Algemeen Vragen Topic
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Vrees ervoor eigenlijkOna1991 schreefCOLONKan iemand mij vertellen wat er momenteel geopend is tijdens de EMH? Daar Peter Pan gesloten is, vermoed ik dat ze hier toch een vervanger voor aanbieden of niet?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Amber_disnerd
- Member

- BerichtenCOLON 29
- GeregistreerdCOLON 06 Mei 2016, 14:32
Inderdaad, geen extra attracties. (Gisteren toch niet)Prins Adam schreefCOLONVrees ervoor eigenlijkOna1991 schreefCOLONKan iemand mij vertellen wat er momenteel geopend is tijdens de EMH? Daar Peter Pan gesloten is, vermoed ik dat ze hier toch een vervanger voor aanbieden of niet?
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
- kimberley2909
- Member

- BerichtenCOLON 841
- GeregistreerdCOLON 19 Aug 2014, 13:32
Weet iemand of het park toegankelijk is voor scootmobiel en of dat ook mag?
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Never lose hope
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Tuurlijk is het park toegankelijk voor een scootmobiel !!!
En het is ook een toegelaten hulpmiddel .
Ik ga niet zeggen dat je overal makkelijk doorkan ... dit heb je met een rolstoel ook .
Maar ik heb toch al scootmobiel's gezien in het park waar het aardig goed mee ging .
En het is ook een toegelaten hulpmiddel .
Ik ga niet zeggen dat je overal makkelijk doorkan ... dit heb je met een rolstoel ook .
Maar ik heb toch al scootmobiel's gezien in het park waar het aardig goed mee ging .
Het is misschien al eens ergens gevraagd, maar vond het niet dadelijk terug dus als het hier niet hoort: verwijder maar 
Vraagje:
Ik zou graag met mijn dochter en mijn papa naar DLP gaan. Alleen ik heb een jaarpas.
Als ik een 'room only' boek met mijn jaarpas, moet ik zowiezo voor mijn papa en dochter nog apart parktickets kopen(die nu wel dankzij de zomeraanbieding in promotie zijn). Kunnen mijn dochter en papa dan met hun gewone parktickets, omdat ze toch in een disneyhotel verblijven, ook mee het park in voor de EMH?
Vraagje:
Ik zou graag met mijn dochter en mijn papa naar DLP gaan. Alleen ik heb een jaarpas.
Als ik een 'room only' boek met mijn jaarpas, moet ik zowiezo voor mijn papa en dochter nog apart parktickets kopen(die nu wel dankzij de zomeraanbieding in promotie zijn). Kunnen mijn dochter en papa dan met hun gewone parktickets, omdat ze toch in een disneyhotel verblijven, ook mee het park in voor de EMH?
As pixiedust falls from a star, it touches you and here you are.

Yup!
Maar waarschijnlijk is het goedkoper om een arrangement te boeken voor je vader en dochter en jezelf toe te voegen terplekke, dus kijk dit even na. Als je met de aanbieding bring a friend bedoeld kunnen de EMH lastiger worden omdat die op de dag zelf gekocht moeten worden en de kassa's gaan niet op tijd open.
Maar waarschijnlijk is het goedkoper om een arrangement te boeken voor je vader en dochter en jezelf toe te voegen terplekke, dus kijk dit even na. Als je met de aanbieding bring a friend bedoeld kunnen de EMH lastiger worden omdat die op de dag zelf gekocht moeten worden en de kassa's gaan niet op tijd open.
In het hotel zelf dan? Wist niet dat dat ook ging. Maar dan weet ik niet hoeveel ik moet bijbetalen voor mezelf?olafLover schreefCOLONYup!
Ik ga in ieder geval nu eens bellen voor de prijs van room only en dan eens uitrekenen wat het voordeligste is.
Nee ik bedoelde niet de Bring a friend, maar de gewone parktickets zijn nu ook in aanbieding: 3 dagen voor de prijs van 2 enzo. Dus die kan ik op voorhand online al kopen.

Inderdaad! Bedankt alvast dames voor de uitleg
Heb net gebeld, had een supervriendelijke vlaamse dame aan de lijn en ze stelde zelf voor om eens uit te rekenen of het niet voordeliger was om enkel voor papa en dochterlief te boeken en mezelf ter plaatse toe te voegen door enkel toeristenbelasting te betalen. Ik ga het nu eens even bekijken en zien wat we het beste doen. Papa moet trouwens nog antwoorden op mijn vraag, hij is nu op wandeltocht dus moet nog even wachten :p

-
disneyfan29
- Member

- BerichtenCOLON 94
- GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 23:57
Heeft er een van jullie al wel een via een andere Disneyland Parijs site geboekt. Want ik heb in een ander land een goede aanbieding gezien maar ik zou willen weten wat ik dan in moet vullen omdat ik niet in het land woon. Dus me adres gegevens zou ik niet kunnen invullen is dan Nederland voldoende of gaat hij dan niet verder. Groetjes disneyfan
2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Kan je via de dlp site op het einde je land niet gewoon wijzigen? Tegenwoordig kan dit normaal.disneyfan29 schreefCOLONHeeft er een van jullie al wel een via een andere Disneyland Parijs site geboekt. Want ik heb in een ander land een goede aanbieding gezien maar ik zou willen weten wat ik dan in moet vullen omdat ik niet in het land woon. Dus me adres gegevens zou ik niet kunnen invullen is dan Nederland voldoende of gaat hij dan niet verder. Groetjes disneyfan

- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
- GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09
Ik heb vorig jaar vanuit nl op belgische site disneyland parijs geboekt.
als het via internet niet lukt, kan je gewoon bellen en helpen ze je verder
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Nadat ze van Europa op de vingers gewezen zijn kan je gewoon online je land wijzigen als je jouw adres ingeeft.boogschutter schreefCOLONIk heb vorig jaar vanuit nl op belgische site disneyland parijs geboekt.