Mister Café Mickey 2016

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Voor wie nog geen antwoorden heeft ingestuurd: De deadline loopt morgen af, mocht je het niet redden stuur me dan ook even een PB ;)
Gebruikers-avatar
Steven78
Member
Member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2014, 09:01

En mijn antwoorden zijn verstuurd... nog net op tijd :-)
"We're not trying to entertain the critics ... I'll take my chances with the public." - Walt
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719

Morgen zal ronde 2 van start gaan.
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719

Ronde 2

Zoals jullie in de eerste post van het topic hebben gezien hebben we een speciaal Café Mickey-logo voor deze verkiezing. Deze zullen jullie nodig hebben bij de komende opdracht. Aan jullie de taak om dit logo zo origineel mogelijk in beeld te brengen. Je mag het logo meenemen naar de top van Mount Everest, een dagje zee, een bezoekje aan Disneyland of een andere locatie. Jullie mogen het zelf kiezen. Maak een foto van dit logo op een zo origineel mogelijke locatie en/of manier. Er zijn echter wel twee belangrijke regels. Het is niet de bedoeling dat je aan de slag gaat met fotobewerkingsprogramma’s zoals Photoshop. We willen een echte foto zien. En de andere regel is dat het logo herkenbaar/zichtbaar op de foto moet staan, wat er verder op de foto staat is helemaal aan jullie. Deze foto mag je uploaden en de link aan mij in een PB sturen. Uiteindelijk zal ik dan een overzichtspost maken van alle ingezonden foto’s :)

Deadline bij deze opdracht: Zondag 14 augustus 23.59 uur.

P.S. Mocht je het niet voor de deadline halen, stuur me dan ook even een PB ;)

------------------

Nog even een paar mededelingen:
De inzendingen zullen z.s.m. verschijnen in het topic (uiterlijk morgen).

Zodra alle jurybeoordelingen binnen zijn dan volgt een tussenstand (de inzendingen staan nu op alfabetische volgorde, dus heeft niets te maken met de beoordeling).

Ronde 3 zal starten voor de bovengenoemde deadline, deze zal ook weer vooraf worden aangekondigd.
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719

Beste misters in spé,

Hierbij jullie antwoorden (in alfabetische volgorde).

---------------------

arbiterke

1. Wat is je gebruikersnaam op het forum? En wat betekend deze naam?
Arbiterke waarom ? omdat ik tot afgelopen seizoen nog actief scheidsrechter in het voetbal was

2. Wat is je favoriete onderdeel op het forum?
De mol-laatste aankopen -disney verzamelaars en pin trading

3. Wat voor forumbezoeker ben je? Ben je juist een forumfreak en zit je meerdere keren per dag op dit (en andere) forums of ben je juist iemand die graag eens in de zoveel tijd weer helemaal bijleest op een forum of ben je juist een hele andere forumbezoeker?
1x per dag na het werk bekijk ik het forum

4. Ben je nog lid van andere (Disney)forums? Zo ja, wat zijn dan andere forums die je graag bezoekt?
Disney pintrading holland -ED92 -Discover the magic

5. Wat maakt jou nu de beste Mister Café Mickey 2016?
pas 2 jaar ben ik gebeten door het virus genaamd Disney , in die tijd ben ik al zeer veel te weten gekomen hoe het park ineen steekt , bij ieder bezoek ontdekken wij nog iets nieuws . met onze dreampass bezoeken wij 6 a 7 per jaar het magische kingdom te parijs

6. Wat is je favoriete Disneyfilm? En waarom?
Pinokkio vind ik nog altijd 1 van de geweldigste tekenfilms , de echtheid die in de figuren gestoken werd is fenomenaal .

7. Wie is je favoriete Disneyfiguur? En waarom?
Mijn favoriet is Mickey omdat deze figuur De persoonlijkheid van het park is , de figuur die alles zo magisch maakt

8. Stel je krijgt de mogelijkheid om een Disneyfiguur te ontwikkelen. Wat zou dit dan voor figuur zijn? Hoe ziet deze eruit? Wat is zijn karakter? Hoe zou deze heten?
het figuur zou er eentje zijn die vrede uitdraagt , het figuur zou er uitzien als een bij gekleed met gezichten van alle kleuren an afkomst , het figuur zou heten : world master

9. Wat is je favoriete Disneypark? En waarom?

Disneyland parijs , omdat dit het enige park is die wij tot nu toe kunnen bezoeken hebben

10. In welk deel van Disneyland Paris voel je je het meeste thuis? En waarom?
Fantasyland -daar kun je wegdromen naar je jeugd jaren .

11. Wat is je favoriete seizoen in Disneyland Paris? En waarom?

Spring - de lente aankleding in het park de speciale sfeer in die periode is nog altijd iets specialer of de andere getijden in het jaar . hier komt alles terug tot leven de zomer tijd komt er aan .

12. Wat is de leukste/mooiste/origineelste foto die je zelf gemaakt hebt of waar je zelf op staat in een van de Disneyparken? (We willen de foto graag zien, deze mag je uploaden via een website en de link meesturen. Indien nodig kun je me altijd om hulp vragen ;) )
Deze foto is genomen als afsluiting van de Wie is de Mol?-opdracht in Disneyland Paris.
Afbeelding

13. Stel je krijgt van Catherine Powell de mogelijkheid om verbeteringen aan te brengen in Disneyland Paris, wat zou jij dan willen veranderen? (Dit mag iets in een de parken zijn, maar het mag ook iets zijn van de hotels, Disney Village, etc.)
Opfrissing van alle hotels binnen en buiten het park + aanpassing van de prijzen om het verblijf wat goedkoper te maken

14. Heb je naast Disney nog andere hobby’s of bezigheden? Zo ja, welke?
mijn nieuwe hobby is vanaf nu pin traden

15. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt en niet zijn gevraagd?
voorlopig niet

---------------------

colin2198

:sorc: colin2198, dit is een combinatie van mijn naam en mijn geboortedatum.

:sorc: Alle informatie over Disneyland Parijs

3. Wat voor forumbezoeker ben je? Ben je juist een forumfreak en zit je meerdere keren per dag op dit (en andere) forums of ben je juist iemand die graag eens in de zoveel tijd weer helemaal bijleest op een forum of ben je juist een hele andere forumbezoeker?
:sorc: Ik hou dit forum de hele dag in de gaten omdat ik enorme Disney fan ben.

4. Ben je nog lid van andere (Disney)forums? Zo ja, wat zijn dan andere forums die je graag bezoekt?
:sorc: Momenteel nog niet. Dit is het eerste forum waar ik lid van ben en het bevalt me zeker.

:sorc: Ik ben groot Disney fan, dus ik kan menig vragen beantwoorden over Disney. En dit is mijn eerste keer dat ik mee doe dus lijkt het me geweldig om Mister Cafe Mickey te worden.

:sorc: Eigenlijk zijn gewoon alle Disney films geweldig, maar Monsters University is toch een favoriet omdat, ik vroeger nog wel eens gepest ben om mijn doen en laten en deze film laat zien dat het niet uitmaakt wie je bent of wat je doet. Iedereen kan doen wat hij/zij wil/kan doen.

:sorc: Stitch, omdat hij altijd grappig is en super lief!

8. Stel je krijgt de mogelijkheid om een Disneyfiguur te ontwikkelen. Wat zou dit dan voor figuur zijn? Hoe ziet deze eruit? Wat is zijn karakter? Hoe zou deze heten?
:sorc: Dit zou een panda zijn! Een wat stevige panda (niet dik). Hij is erg lief maar ook stoer. Hij draag altijd zomerse kleding, polo-shirt, korte broek en slippers. Zijn naam is Pierre. Dus Pierre the bear

:sorc: Mijn favoriete Disneypark is toch wel Disneyland Parijs! Ik ben hier meerdere keren geweest in mijn leven en ik krijg er nu nog steeds geen genoeg van. Er hangt zo'n geweldige sfeer.

:sorc: Main Street USA, omdat je hier lekker kan shoppen en heerlijk kan eten! Er hangt altijd een fantastische sfeer.

:sorc: Het kerstseizoen. Het is dan zo magisch mooi met al die verlichting en de sneeuw en natuurlijk de fantastische avond show, Disney Dreams of Christmas.

12. Wat is de leukste/mooiste/origineelste foto die je zelf gemaakt hebt of waar je zelf op staat in een van de Disneyparken? (We willen de foto graag zien, deze mag je uploaden via een website en de link meesturen. Indien nodig kun je me altijd om hulp vragen ;) )
:sorc: https://sites.google.com/site/disneylandparijs2016/

13. Stel je krijgt van Catherine Powell de mogelijkheid om verbeteringen aan te brengen in Disneyland Paris, wat zou jij dan willen veranderen? (Dit mag iets in een de parken zijn, maar het mag ook iets zijn van de hotels, Disney Village, etc.)
:sorc: Ik zou een meet en greet plaatsen met Talking Mickey (uit de show, Mickey and the magician)! Maar dan in verschillende talen: Frans, Engels, Nederlands, Duits, Spaans etc.

:sorc: Ik puzzel graag.

:sorc: Nee

---------------------

Eftelwonder

Mij gebruikersnaam is Eftelwonder. Wat dus wijst op Efteling en wonderen. Waarom niet Disney? Wel ik zat eerst op een ander forum dat Efteling gerelateerd is en heb pas later Disney fora ontdekt. Ik heb de naam behouden omdat ik er nu wel aan gehecht ben geraakt :p

Het creatieve gedeelte, omdat ik graag met alles wat Disney ons geeft zelf aan de slag ga. Het is leuk om werkjes van andere forummers te zien die ook geïnspireerd raakten door Disney.

Ik probeer iedere dag minimaal een keer te kijken op diverse forums, maar zelf iets posten in een onderwerp doe ik wel niet vaak.

Ik ben ook nog lid van de Vijf Zintuigen en Themepark.nl, omdat ik fan ben van themaparken, het is ook via daar dat ik in aanraking kwam met dit forum hier.

Ik ben jong, enthousiast en ben enorme fan van Disney in al zijn vormen. Ik weet ik ben nog maar nieuw op het forum, maar denk dat dat geen rol zou mogen uitmaken :p Misschien is het zelfs positief dat nieuwe members worden aangemoedigd XD

Een favoriete film kiezen is heel moeilijk: het is net hetzelfde alsof je een moeder een van haar kinderen als favoriet laat aanduiden. Als ik dan toch moet kiezen dan ben ik wel grote fan van Tangled, omdat het thema van het vrijkomen van een “vast patroon” me wel aanspreekt, hoewel het in het verhaal gaat over een persoon die opgesloten zit in een toren die na jaren eindelijk vrij is, kan je dit natuurlijk breder opvatten. Ook de humor en speelsheid van de verschillende karakters zorgen ervoor dat dit voor mij een superleuke films is. Dit alles nog samen met de prachtige muziek zorgen ervoor dat deze een topper is voor mij!

Weer een beetje hetzelfde als de vorige vraag, maar als ik er dan toch een moet kiezen ga ik voor… Mickey Mouse! Hij is lief, speels en is soms toch wat onhandig, dat zorgt ervoor dat hij heel eerlijk overkomt. Als het moet i hij ook in staat leiding te geven. Voor mij is hij ook Disney in zijn puurste vorm, zoals iemand ooit zei: “it was all started by a mouse.”

Aangezien je deze vraag nogal verschillend kan opvatten kies ik er nu voor om een volledig nieuw personnage uit een volledig nieuw verhaal te ontwikkelen. Het Is een nieuwe Disney prinses die Ravelle zou heten, het is een lief en jong Italiaans meisje dat heel nieuwsgierig is. Door die nieuwsgierigheid ontdekt ze ook op een avond dat het water in de vijver van de armzalige boerderij van haar ouders niet vlak staat maar dat er in het midden een plaats is waar het water wel een centimeter lager staat. Het moedige meisje kan het niet laten en zwemt moedig naar die plek in de vijver en komt zo op magische wijze in een andere wereld, (de spiegelwereld) terecht. Daar komt ze te weten dat ze een prinses is.  ze heeft lichtbruin haar met enkele blauwe tinten wanneer ze in de andere wereld beland en ze heeft een jurk in verschillende blauwtinten die afgewerkt is met parels en andere kostbaarheden die kunnen gevonden in meren en waterpartijen. Ze is immers de heerseres van het water.

Helaas nog niet de kans om daar te geraken, maar imo is Disney World in zijn geheeld mijn favoriete park, met Animal Kingdom als meest speciale/unieke beleving van alle Disney parken. Er zijn niet veel andere parken waarbij de combinatie van dieren en attracties zo perfect gelukt is. De algemene opzet en het idee van de Tree of Life zijn zeer origineel en creëren zo een unieke ervaring, waarvan alles toch je een Disneygevoel bezorgt en dezelfde kwaliteit aanbied. Juist omdat dit park zo’n vreemde eend in de bijt is ben ik er toch gefascineerd door, ook omdat een van de beste Disney attracties –Expedition Everest- daar staat. En gelukkig krijg ik volgend jaar de kans om dit park te bezoeken want normaal zullen we voor het eerst naar Disney World op vakantie gaan :D

Een moeilijke vraag… voor mij zal het dan toch Mainstreet USA samen met het kasteel zijn. De levendigheid hou ik wel van. Het is dan ook zo’n typisch klassiek stukje perfecte Disney imagineering, waar je op geen enkel moment uit de Disny magie wordt getrokken. Het betekent voor mij een warme welkom in een dag vol magie en plezier waarbij een waar toppunt berijkt wordt wanneer je na de aanloop door Mainstreet door de poort van het kasteel kan lopen.

Ben nog niet vaak in Disneyland kunnen komen, maar het kerstseizoen steekt er voor mij met kop en schouders bovenuit! Mijn favoriete feest gecombineerd et mijn favoriete park… Kan het nog beter? :p De lichtjes, de muziek en de gezelligheid van de krssfeer geven nog een extra magische touch aan de al meest magische plek in Europa.

12. Wat is de leukste/mooiste/origineelste foto die je zelf gemaakt hebt of waar je zelf op staat in een van de Disneyparken? (We willen de foto graag zien, deze mag je uploaden via een website en de link meesturen. Indien nodig kun je me altijd om hulp vragen )
Helaas ben ik de afgelopen jaren niet meer naar Disneyland Paris kunnen gaan om verschillende redenen en ik kan nergens een foto vinden van de keren dat we zijn geweest… Ikzelf had nog geen camera (laatste keer was ik denk ik, 13 ) en mijn ouders hebben ook niet actief foto’s gemaakt of bewaard… Nu ik ouder ben staat er nu al een bezoekje ingepland eveneens voor volgend jaar pas (omdat dan de meeste renovaties achter de rug zijn) in de zomervakantie, want dan ben ik 18 en kan ik ook met vrienden blijven slapen :D

Dan zou ik gaan voor een grootscheepse verbouwing van de Studio’s, want uit eigen herinnering waren veel delen toch wat kil van uitstraling en voelde het onaf en niet Disney-waardig (oa. door de vele gebouwen die bestaan uit vlakke panelen…) Het thema zou ik behouden, maar zou er toch een warmere en meer glamour-Hollywoodsfeer aan geven.

Ik teken en knutsel graag, daarvan al ik zeker nog een paar dingetjes posten in het creatieve gedeelte op het forum. 

15.Zijn er nog dingen die je kwijt wilt en niet zijn gevraagd?

zoals je misschien wel kon lezen ben ik een Disneyfan die heel dol is op de klassiekers van de Disneycultuur.
Ook vind ik het interessant om eens wat meer (wetenschappelijk) en van een andere kant naar Disney te kijken door oa boeken te lezen over de invloed van Disney ed. Om zo alles in perspectief te kunnen zien.

---------------------

Plutomaster

Plutomaster ,en het betekent dat ik groot fan bent van het figuur Pluto waarom dit zo is kun je lezen bij Vraag 7

Tripreports. Ik vind het superleuk om te lezen hoe anderen hun trip beleven en zo kom misschien dingen te weten die je zelf nog niet wist.

Ik ben iemand om de zoveel tijd eens wat bijleest en ben daar ook heel eerlijk in.

Nee dit is het enigste forum waar ik lid van ben

Omdat ik misschien wel heel vaak Disney bezocht heb zonder een abonnement te hebben. Ik ontdekte Disney al toen ik 1 was.

