Omg. Waarom heeft melissa er nog geen nodig?
Mss moet ik hem toch nemen en er hun afspraken in zetten. Ow nee wacht, daarvoor heb ik een familieagenda. Iemand een goeie smoes? Behalve hij is zooo leuk, kon hem niet laten liggen?
Laatste aankopen
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Volg onze avonturen op instagram
-
BibiTotoLover
- Member

Zou hem zeker weten kopen voor der, want er staan ook hele leuke andere pagina's in zoals; wat is jouw favoriete Tsum? Mijn grootse wens is... & Dingen die ik dit jaar zeker wil doen.Mama van prinsesjes schreef:Omg. Waarom heeft melissa er nog geen nodig?
Mss moet ik hem toch nemen en er hun afspraken in zetten. Ow nee wacht, daarvoor heb ik een familieagenda. Iemand een goeie smoes? Behalve hij is zooo leuk, kon hem niet laten liggen?
Paar pagina's blanco voor Notities, kleurplaat van Tsums, stickervel van Tsums, To Do list etc. En de weken zelf zijn erg leuk gedecoreerd met Tsums natuurlijk.
Ik zeg; DOEN!
Waiting for the day we'll meet. 
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Je hebt me overtuigd. Ga hem zo bestellen.BibiTotoLover schreef:Zou hem zeker weten kopen voor der, want er staan ook hele leuke andere pagina's in zoals; wat is jouw favoriete Tsum? Mijn grootse wens is... & Dingen die ik dit jaar zeker wil doen.Mama van prinsesjes schreef:Omg. Waarom heeft melissa er nog geen nodig?
Paar pagina's blanco voor Notities, kleurplaat van Tsums, stickervel van Tsums, To Do list etc. En de weken zelf zijn erg leuk gedecoreerd met Tsums natuurlijk.![]()
Ik zeg; DOEN!
-
BibiTotoLover
- Member

Je zal er geen spijt van krijgen!Mama van prinsesjes schreef:Je hebt me overtuigd. Ga hem zo bestellen.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Van boeken krijg ik nooit spijt.BibiTotoLover schreef:Je zal er geen spijt van krijgen!Mama van prinsesjes schreef:Je hebt me overtuigd. Ga hem zo bestellen.
-
BibiTotoLover
- Member

Haha, ik heb precies hetzelfde! En dan zijn er mensen die soms gewoon boeken weggeven of verkopen. Als ik dat eenmaal zou doen weet ik daar wel 100% zeker van dat ik daar spijt van zou krijgen!Mama van prinsesjes schreef:Van boeken krijg ik nooit spijt.BibiTotoLover schreef:Je zal er geen spijt van krijgen!Mama van prinsesjes schreef:Je hebt me overtuigd. Ga hem zo bestellen.
-
BibiTotoLover
- Member

Ja, hij is echt top!Snow schreef:Wauwww die tsum tsum agenda is zo leuk!
- Mama van prinsesjes
- Moderator

je moet toch nog een agenda hebben voor na de school? en om nu nog een agenda van 2016 te kopen is niet handig. 
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
BibiTotoLover
- Member

Ik zit ook niet meer op school hoor, maar als het leuk vind koop ik het gewoon. Kan als een normale agenda gebruikt worden, loopt alleen van Juli tot Juli, maar koop bij de Hema altijd zo'n simpele jaar agenda, dus is voor mij geen probleem.Snow schreef:Ik ben net gestopt met school dus nu moet ik even een ander excuus bedenken om deze te kopen hahaha.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

-
BibiTotoLover
- Member

Leuk!!Snow schreef:Oke jullie hebben me overgehaald, ik ga die agenda bestellen haha.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

een foto zegt meer als duizend woorden en ik heb er 2 te delen. 
met dank aan @bibitotolover

met dank aan @bibitotolover