Disney Fashion

Alles over Disney Village.
BUTTON_POST_REPLY
Prince Charming

Disney Fashion heeft een halve update gekregen. De gehele linkerkant is in het nieuw gestoken!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Gert
Member
Member
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2009, 23:48

Dat ziet er weer erg goed uit. Geeft de winkel toch een tikkeltje meerwaarde.
Gebruikers-avatar
ºoºmickeymousjeºoº
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 09:07

Wauw, ziet er goed uit :thumbs:
Gebruikers-avatar
Twiggy
Member
Member
BerichtenCOLON 664
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:18

Ziet er heel goed uit :thumbs:
Gebruikers-avatar
JuffieJoyce _Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 120
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2010, 17:25

Wederom een goede reden om misschien een leuk shirtje te scoren daar!
Ziet er kicken uit!! :D
Afbeelding
Marinnie
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 17 Sep 2010, 09:03

Wel knap om te zien hoe die winkel op korte tijd zo veranderd is. Zelf was ik in Disneyland tem 3 juni, en toen was het nog de oude winkel. Dus op een 10-tal dagen tijd heeft die een complete metarmophose gehad. Hij ziet er wel prachtig uit !!!

Ik heb wel al een aantal mooie t-shirts gezien die er 10 dagen geleden ook niet hingen, zoals die van Sneeuwwitje. Die is prachtig!!
Gaston
Member
Member
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 21:44

Ziet er trendy uit zeg :thumbs:
Gebruikers-avatar
Tuvok
Member
Member
BerichtenCOLON 92
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2010, 22:55

Ziet er heel D-Street achtig uit. Je ziet dat ze al aan het voorbereiden zijn op de komst van World of Disney.
Maar ja, één nadeel van deze restyle: Girls, girls, girls! :evil: Daar heeft het resort al veels te veel van. Where is the boys stuff!? Graag de andere kant van de winkel herinrichten voor alleen jongens/mannen. Thankyou!
Tuvok is eigenaar van DiscoverTheMagic.nl en tevens jaarkaarthouder, aandeelhouder en expert van Disneyland Paris
Gebruikers-avatar
Lila
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2011, 12:13

Tuvok @ do 16 jun, 2011 11:15 schreefCOLONZiet er heel D-Street achtig uit. Je ziet dat ze al aan het voorbereiden zijn op de komst van World of Disney.
Maar ja, één nadeel van deze restyle: Girls, girls, girls! :evil: Daar heeft het resort al veels te veel van. Where is the boys stuff!? Graag de andere kant van de winkel herinrichten voor alleen jongens/mannen. Thankyou!
Dat ben ik met je eens Tuvok! Altijd maar het enorme meisje meisje gehalte. Iets leuks vinden voor de heren is behoorlijk lastig. Daarbij vind ik het best jammer dat er zo veel roze is, ik ben absoluut geen meisje meisje en heb stiekem een hekel aan roze, maar een tinkerbelof minnie trui vinden die niet roze of paars is, is niet te doen. Dat vind ik wel jammer.
Gebruikers-avatar
annabel
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2010, 12:17

Ik ben er ook al binnen geweest, is heel mooi geworden maar veel shirtjes zijn wel duur hoor!
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Heb het ondertussen ook al met eigen ogen gezien en het is erg mooi en geslaagd!! Kreeg er zo een Amerikaans gevoel bij als ik er voorbij liep :thumbs: .
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

annabel @ do 16 jun, 2011 18:29 schreefCOLONIk ben er ook al binnen geweest, is heel mooi geworden maar veel shirtjes zijn wel duur hoor!
Daar ben ik het helemaal mee eens ja... sommige shirts zijn echt poepie duur ;)
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
P-C

Tuvok schreefCOLONZiet er heel D-Street achtig uit. Je ziet dat ze al aan het voorbereiden zijn op de komst van World of Disney.
Ik hoorde dat er inmiddels ook mannenspul te vinden is!
Gebruikers-avatar
*Kitty*
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1411
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2009, 07:04

P-C schreefCOLON Ik hoorde dat er inmiddels ook mannenspul te vinden is!

Ja hoor, P-C: Vorige week hebben we effe een kijkje genomen en hieronder zie je enkele foto's van de mannencollectie:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Gebruikers-avatar
elke w
Member
Member
BerichtenCOLON 295
GeregistreerdCOLON 07 Sep 2011, 12:45

Oooooooh, vind die kussens er wel heel erg leuk uitzien!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar