[Gesloten] Rock 'n' Roller Coaster starring Aerosmith

Alles over het Walt Disney Studios Park.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Moula
Member
Member
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 14 Feb 2016, 11:03

Wat zijn de ervaringen met de nieuwe boxen en verlichting? Duidelijk merkbaar?
Gebruikers-avatar
Sparrow
Member
Member
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2014, 18:19

Had weleens gehad tijdens de attractie geen muziek waa. En dan valt het erg tegen. Hopelijk is dat nu verleden tijd.
Afbeelding
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

Vandaag stond hij weer een hele dag stil blijkbaar. :( Hopelijk krijgen ze de problemen snel onder controle!

Afbeelding

Bron: ED92
Gebruikers-avatar
Jeroen
Member
Member
BerichtenCOLON 233
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2013, 19:18

Afgelopen weekend deed alles het zoals het moest, muziek werkte en er was ook veel mist in de hal.
Verder hadden wij geen last van storingen.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Jeroen schreefCOLONAfgelopen weekend deed alles het zoals het moest, muziek werkte en er was ook veel mist in de hal.
Verder hadden wij geen last van storingen.
Hadden een fp maar niet gedaan door omstandigheden. Heb spijt nu...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Disneyland Paris | Rock 'n' Roller Coaster starring Aerosmith | Disney NL

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Pracht van een coaster in het studio's park :thumbs:
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Rock'n'Roller Coaster with Aerosmith zal gesloten zijn van 7 November tot 9 November !!!

Afbeelding

bron : DisneylandBerry
Gebruikers-avatar
Frank_C80
Member
Member
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2016, 15:10

Laatst gingen in een aantal wagentjes de muziek niet of kraakte de box. De muziek ging wel maar niet in ieder wagentje.
INFINITY PASSHOLDER

Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
Gebruikers-avatar
NickySacred
Member
Member
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2015, 18:24

We hebben deze mar 1x gedaan ipv 2x toen we stonden aan te schuiven kregen we te horen dat er problemen waren en denk na 30 min wachten hebben ze ons uit het gebouw gelaten. Ik vond de roller coaster zeer aangenaam een paar jaar terug had ik super veel last van mijn tanden (ivm beugel ect.) die ik nog steeds heb en nu totaal niets gevoeld ook was de ride echt smooth voor een roller coaster! Geluid was ook perfect in orden en ik had een super ervaring!
31 Oktober - 1 November Halloween Soirée
6 - 7 December Mickey Mouse Birthday Party AP Event
31 December - 2 Januari New Years Eve
October - November 2019 First time Walt Disney World
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Disneyland Paris onthult plannen voor nieuwe
Marvel gethematiseerde attractie

Afbeelding

Vandaag heeft Disneyland Paris plannen onthuld om de Marvel Superhelden op
onovertroffen wijze tot leven te laten komen in het Walt Disney Studios Park met
een volledig nieuwe Marvel gethematiseerde attractie.

Het nieuws komt van Walt Disney Parks and Resorts voorzitter Bob Chapek. Tijdens
de D23 Expo In Japan maakte hij aan 2000 aanwezige fans de nieuwste projecten
die in ontwikkeling zijn voor Disney bezoekers over de hele wereld bekend, inclusief
die voor Disneyland Paris.

Deze nieuwe ontwikkeling bouwt verder op het momentum van de 25ste verjaardag van
het Resort en volgt na het recente nieuws dat Walt Disney Parks en Resorts zich klaar
maakt om nog meer populaire verhalen en figuren naar deze Europese top toeristische
bestemming te brengen, waardoor de bezoekers van Disneyland Paris nog meer
entertainment en attracties kunnen beleven.

Nieuwe Marvel gethematiseerde attractie

Rock 'n' Roller Coaster Starring Aerosmith wordt volledig getransformeerd tot een nieuwe Marvel gethematiseerde attractie, waar bezoekers samen met Iron Man en hun favoriete Avengers een razendsnel hyperkinetisch avontuur beleven.
Met de toevoeging van deze nieuwe attractie komt er een permanente aanwezigheid van Marvel, die ervoor zorgt dat dit park een nog grotere aanrader wordt voor alle bezoekers.

Nu nog meer Marvel!
Voor bezoekers die niet kunnen wachten om van Marvel te genieten in Disneyland Paris, komen de Avengers in juni al samen tijdens Marvel Superhelden Zomer Tijdens dit seizoen ontmoeten ze Captain America, Spider-Man, Star-Lord en Black Widow in levenden lijve. De helden zijn ook te zien in een live superproductie met de allernieuwste special effects, spectaculaire projecties en tal van indrukwekkende verrassingen.

‘Deze ambitieuze Marvel ontwikkelingen in Disneyland Paris zullen nieuwe meeslepende Superhelden ervaringen brengen voor onze bezoekers en zullen de aantrekkingskracht van het Resort versterken,’ aldus Catherine Powell, President van Euro Disney S.A.S.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Aaaaw, ik vond rock n rollercoaster leuk zoals hij is....
Mixed feelings voor mij, aan de ene kant blij met Marvel in de parken, maar aan de andere kant droevig dat rnr weg gaat

Konden ze niet gewoon iets met armageddon doen in plaats?

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Ik vind het spijtig dat het niet veranderd naar echt disney ,tegenwoirdig word alles veranderd naar gekocht materiaal en moet je al gaan zoeken naar een beetje disney in een disney park.

Marvel en star wars hebben toch echt niets met magie te maken ?
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Nou is Aerosmith nou ook niet bepaald Disney natuurlijk... Ik sluit me aan bij MissMetal, ik vind hem ook leuk zoals ie nu is, alleen heeft hij zeker een facelift nodig. Ik vind Aerosmith een leuke band, maar ik ben er niet compleet rouwig om. Ik zou alleen zo graag wat meer uitbreiding zien in plaats van die overhauls, en als het dan toch moet, dan inderdaad liever Armageddon.
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Amaris schreefCOLONNou is Aerosmith nou ook niet bepaald Disney natuurlijk...
nee dat niet daarom dat ik zei dat ik het liever zag veranderen in iets echt disney.

Ik vind een merk of ip dat niet van disney is wel goed in een filmpark maar het moet het niet overnemen. 1 atractie per ander merk is voir mij goed.
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar