Disney Funko Pop! Vinyls

Alles over Disney verzamelingen, Pins, Disney Boeken, Disney Muziek, ...
BibiTotoLover
Member
Member

@Tinkerbelletje: Wauw! Ze zijn echt super schattig! Maar had er niet anders van verwacht natuurlijk! ;)

Ik had trouwens (grote verrassing!) binnen een week mijn Pop In A Box ontvangen! Deze zaten erin:
AfbeeldingAfbeelding
Coronation Elsa & Coronation Anna. (Je kan op de foto's klikken om ze groter te bekijken)
Ik ben echt superblij met de Pops die ze voor me hebben uitgekozen! :D
AfbeeldingWaiting for the day we'll meet. Afbeelding
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Wauw, wat mooi Bibitotolover, echt een setje ook.
Volg onze avonturen op instagram
BibiTotoLover
Member
Member

Ja, ben er erg blij mee en benieuwd naar wat ze deze maand voor me uit gaan kiezen. :D
Laura
Member
Member

Wat een leuke verassing BibiTotoLover! Heb je zo'n verrassingsbox meerdere malen besteld?
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Tinkerbelletje
Member
Member

BibiTotoLover schreef:Ja, ben er erg blij mee en benieuwd naar wat ze deze maand voor me uit gaan kiezen. :D
Ik ben ook heel benieuwd wat ik deze maand krijg (en vooral wanneer).. er is niet veel op voorraad wat ik wil, dus dat maakt het iets minder spannend ;)
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
BibiTotoLover
Member
Member

@Laura: Ik ben een subscriber bij Pop In A Box. Dit was wel mijn eerste zending. :) Maar wanneer je subscriber bent krijg je maandelijks een box toegezonden, met Pops die op jouw Wishlist staan (mits ze op voorraad zijn) Je kan voor 1 Pop per maand gaan, ik heb gekozen voor 2 Pops per maand.

@Tinkerbelletje: Oh, das wel jammer.. Ik heb er ook wel wat op me Wishlist staan die volgens mij ook gewoon retired zijn, dus dat wordt nog een challenge om die ooit te bemachtigen. :P
BibiTotoLover
Member
Member

Gister en vandaag weer wat Pops binnen gekregen! :D
Mushu & Cricket was spannend want dat was me eerste Pop via eBay, maar super snel binnen gekregen.
Dr. Facilier voor een spot prijsje (€7,60) & Pocahontas & Meeko, alle drie bij de Large vandaan.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

(Klik op de foto's om ze groter te bekijken)
Marieke1978
Member
Member

Net Hook en Regina besteld bij de Mighty Collector. Hopelijk zijn ze er snel!
Tinkerbelletje
Member
Member

Leuk Marieke1978, ik denk dat dat wel goed gaat komen, The Mighty Collector is altijd erg snel.

Ik heb gisteren Rumplestilskin (Once Upon a Time), Captain Jack Sparrow & The Mad Hatter besteld bij Pop in a Box. Er waren een heleboel Funko Pops maar £6,99 dus kon het niet laten er een paar te bestellen. Verzendkosten waren gratis omdat ik een subscriber ben bij Pop in a Box.
Marieke1978
Member
Member

Denk ook wel dat het goed komt, maar ben een beetje ongeduldig. Zij hadden Rumple nu niet op voorraad en ik heb geen credit card of paypal, dus daar bestellen is voor mij geen optie.
BibiTotoLover
Member
Member

Tinkerbelletje schreef:Leuk Marieke1978, ik denk dat dat wel goed gaat komen, The Mighty Collector is altijd erg snel.

Ik heb gisteren Rumplestilskin (Once Upon a Time), Captain Jack Sparrow & The Mad Hatter besteld bij Pop in a Box. Er waren een heleboel Funko Pops maar £6,99 dus kon het niet laten er een paar te bestellen. Verzendkosten waren gratis omdat ik een subscriber ben bij Pop in a Box.
Eventjes over Pop In A Box. Jij zit bij die van de UK, toch? Ik bij die van de US, maar ze hebben de 1e vd maand nog steeds niets afgeschreven. Volgens mij is de datum van de US ook elke 14e van de maand, maar toen ik daarover contact met hun opnam, zeiden ze dat het gewoon elke eerste van de maand is...
Vind het vaag, het zát Pops op mijn Wishlist staan die gewoon bij hun op voorraad zijn, dus dat kan het probleem ook niet zijn.
Wacht nog even tot de 15e af en anders ga ik ze toch maar weer een berichtje sturen..
Marieke1978
Member
Member

Mijn pops zijn gister netjes aangekomen.
BibiTotoLover
Member
Member

Marieke1978 schreef:Mijn pops zijn gister netjes aangekomen.
Yeey! :D

Mijn gestress was ook voor niets en achteraf had ik nog gelijk ook. Gisteren is het bedrag gewoon van me card afgeschreven en had ook netjes het mailtje van hun ontvangen, dus er zijn 2 'surprise' Pops naar me onderweg! :D Ben benieuwd welke ze deze maand voor me hebben uitgekozen.
Tinkerbelletje
Member
Member

BibiTotoLover schreef:
Marieke1978 schreef:Mijn pops zijn gister netjes aangekomen.
Yeey! :D

Mijn gestress was ook voor niets en achteraf had ik nog gelijk ook. Gisteren is het bedrag gewoon van me card afgeschreven en had ook netjes het mailtje van hun ontvangen, dus er zijn 2 'surprise' Pops naar me onderweg! :D Ben benieuwd welke ze deze maand voor me hebben uitgekozen.
Dan zal het toch de 14e/15e zijn in de US denk ik. Bij de UK wordt het de 1e/2e indd afgeschreven.
Ik heb mijn "surprise" Pop in a Box nog steeds niet ontvangen.
Gek dat het vanuit de US sneller gaat dan vanuit de UK toch?
Achja, we wachten geduldig af ;)

Fijn dat jouw Funko's aangekomen zijn Marieke1978!
BibiTotoLover
Member
Member

Tinkerbelletje schreef:Dan zal het toch de 14e/15e zijn in de US denk ik. Bij de UK wordt het de 1e/2e indd afgeschreven.
Ik heb mijn "surprise" Pop in a Box nog steeds niet ontvangen.
Gek dat het vanuit de US sneller gaat dan vanuit de UK toch?
Achja, we wachten geduldig af ;)

Fijn dat jouw Funko's aangekomen zijn Marieke1978!
Ja het is de 14e inderdaad. Ja, ik had ze vorige maand na 8 dagen dat het was afgeschreven al binnen, vind ik echt bizar snel! Ik reken eerder op 2 weken ofzo.. Dus ben benieuwd hoe lang het deze maand gaat duren.. We zullen afwachten inderdaad.
Plaats reactie

Terug naar “Disney verzamelen & Pin Trading”