Restaurants in Fantasyland

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Angel007
Member
Member
BerichtenCOLON 197
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2013, 13:02

Wij hebben nog nooit een foto gehad sinds 2011 dat wij naar auberge zijn gegaan, telkens in december. Voor 2011 weet ik natuurlijk niet, omdat wij toen niet gingen.
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Gebruikers-avatar
rolo
Member
Member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON 15 Apr 2015, 12:56

Is er iemand die weet of er een drankje (niet alcoholisch) buiten de cocktail inbegrepen is bij het menu in Auberge de Cendrillon?
Wanneer ik het arrangement reserveer via de officiële site zit dit er wel bij. Maar het is mij niet duidelijk of dit er standaard bij zit.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Andastra
Member
Member
BerichtenCOLON 121
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2016, 12:02

Zou L'auberge de Cendrillon aan te raden zijn om met een 2,5 en 5-jarige te gaan eten? Wil daar heel graag eens gaan, maar twijfel een beetje of de kindjes niet nog te klein zijn. Het zijn namelijk niet echt tafelzitters...

't Is ofwel hier eten ofwel laten we ze beide een Princess for a day doen in Arendelle.

Twijfel twijfel...
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ja dat het bij onze vorige "laatste" trip mislukt was omdat ze vol zaten, hebben we toch nog een tripje geboekt voor onze jaarkaarten verlopen en dit keer waren we wel op tijd met onze reservering in Auberge. Ik ben zo benieuwd!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Heel goed te doen. Hebben wij destijds ook gedaan. Ze hoeven echt niet de hele tijd te blijven zitten, er is voldoende te beleven. Ze hebben gedanst met Suzy en Perle en gepraat en foto's gemaakt met Belle, Assepoester en Ariel. Belle en de prins hebben een dansje gedaan. Toen waren ze ook 2,5 en 5. Ze vonden het zo leuk dat we vorig jaar weer terug zijn gegaan.

een paar foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

Joyce_Belle schreefCOLONIemand een idee of er nog steeds een foto wordt gemaakt in Auberge de Cendrillion bij binnenkomst met Assepoester? En of je die foto ook mee krijgt of kunt kopen?

En als je een PhotoPass hebt, kun je die foto er dan ook op laten zetten?
heb er ook nog nooit een gehad (ben er sinds 2013 weleens geweest) maar je krijgt
zelf genoeg mogelijkheid om foto's te nemen ;) ga ook zeker naar het dans moment
op de dansvloer kijken als the royals hun dans laten zien
rolo schreefCOLONIs er iemand die weet of er een drankje (niet alcoholisch) buiten de cocktail inbegrepen is bij het menu in Auberge de Cendrillon?
Wanneer ik het arrangement reserveer via de officiële site zit dit er wel bij. Maar het is mij niet duidelijk of dit er standaard bij zit.
voor zo ver ik meegemaakt heb heb je idd de niet alcoholisch coiktail ( erg lekker) in je menu
maar moet je voor de rest van je drankjes bijbetalen helaas. hebben wel een keer een gratis kan water gehad maar dat was tijdens de zomer en toen was het snikheet dusja
Andastra schreefCOLONZou L'auberge de Cendrillon aan te raden zijn om met een 2,5 en 5-jarige te gaan eten? Wil daar heel graag eens gaan, maar twijfel een beetje of de kindjes niet nog te klein zijn. Het zijn namelijk niet echt tafelzitters...

't Is ofwel hier eten ofwel laten we ze beide een Princess for a day doen in Arendelle.

Twijfel twijfel...
zijn beide superleuke opties voor jullie prinsesjes!!! :thumbs:
de keren dat ik bij de Auberge binnen was heb ik allerlei leeftijden door elkaar gezien en iedereen vond het erg leuk had ik het idee en zoals Mama van prinsjes zegt hoeven ze niet de hele tijd stil te zitten ;) de characters komen rustig aan de tafel langs, er wordt gedanst op de dansvloer, de bediening is leuk en vriendelijk dus lijkt me een onvergetelijke ervaring voor iedereen. kan me moeilijk over kindjes uitspreken want heb er geen maar zij zien er meestal helemaal blij en enthousiast uit ;)
ik heb al van iemand met een Princess for a day voor haar dochtertje gehoord dat dat zeker de moeite(en centjes) waard was, dat het heel leuk was en haar dochtertje de hele dag stralende
dus met beide keuzes zit je goed denk ik ;) sucses met kiezen! en boek altijd op tijd om teleurstellingen te voorkomen!
olafLover schreefCOLONJa dat het bij onze vorige "laatste" trip mislukt was omdat ze vol zaten, hebben we toch nog een tripje geboekt voor onze jaarkaarten verlopen en dit keer waren we wel op tijd met onze reservering in Auberge. Ik ben zo benieuwd!
super!!! alvast heel veel plezier en laat zeker horen wat je ervan vond ;)
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528

Het was heel erg leuk in de auberge!
Het eten was erg lekker, niet veel, maar ik heb 's avonds niet mijn hele pizza op, dus het vulde wel genoeg. We hadden echt een hele lieve ober die er alles aan deed om het ons naar ons zin te maken. In totaal hebben we er wel 2 uur gezeten.
We hadden heel erg veel geluk met de prinsessen, ik wilde het aller liefste Belle, want dat is mijn favoriet, ook wilde ik wel sneeuwwitje en rapunzel, want die had ik nog niet ontmoet en we hadden Sneeuwwitje, Assepoester (neem aan dat die er eigenlijk altijd is?) en Belle en het beest! Onze ober vertelde dat het beest erg zeldzaam was in de auberge (nu had ik daar eerder van de week al foto's van gezien op internet, dus ik hoopte er al op en ik weet niet of het op dit moment ook echt zeldzaam is).
Het dansje was erg leuk, vooral ook dat de obers van te voren iedereen er naartoe sturen. Ik heb twee keer met mijn camera foto's staan maken.

Het enige min puntje vonden wij dat het eigenlijk wel een erg klein restaurant is en dat we daardoor met onze tafel heel erg dicht op onze buren zaten.
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

olafLover schreefCOLONHet was heel erg leuk in de auberge!
Het eten was erg lekker, niet veel, maar ik heb 's avonds niet mijn hele pizza op, dus het vulde wel genoeg. We hadden echt een hele lieve ober die er alles aan deed om het ons naar ons zin te maken. In totaal hebben we er wel 2 uur gezeten.
We hadden heel erg veel geluk met de prinsessen, ik wilde het aller liefste Belle, want dat is mijn favoriet, ook wilde ik wel sneeuwwitje en rapunzel, want die had ik nog niet ontmoet en we hadden Sneeuwwitje, Assepoester (neem aan dat die er eigenlijk altijd is?) en Belle en het beest! Onze ober vertelde dat het beest erg zeldzaam was in de auberge (nu had ik daar eerder van de week al foto's van gezien op internet, dus ik hoopte er al op en ik weet niet of het op dit moment ook echt zeldzaam is).
Het dansje was erg leuk, vooral ook dat de obers van te voren iedereen er naartoe sturen. Ik heb twee keer met mijn camera foto's staan maken.

Het enige min puntje vonden wij dat het eigenlijk wel een erg klein restaurant is en dat we daardoor met onze tafel heel erg dicht op onze buren zaten.
Wat fijn dat het zo'n leuke ervaring was! :thumbs:
ik vind de Auberge echt een supermooi restaurant met leuke ervaring.
Top dat je je favorieten had!!! :thumbs: da's altijd nog leuker! en je moet gewoon geluk hebben
Assepoester is daar idd altijd aangezien het haar restaurant is is ze tevens gastvrouw ;)
Ow wauw Belle en het beest!!!! ik heb er al 4x geweest en heb ng nooit het beest gehad!!!
wil hem zo graag eens meeten!!! beetje jaloers op je nu hihi foto's plaatsen mag altijd ;)
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528

Haha, zal zeker foto's plaatsen, die met de characters zijn gemaakt met de camera, dus die moeten er nog afgehaald worden, hoop vanavond tijd te hebben
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528

Mijn foto's :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

helemaal leuk! wij hadden onze allereerste keer in de auberge ook het geluk prins beast te ontmoeten.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Chalet De La Marionette Menu

Afbeelding

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528

Mama van prinsesjes schreefCOLONhelemaal leuk! wij hadden onze allereerste keer in de auberge ook het geluk prins beast te ontmoeten.
Ik was er zo blij mee! Dit was het koppel wat ik het liefste wilde en stiekem heel erg op hoopte :)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

@ OlafLover :)

Ik ben blij dat je Prins Adam en Belle gezien hebt :)

Ze zijn ook zowat mijn helden !!!!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

olafLover schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLONhelemaal leuk! wij hadden onze allereerste keer in de auberge ook het geluk prins beast te ontmoeten.
Ik was er zo blij mee! Dit was het koppel wat ik het liefste wilde en stiekem heel erg op hoopte :)
Geweldig! Soms is het gewoon de Disney magie. :sorc:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar