25 jaar Disneyland Parijs!
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Logistiek gezien kan het zeker.
Maar het gebeurt niet, simpel.
Ook niet "misschien".
Maar het gebeurt niet, simpel.
Ook niet "misschien".

-
sandertilburg
- Member

- BerichtenCOLON 22
- GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2012, 23:03
de bron weet ik niet meer maar ik heb vernomen dat dreams zou gaan stoppen. lijkt mij onwaarschijnlijk omdat het nu eind mei is en er nog geen aankondiging is geweest dat hij gaat stoppen of ik moet iets gemist hebben. wij gaan in ieder geval ook in de openingsperiode van het 25 jaar bestaan
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Dreams kan mss ooit stoppen maar dan komt er wat anders gelijkaardigs in de plaats hoor
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Heb totaal geen idee hoeveel waarheid hierin zit, daarom post ik het hier even omdat hier mensen genoeg zitten die weten wat een betrouwbare bron is. Zag dit voorbijkomen op facebook .. Dus kan iemand dit bevestigen/ontkrachten? 
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

The only predictable thing in life is it's unpredictability'
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Zelf volg ik deze bron niet ! Weet ook niet of deze op twitter zit .
Dus weet niet hoe betrouwbaar hij is !!
Maar er word al lang gesproken over een nieuwe parade .
En dit zou natuurlijk ook heel logisch zijn .
En dan is het ook wel normaal dat er even geen parade is door het te kort aan floats .
Ik zou dus zeker wel durven bevestigen dat dit klopt .
Dus weet niet hoe betrouwbaar hij is !!
Maar er word al lang gesproken over een nieuwe parade .
En dit zou natuurlijk ook heel logisch zijn .
En dan is het ook wel normaal dat er even geen parade is door het te kort aan floats .
Ik zou dus zeker wel durven bevestigen dat dit klopt .
Het is best een betrouwbare bron, ik had het gisteren ook nog gelezen.
Van wat ik hoorde zouden ze al bezig zijn met het ontwikkelen van een nieuwe parade.
Te kort aan floats zullen er niet zijn, er worden namelijk volledig nieuwe floats gebouwd zodat de Disney Magic on Parade tot eind maart kan blijven rijden. Vanaf begin april zullen er dan soft openings zijn met de nieuwe float zodat zeker tegen de 25ste verjaardag de nieuwe parade er tegenaan kan.
Nu dit zijn enkel maar geruchten, het zijn wel van bronnen die ik normaal altijd kan vertrouwen, maar ik bevestig nooit iets vooral eer ik zelf schetsen van Disney zie komen of een bevestiging.
Van wat ik hoorde zouden ze al bezig zijn met het ontwikkelen van een nieuwe parade.
Te kort aan floats zullen er niet zijn, er worden namelijk volledig nieuwe floats gebouwd zodat de Disney Magic on Parade tot eind maart kan blijven rijden. Vanaf begin april zullen er dan soft openings zijn met de nieuwe float zodat zeker tegen de 25ste verjaardag de nieuwe parade er tegenaan kan.
Nu dit zijn enkel maar geruchten, het zijn wel van bronnen die ik normaal altijd kan vertrouwen, maar ik bevestig nooit iets vooral eer ik zelf schetsen van Disney zie komen of een bevestiging.
Oh ok
ik wou nog niet te enthousiast zijn omdat er helaas veel onzin verspreid wordt.. Maar we mogen hopen natuurlijk ;p
The only predictable thing in life is it's unpredictability'
Dit is toch ook al gewoon bevestigd door Disney (Steve Davidson) zelf enkele maanden terug dat na de parade en vuurwerkshow in shangai het vlgend project de nieuwe parade voor dlrp werd. Dus ga er maar van uit dat dit klopt. Ik hoop enkel wel op een betere parade dan shangai nu gekregen heeft..
- BDisneyFan
- Member

- BerichtenCOLON 39
- GeregistreerdCOLON 26 Okt 2015, 20:57
Nieuwe parade en vuurwerkshow Disneyland Paris in 2017

bron : http://www.looopings.nl/weblog/5637/Nie ... -2017.html
Aangepast door : D-Tekenaar

bron : http://www.looopings.nl/weblog/5637/Nie ... -2017.html
Aangepast door : D-Tekenaar