Algemeen Vragen Topic
- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
- GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09
Lol.dit was nog daarvoor 
-
disneyfan29
- Member

- BerichtenCOLON 94
- GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 23:57
Want ik heb een goede aanbieding gezien in de uk. Het is eigenlijk de zelfde als nl maar de pond zakt naar beneden tegen over de euro dus kan het verschil al ongeveer 25 euro schelen
2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
Hallo,
Geen idee of ik mijn vraag hier neer kan zetten (zo nee alvast sorry!), maar weet één van jullie of het nog mogelijk is om in het Disneyland hotel princess for a day te boeken? Vanaf 1 augustus gaan wij nog een paar dagen (voorlopig laatste keer ivm aflopen jaarabonnement) en wij zouden dit onze dochter zo graag willen geven! Maar goed is het nog mogelijk om dit te doen en zo ja wat zijn de kosten en wat houdt het precies in (weet wel dat ze mooi opgemaakt wordt etc. maar verder geen idee.). Alvast bedankt!
Geen idee of ik mijn vraag hier neer kan zetten (zo nee alvast sorry!), maar weet één van jullie of het nog mogelijk is om in het Disneyland hotel princess for a day te boeken? Vanaf 1 augustus gaan wij nog een paar dagen (voorlopig laatste keer ivm aflopen jaarabonnement) en wij zouden dit onze dochter zo graag willen geven! Maar goed is het nog mogelijk om dit te doen en zo ja wat zijn de kosten en wat houdt het precies in (weet wel dat ze mooi opgemaakt wordt etc. maar verder geen idee.). Alvast bedankt!
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Je vind hier meer info http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 633#p77633S.89 schreefCOLONHallo,
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

-
Disneylandfan
- Member

- BerichtenCOLON 2
- GeregistreerdCOLON 05 Mei 2015, 06:21
Hoi
Ik had even een vraagje
Bij binnenkomst zie je altijd heel veel kluisjes kan je daar gebruik van maken
Zoja hoe gaat dat in zijn werk
Alvast bedankt
Groetjes
Ik had even een vraagje
Bij binnenkomst zie je altijd heel veel kluisjes kan je daar gebruik van maken
Zoja hoe gaat dat in zijn werk
Alvast bedankt
Groetjes
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Zover ik weet worden ze niet meer gebruikt door veiligheids maatregelenen .
Volgens mij kan je wel naast Guest Relations je bagage die je kwijt wil afgeven .
Volgens mij kan je wel naast Guest Relations je bagage die je kwijt wil afgeven .
-
Disneylandfan
- Member

- BerichtenCOLON 2
- GeregistreerdCOLON 05 Mei 2015, 06:21
Dankjewel voor je reactie
Ik ga eind volgende week dan zal ik daar kijken
Groetjes
Ik ga eind volgende week dan zal ik daar kijken
Groetjes
Die worden al sinds 9/11 niet meer gebruikt. Als je spullen wil achterlaten kan je naar de Bagagerie gaan. Die vind je helemaal rechts achter het disneyland hotel. Als je dus naar park loopt hou je steeds rechts aan en loop je onder de loopbrug van het hotel door dan zie je recht voor je een groene luifel daar kan je spullen in bewarig geven. Ook kan je tussen door altijd iets uit je tas halen of er juist wat in doen. Als je jaarkaart hebt kan je twee tassen gratis plaatsen althans de dream jaarkaarthouders. Ook kan je als mooi warm weer is en je wil een jas kwijt voor de avond is dat ook geen probleem daar. Is wel allemaal tegen betaling.
- Cynderella
- Member

- BerichtenCOLON 326
- GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35
Eigenlijk kunnen ze die kluisjes nu best weer open stellen. Je wordt toch helemaal door de scanner gehaald tegenwoordig!
T/m 25-8-2018
Vanaf 26-8-2018Ik heb een vraagje. Komende winter gaan we voor meerdere dagen met ons dan 2,5 jarige dochter naar DLP. Ik heb eigenlijk nog nooit veel belang gehecht aan ontmoetingen met Disneyfiguren (zeker niet als je maar voor 1 dag gaat) maar nu leek mij dat wel leuk voor onze dochter. Gisteren las ik ergens iets over thee met Disneyfiguren, dat dat zeker een must zou zijn. Maar ik kan daar nergens info over vinden. Waar is dat dan, hoe gaat dat in zijn werk en wat zijn de prijzen?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Volgens mij bestaat het Tea Time niet meer. Laatste keer dat wij het wilde boeken was het er in ieder geval niet meer. Erg jammer, omdat het een leuke manier was om characters te ontmoeten, zonder een hele grote hoofdprijs te moeten betalen. 
Wat jammer om te lezenIejoortje schreefCOLONVolgens mij bestaat het Tea Time niet meer. Laatste keer dat wij het wilde boeken was het er in ieder geval niet meer. Erg jammer, omdat het een leuke manier was om characters te ontmoeten, zonder een hele grote hoofdprijs te moeten betalen.
Toch bedankt voor de reactie!

[/u