Mister Café Mickey 2016
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
hahaha top ! het spel kan beginnen 
Ik zet je even in de lijst Arbiterke
Al is het spel nu wel in handen van Mich€l !
Ik doe dit keer dienst als jurylid
Ik zet je even in de lijst Arbiterke
Al is het spel nu wel in handen van Mich€l !
Ik doe dit keer dienst als jurylid
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
top!
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Nog eentje
dat is dan 6 deelnemers hahaha !!
Welkom Colin !!
Welkom Colin !!
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Dit krijg je allemaal te horen van Mich€l !
maar zoiezo krijg je alles hier te lezen
maar zoiezo krijg je alles hier te lezen
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
top dat we toch nog genoeg stoere mannen hebben gevonden voor deze uitdagende wedstrijd
aan alle heren; veel plezier gewenst in deze wedstrijd!!
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
hahaha top dat er uiteindelijk toch nog 6 mannen kwamen opdagen !!!
Veel plezier en succes
Ik heb er alvast zin in 
Veel plezier en succes
Bedankt, ik ben er klaar voorMiss Ariel schreefCOLON![]()
top dat we toch nog genoeg stoere mannen hebben gevonden voor deze uitdagende wedstrijd![]()
aan alle heren; veel plezier gewenst in deze wedstrijd!!
Ook succes aan al de dames
"We're not trying to entertain the critics ... I'll take my chances with the public." - Walt
Ronde 1 - Vragenronde
Zoals vorige jaar willen we graag meer te weten komen over wie de kandidaten zijn. Daarom starten we met de vragenronde. In deze ronde is het de bedoeling dat je de onderstaande vragen beantwoord. Je mag je antwoorden aan mij sturen via een PB. Zodra iedereen de antwoorden heeft ingestuurd zal ik deze hier in het forum posten. Op deze manier kan iedereen op zijn gemak de vragen invullen en zijn eigen originaliteit gebruiken
Je krijgt in principe een week de tijd (deadline: 20-07-2016 23.59u). Mocht je om wat voor reden dan ook dit niet kunnen halen, stuur mij dan ook even een berichtje, dan kijken even wat we kunnen regelen.
De vragen:
1. Wat is je gebruikersnaam op het forum? En wat betekend deze naam?
2. Wat is je favoriete onderdeel op het forum?
3. Wat voor forumbezoeker ben je? Ben je juist een forumfreak en zit je meerdere keren per dag op dit (en andere) forums of ben je juist iemand die graag eens in de zoveel tijd weer helemaal bijleest op een forum of ben je juist een hele andere forumbezoeker?
4. Ben je nog lid van andere (Disney)forums? Zo ja, wat zijn dan andere forums die je graag bezoekt?
5. Wat maakt jou nu de beste Mister Café Mickey 2016?
6. Wat is je favoriete Disneyfilm? En waarom?
7. Wie is je favoriete Disneyfiguur? En waarom?
8. Stel je krijgt de mogelijkheid om een Disneyfiguur te ontwikkelen. Wat zou dit dan voor figuur zijn? Hoe ziet deze eruit? Wat is zijn karakter? Hoe zou deze heten?
9. Wat is je favoriete Disneypark? En waarom?
10. In welk deel van Disneyland Paris voel je je het meeste thuis? En waarom?
11. Wat is je favoriete seizoen in Disneyland Paris? En waarom?
12. Wat is de leukste/mooiste/origineelste foto die je zelf gemaakt hebt of waar je zelf op staat in een van de Disneyparken? (We willen de foto graag zien, deze mag je uploaden via een website en de link meesturen. Indien nodig kun je me altijd om hulp vragen
)
13. Stel je krijgt van Catherine Powell de mogelijkheid om verbeteringen aan te brengen in Disneyland Paris, wat zou jij dan willen veranderen? (Dit mag iets in een de parken zijn, maar het mag ook iets zijn van de hotels, Disney Village, etc.)
14. Heb je naast Disney nog andere hobby’s of bezigheden? Zo ja, welke?
15. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt en niet zijn gevraagd?
Veel succes!
Zoals vorige jaar willen we graag meer te weten komen over wie de kandidaten zijn. Daarom starten we met de vragenronde. In deze ronde is het de bedoeling dat je de onderstaande vragen beantwoord. Je mag je antwoorden aan mij sturen via een PB. Zodra iedereen de antwoorden heeft ingestuurd zal ik deze hier in het forum posten. Op deze manier kan iedereen op zijn gemak de vragen invullen en zijn eigen originaliteit gebruiken
De vragen:
1. Wat is je gebruikersnaam op het forum? En wat betekend deze naam?
2. Wat is je favoriete onderdeel op het forum?
3. Wat voor forumbezoeker ben je? Ben je juist een forumfreak en zit je meerdere keren per dag op dit (en andere) forums of ben je juist iemand die graag eens in de zoveel tijd weer helemaal bijleest op een forum of ben je juist een hele andere forumbezoeker?
4. Ben je nog lid van andere (Disney)forums? Zo ja, wat zijn dan andere forums die je graag bezoekt?
5. Wat maakt jou nu de beste Mister Café Mickey 2016?
6. Wat is je favoriete Disneyfilm? En waarom?
7. Wie is je favoriete Disneyfiguur? En waarom?
8. Stel je krijgt de mogelijkheid om een Disneyfiguur te ontwikkelen. Wat zou dit dan voor figuur zijn? Hoe ziet deze eruit? Wat is zijn karakter? Hoe zou deze heten?
9. Wat is je favoriete Disneypark? En waarom?
10. In welk deel van Disneyland Paris voel je je het meeste thuis? En waarom?
11. Wat is je favoriete seizoen in Disneyland Paris? En waarom?
12. Wat is de leukste/mooiste/origineelste foto die je zelf gemaakt hebt of waar je zelf op staat in een van de Disneyparken? (We willen de foto graag zien, deze mag je uploaden via een website en de link meesturen. Indien nodig kun je me altijd om hulp vragen
13. Stel je krijgt van Catherine Powell de mogelijkheid om verbeteringen aan te brengen in Disneyland Paris, wat zou jij dan willen veranderen? (Dit mag iets in een de parken zijn, maar het mag ook iets zijn van de hotels, Disney Village, etc.)
14. Heb je naast Disney nog andere hobby’s of bezigheden? Zo ja, welke?
15. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt en niet zijn gevraagd?
Veel succes!
-
Plutomaster
- Member

- BerichtenCOLON 16
- GeregistreerdCOLON 11 Okt 2013, 15:31
Ik wil ook wel meedoen
als dat nog kan
als dat nog kan
Nog twee aanmeldingen op de valreep en er waren eigenlijk nog een aantal plekken vrij. Ook jullie veel succes Plutomaster en Eftelwonder!Plutomaster schreefCOLONIk wil ook wel meedoen
als dat nog kan
Hiermee is de inschrijving dan ook definitief gesloten, aangezien we nu voldoende deelnemers hebben en we officieel begonnen zijn