Disney's Beauty and The Beast Musical
- collectcoins
- Member

- BerichtenCOLON 162
- GeregistreerdCOLON 13 Nov 2013, 10:08
Hier ook maar 2 kaartjes gehaald. Platinum tickets voor de helft, dat scheelt dus enorm veel voor een prachtige plek!

Kunnen jullie hem zien??
Was op Paleis het Loo in Apeldoorn, een miniconcert voor mensen die meedoen aan de Bankgiroloterij. Overigens Nandi en Steven als Belle en het Beest (zij zijn ook zoooo goed!!)
Jullie begrijpen wel hoe blij ik was!

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
OMG hoe cool !!!!
Mijn ultieme droom .... THE BEAST
Ben blij voor jou
...Maar ook zo jaloers nu !
Mijn ultieme droom .... THE BEAST
Ben blij voor jou
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Dagelijks live meekijken achter de schermen bij Beauty and the Beast

Lijkt het je leuk om dagelijks live mee te kijken achter de schermen bij Beauty and the Beast in het Circustheater in Scheveningen dan kan dit de komende twee weken.
Elke avond zal er een half uur voor aanvang van de show een livestream gestart worden op de Facebookpagina van Beauty and the Beast vanuit een van de kleedkamers. Bij deze livestream kunnen dan vragen worden gesteld. Gisteren was de eerste livestream, de video van gisteravond kun je hieronder bekijken.
Beauty and the Beast is nog te zien in Scheveningen tot en met zondag 4 september.
bron : http://www.musicalweb.nl

Lijkt het je leuk om dagelijks live mee te kijken achter de schermen bij Beauty and the Beast in het Circustheater in Scheveningen dan kan dit de komende twee weken.
Elke avond zal er een half uur voor aanvang van de show een livestream gestart worden op de Facebookpagina van Beauty and the Beast vanuit een van de kleedkamers. Bij deze livestream kunnen dan vragen worden gesteld. Gisteren was de eerste livestream, de video van gisteravond kun je hieronder bekijken.
Beauty and the Beast is nog te zien in Scheveningen tot en met zondag 4 september.
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
ik kan hem zien!!! prachtige foto!!belle1608 schreefCOLON
Kunnen jullie hem zien??
Was op Paleis het Loo in Apeldoorn, een miniconcert voor mensen die meedoen aan de Bankgiroloterij. Overigens Nandi en Steven als Belle en het Beest (zij zijn ook zoooo goed!!)
Jullie begrijpen wel hoe blij ik was!
whoop whoop! ik ga kijken!!! via hun facebook zie je vaak leuke filmpjes voorbij komenD-Tekenaar schreefCOLONDagelijks live meekijken achter de schermen bij Beauty and the Beast
https://www.facebook.com/musicalsnl
volgende week zondag gaan we voor de 3de keer kijken!!
ik lijk wel gek maar ben helemaal verliefd op deze musical!!!
en dan met die 50% korting actie konden we niet laten liggen he
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
Vandaag voor de 3de en laatste keer van deze musical gaan genieten!!!
ik heb er zin in!!!
hebben met de 2de kaart gratis actie geboekt, deze actie is verlengd!
boek jouw tickets nu!!!
http://www.stage-entertainment.nl/actie ... rt-cadeau/
ik heb er zin in!!!
hebben met de 2de kaart gratis actie geboekt, deze actie is verlengd!
boek jouw tickets nu!!!
http://www.stage-entertainment.nl/actie ... rt-cadeau/
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- collectcoins
- Member

- BerichtenCOLON 162
- GeregistreerdCOLON 13 Nov 2013, 10:08
Afgelopen vrijdag zijn we geweest. Tot onze grote vreugde kregen we een paar dagen ervoor een mail dat wij een backstage tour kregen (zat blijkbaar in het 'platinum tickets pakket') én het programmaboekje. Dit was toch wel extra leuk!
De musical zelf was erg leuk, met veel leuke grappen en grollen erin. Daarnaast was het een meeslepende musical waar we zeker geen spijt van hebben!
We kijken nu alweer uit naar the Lion King....
De musical zelf was erg leuk, met veel leuke grappen en grollen erin. Daarnaast was het een meeslepende musical waar we zeker geen spijt van hebben!
We kijken nu alweer uit naar the Lion King....
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Heb je vragen voor de de cast van ' Beauty and The Beast Musical' ? stel ze vandaag via de FB pagina

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Tickets voor Disney’s Beauty and the Beast Musical aan 29euro
Disney’s Beauty and the Beast stopt!
Op 4 september valt het doek definitief voor deze ontroerend mooie musical. Grijp je allerlaatste kans om te genieten van deze spectaculaire voorstelling en beleef de magie alleen deze zomer nog in het AFAS Circustheater Scheveningen.
Een topcast waaronder Anouk Maas, Edwin Jonker, Tony Neef en Loeki Knol neemt afscheid van deze internationale succesmusical.
Wil je erbij zijn om deze musicalsterren voor de laatste keer te zien schitteren? Nu bij HEMA: extra voordelig kaarten voor Disney’s Beauty and the Beast voor 29.- euro* per persoon of een kaart inclusief NS-dagretour en tram voor 49.-* per persoon!
http://bit.ly/29UumSz

Disney’s Beauty and the Beast stopt!
Op 4 september valt het doek definitief voor deze ontroerend mooie musical. Grijp je allerlaatste kans om te genieten van deze spectaculaire voorstelling en beleef de magie alleen deze zomer nog in het AFAS Circustheater Scheveningen.
Een topcast waaronder Anouk Maas, Edwin Jonker, Tony Neef en Loeki Knol neemt afscheid van deze internationale succesmusical.
Wil je erbij zijn om deze musicalsterren voor de laatste keer te zien schitteren? Nu bij HEMA: extra voordelig kaarten voor Disney’s Beauty and the Beast voor 29.- euro* per persoon of een kaart inclusief NS-dagretour en tram voor 49.-* per persoon!
http://bit.ly/29UumSz

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
snap ik helemaal!!!! deze musical heeft mij ook helemaal betovert!!!belle1608 schreefCOLONIk ga voor de 4e keer!! 4 augustus
breng me niet in de verleiding! zou heel graag de laatste show gaan kijken maar
aangezien ik al vakantie ervoor heb gehad ga ik dan geen vrij krijgen vrees ik
leuke tip ; na de show als je het theater uitloopt, wandel naar rechts,
trapje af, rechtdoor en dan zie je om de hoek een beauty and the beats bus staan
waarin de castleden in stappen, daarvoor nemen ze als je het ze vriendelijk vraagt
wel tijd voor een praatje en een foto! zo heb ik Tony Neefs (Lumiere) en onze Belle
van dienst die dag (Nandi Van Beurden )
de bus!!!!

Tony Neefs ( Lumiere) heeft ons 3 shows laten lachen en ontroert met zn geweldige spel
hij vond dit superleuk om te horen!

Nandi Van Beurden was een goeie Belle maar Anouk Maas blijft mijn favoriet!!
Nandi woont blijkbaar vlakbij het theater want zij kwam gewoon lekker met de fiets!!

wij hadden zowel een andere Belle als het Beest als Gaston hahah
leuk om eens te zien hoe andere de rol neerzetten, het beest was wat hilarisch gedaan
grappig voor de kinderen en Belle was mooi verstaanbaar en Gaston ehm was macho Gaston eh hahah
mijn favoriete bijrol is sinds de 1ste keer dat ik de musical zag Babette!!! het vriendinnetje van Lumiere
hun chemie is prachtig en ze maken je enorm aan het lachen! daarom klein shout out naar Lois van de ven die haar rol fenomenaal doet!
ik had haar graag na de show op de foto gehad maar denk dat ze al in de bus zat helaas
in dit filmpje kan je zien hoe zij in haar personage verandert;
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
Hey wij ook!belle1608 schreefCOLONIk ga voor de 4e keer!! 4 augustus
Als je trouwens de laatste show kan gaan is dit wel extra leuk. Ik was bij de laatste show van de lion king en Joop van den Ende zat zelf in de zaal en wat leden van de koninklijke familie. Wij het laatste nummer kwam er allemaal pers binnen om het te filmen en na afloop werd (op het podium) de "sleutel" van het theater overgedragen aan de cast van Tarzan. Echt een leuke extra was dat! We kregen ook allemaal een lion king tas.
- Tinkerbelletje
- Member

- BerichtenCOLON 1375
- GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29
Leuk die foto's Miss Ariël!! Ik deed dat "vroeger" ook altijd, even langs de artiesten ingang om wat fotootjes te scoren.
De op een na laatste show is ook leuk om heen te gaan, maar ik zag dat er al niet echt goede plekken meer waren
Dit is nl de keetshow en dan halen ze allerlei grappen en grollen met elkaar uit tijdens de show
De op een na laatste show is ook leuk om heen te gaan, maar ik zag dat er al niet echt goede plekken meer waren
Dit is nl de keetshow en dan halen ze allerlei grappen en grollen met elkaar uit tijdens de show
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Leuk @ Miss Ariel, wij hadden het geluk Anouk Maas voor haar vakantie te meeten.

En Tony Neef vond de meisjes zo leuk dat hij ook graag even op de toto wou.

Melissa riep nog naar Jakopje (geen idee wie van de 12 jongens het was) dat hij het goed had gedaan, maar hij had niet door dat ze het tegen hem had.
Sent from my iPhone using Tapatalk

En Tony Neef vond de meisjes zo leuk dat hij ook graag even op de toto wou.

Melissa riep nog naar Jakopje (geen idee wie van de 12 jongens het was) dat hij het goed had gedaan, maar hij had niet door dat ze het tegen hem had.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram