Algemeen Vragen Topic

Allerlei info Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Lol.dit was nog daarvoor ;)
disneyfan29
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 23:57

Want ik heb een goede aanbieding gezien in de uk. Het is eigenlijk de zelfde als nl maar de pond zakt naar beneden tegen over de euro dus kan het verschil al ongeveer 25 euro schelen
2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
S.89
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 13 Mei 2014, 09:24

Hallo,
Geen idee of ik mijn vraag hier neer kan zetten (zo nee alvast sorry!), maar weet één van jullie of het nog mogelijk is om in het Disneyland hotel princess for a day te boeken? Vanaf 1 augustus gaan wij nog een paar dagen (voorlopig laatste keer ivm aflopen jaarabonnement) en wij zouden dit onze dochter zo graag willen geven! Maar goed is het nog mogelijk om dit te doen en zo ja wat zijn de kosten en wat houdt het precies in (weet wel dat ze mooi opgemaakt wordt etc. maar verder geen idee.). Alvast bedankt!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

S.89 schreefCOLONHallo,
Geen idee of ik mijn vraag hier neer kan zetten (zo nee alvast sorry!), maar weet één van jullie of het nog mogelijk is om in het Disneyland hotel princess for a day te boeken? Vanaf 1 augustus gaan wij nog een paar dagen (voorlopig laatste keer ivm aflopen jaarabonnement) en wij zouden dit onze dochter zo graag willen geven! Maar goed is het nog mogelijk om dit te doen en zo ja wat zijn de kosten en wat houdt het precies in (weet wel dat ze mooi opgemaakt wordt etc. maar verder geen idee.). Alvast bedankt!
Je vind hier meer info http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 633#p77633
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
S.89
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 13 Mei 2014, 09:24

Bedankt voor je snelle reactie!
Disneylandfan
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2015, 06:21

Hoi
Ik had even een vraagje
Bij binnenkomst zie je altijd heel veel kluisjes kan je daar gebruik van maken
Zoja hoe gaat dat in zijn werk

Alvast bedankt
Groetjes
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Zover ik weet worden ze niet meer gebruikt door veiligheids maatregelenen .
Volgens mij kan je wel naast Guest Relations je bagage die je kwijt wil afgeven .
Disneylandfan
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2015, 06:21

Dankjewel voor je reactie
Ik ga eind volgende week dan zal ik daar kijken

Groetjes
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Die worden al sinds 9/11 niet meer gebruikt. Als je spullen wil achterlaten kan je naar de Bagagerie gaan. Die vind je helemaal rechts achter het disneyland hotel. Als je dus naar park loopt hou je steeds rechts aan en loop je onder de loopbrug van het hotel door dan zie je recht voor je een groene luifel daar kan je spullen in bewarig geven. Ook kan je tussen door altijd iets uit je tas halen of er juist wat in doen. Als je jaarkaart hebt kan je twee tassen gratis plaatsen althans de dream jaarkaarthouders. Ook kan je als mooi warm weer is en je wil een jas kwijt voor de avond is dat ook geen probleem daar. Is wel allemaal tegen betaling.
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Eigenlijk kunnen ze die kluisjes nu best weer open stellen. Je wordt toch helemaal door de scanner gehaald tegenwoordig!
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ze hebben juist het hele stuk onder het station waar ze stonden dichtgemaakt, zal nu als opslag gebruikt worden oid
Gebruikers-avatar
Sparrow
Member
Member
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2014, 18:19

Vind dat erg zonde. Voordeel is je hoef niet in de rij staan om iets te pakken.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Ik heb een vraagje. Komende winter gaan we voor meerdere dagen met ons dan 2,5 jarige dochter naar DLP. Ik heb eigenlijk nog nooit veel belang gehecht aan ontmoetingen met Disneyfiguren (zeker niet als je maar voor 1 dag gaat) maar nu leek mij dat wel leuk voor onze dochter. Gisteren las ik ergens iets over thee met Disneyfiguren, dat dat zeker een must zou zijn. Maar ik kan daar nergens info over vinden. Waar is dat dan, hoe gaat dat in zijn werk en wat zijn de prijzen?
Alvast bedankt!
Iejoortje
Member
Member
BerichtenCOLON 315
GeregistreerdCOLON 04 Aug 2015, 09:08

Volgens mij bestaat het Tea Time niet meer. Laatste keer dat wij het wilde boeken was het er in ieder geval niet meer. Erg jammer, omdat het een leuke manier was om characters te ontmoeten, zonder een hele grote hoofdprijs te moeten betalen. :(
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Iejoortje schreefCOLONVolgens mij bestaat het Tea Time niet meer. Laatste keer dat wij het wilde boeken was het er in ieder geval niet meer. Erg jammer, omdat het een leuke manier was om characters te ontmoeten, zonder een hele grote hoofdprijs te moeten betalen. :(
Wat jammer om te lezen :(.
Toch bedankt voor de reactie!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar