Europa-Park NL
D-Tekenaar
Member
Member

In Europapark werd vandaag het nieuwe Ierland geopend met veel toeters en bellen !!!

Afbeelding

bron : Europa-Park NL
D-Tekenaar
Member
Member

Over een week start 'Imperio', de gratis zomershow iedere avond op het binnenplein van Colosseo. Van 31-7 t/m 11-9.

Afbeelding

bron : Europapark
D-Tekenaar
Member
Member

Halloween in Europa-Park: op zombiejacht in virtual reality-shooter

Afbeelding

Europa-Park krijgt dit jaar een bijzondere nieuwe Halloween-attractie. De interactieve darkride Abenteur Atlantis wordt voor de gelegenheid omgebouwd tot een angstaanjagende virtual reality-attractie. Passagiers gaan met pistolen op zombiejacht.

Normaal gesproken kunnen bezoekers punten verdienen door zittend in een karretje te schieten op vriendelijke onderwaterfiguren. Zij maken plaats voor een spookwereld met bloeddorstige zombies. De decors veranderen niet: alle inzittenden krijgen een virtual reality-bril op.

Het is voor het eerst dat Europa-Park virtual reality toepast in een darkride. Dat gebeurde eerder al bij de familieachtbanen Alpenexpress en Pegasus. Voor de zombieshooter hoeft niets extra's betaald te worden.

De Horror Nights in Europa-Park vinden dit jaar plaats in de periode tussen 21 september en 5 november. Het Halloween-evenement bestaat in 2016 tien jaar. Er komen zes spookhuizen.

bron : http://www.looopings.nl/weblog/6038/Hal ... ooter.html
anneneverdies
Member
Member

Van 16 tm 20 oktober 2016 ga ik voor de 8ste verjaardag van mijn zoon naar EP. Heel benieuwd wat we er van gaan vinden. We verblijven in het Colosseo hotel. Ik lees veel goede verhalen dus heb er erg veel zin in. Ben benieuwd of het met Disney en de Efteling te vergelijken is:-)
D-Tekenaar
Member
Member

Nieuwe attractie Europa-Park krijgt Disney-achtig reserveringssysteem

Afbeelding

Het Duitse pretpark Europa-Park gaat Disney achterna. Een nieuwe attractie die volgend jaar opent, krijgt een speciaal reserveringssysteem dat vergelijkbaar is met de FastPass uit Disneyland Paris. Bezoekers kunnen vooraf een plek in de attractie reserveren.

Europa-Park opent in 2017 een spectaculaire vliegsimulator met de werktitel 'Project V'. Bij de entree van de attractie komen automaten te staan waar gasten papieren kaartjes kunnen ophalen. Daarop staat een tijdstip waarop de bezoekers terug kunnen komen. Ze hoeven dan niet meer in de rij te staan.

De service is gratis, net als in Disneyland. Er zit een limiet op het aantal tickets dat per dag verkrijgbaar is. De nieuwe attractie krijgt ook een single riders-rij, voor mensen die het niet erg vinden om alleen te zitten. Daarmee worden lege plekken opgevuld.

bron : http://www.looopings.nl/weblog/6264/Nie ... steem.html
D-Tekenaar
Member
Member

Indrukwekkende bouwfoto's van nieuwe attractie Europa-Park

Afbeelding

Op nieuwe bouwfoto's is goed te zien hoe groot de nieuwe attractie van Europa-Park wordt. Het Duitse pretpark werkt aan een gigantische vliegsimulator, bestaand uit twee theaters met elk zeven bewegende gondels die voor een groot scherm hangen.

Meer en bron : http://www.looopings.nl/weblog/6398/Ind ... -Park.html
collectcoins
Member
Member

De nieuwe attractie wordt inderdaad enorm groot, ze zijn dan ook hard aan het bouwen aldaar.
Vorige week overigens daar geweest om o.a. de Horror Nights mee te maken.... het was fantastisch!
boogschutter
Member
Member

Weet iemand of er vakantieparken in de buurt liggen.
zodat we week kunnen gaan en dan 3 dagen naar het park.
als je 3 dagen ticket koopt moet je die dan achter elkaar gebruiken, of mag er een dag tussen zitten ?
Maria-Anna
Member
Member

boogschutter schreef:Weet iemand of er vakantieparken in de buurt liggen.
zodat we week kunnen gaan en dan 3 dagen naar het park.
Op 25 km afstand, in Frankrijk, ligt een camping waar ze chalets aanbieden en stacaravans:
http://tinyurl.com/epnr1
In de buurt van Rhinau (zo'n 8 km van EP af, in Frankrijk) liggen twee campings die chalets en stacaravans aanbieden.
chalets:
http://tinyurl.com/lm7t7ts
http://tinyurl.com/epnr3
stacaravans
http://tinyurl.com/l5lzvc3
Wel moet je gebruik van een veerboot maken om vanuit daar naar Rust te rijden.

.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Plaats reactie

Terug naar “Duitse Pretparken”