Ratatouille met uitstek omdat ik een vooropleiding koken heb gedaan en me er in terugzie hoe ik ook een buitenbeentje was ook in de keuken en op mijn eerste stage(in de bediening)

Pluto, dit beestje sprak mij gelijk aan en was ook volgens mijn ouders het eerste figuur waar ik mee op de foto ging. Zelfs mijn hond(helaas dit jaar overleden) hebben we er naar vernoemd.

Dit wordt een Disneyfiguur met de naam Ellen, ze leeft in de moderne wereld waar wij in leven. Ze heeft toegang tot de sprookjeswereld waar ze allemaal avonturen beleeft zoals de slechterik Livtasia verslaan. Livtasia zorgt ervoor dat iedereen in Olymputo een slecht leven heeft, maar Ellen steekt daar elke keer een stokje voor.

Walt Disney Studios. Dit park heeft echt meer de attracties voor volwassenen en ik vind het echt knap hoe zo in 13 jaar zo veel gegroeid zijn.

Frontierland. Als ik hier ben voel ik pas hoe is om niet aan thuis te denken, ze hebben dit zo goed gethematiseerd dat je echt het gevoel hebt dat je ergens anders ben.

Halloween. Ik ben ook erg fan van horrorfilms en hou van dat enge en griezelen. Disney doet daar uitstekend in en niet alleen voor volwassenen maar dus ook voor kinderen.

Afbeelding

Ik zou nieuwe attracties plaatsten in Fantasyland dat te maken heeft Belle en het Beest of Ariel en de Zeemermin. Als ik nog meer attracties mocht kiezen zou ik gaan voor originele Disney verhalen en niet spiderman, xmen en starwars et cetera

Naast Disney hou ik erg veel van om naar de bios te gaan vooral Horror en rampenfilms. Gisteren nog naar Finding Dory geweest en was helemaal geweldig.
Voor de rest ben ik gewoon lekker aan het werk in een hotel als receptionist.

15. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt en niet zijn gevraagd.
Ik ben homoseksueel maar de meeste wisten dat al.

---------------------

Prince Philip

Prince Philip deze naam heeft de betekenis van de Prins uit Sleeping Beauty

Het onderdeel Disneyland Paris

Ik was altijd een forumfreak die dagelijks meerdere x op forum keek maar helaas omdat het op alle nederlandse en engelse forums rustig is kijk ik momenteel minder vaak wat ik wel jammer vind.

Ja ben er lid van meerdere, Disney Gazette, Disney Central Plaza, DlrpExpress, ED92

In alle jaren dat ik lid ben ben ik nog steeds even enthousiast over dit forum en vind belangrijk dat er een echt nederlands forum voor disney blijft bestaan. En ik ben daarom Mister Cafe Mickey 2016

Peter Pan blijft mijn favoriet en dit komt uit mijn jeugd hiermee begon het disney fan zijn en het je fantasie gebruiken wat tot op heden zelfs in mijn werk nog helpt.

favoriete figuur is Eigenlijk Malificent het gemene zijn maar ondertussen diep van binnen zit er meer waardoor al dit slechte tot stand kwam. (En het is gewoon leuk soms slecht te zijn in een film)

Het zou een Prins zijn die de hoofdrol heeft en die in gevaar is en gered word door een Prinses dit omdat hij te veel leeft in een wereld vol fantasie en hij drijgt door de villain in deze wereld gevangen genomen te worden. Uiteindelijk red de prinses hem maar zal een deel van deze fantasie wereld deel uit blijven maken van de gewone wereld voor iedereen. Deze prins zou het avontuurlijke van Peter pan hebben en het enthousiaste. Zijn naam zou zijn Prins Valentijn / Prince Valentine

Disneyland Park dit is omdat ik de andere nog nooit in echt heb gezien dus nog niet hebben kunnen vergelijken in het echt.

Fantasyland is het gedeelte waar ik me het prettigst vol en voor 2e plaats komt Place des Remy.

Kerst blijft mij het beste magische en mooiste seizoen alles is dan betoverend mooi. Daarna komt Halloween echt heel dichtbij want dit blijft echt top vooral vanwege de speciale halloween avond.

Afbeelding
Deze foto was beste moment en dat komt vanwege het hele feest eromheen het event is me nu jaren laten nog bij gebleven en deze dagen waren te gek en zullen niet snel overtroffen worden.

Entertainment en Seizoenen moeten weer geheel op oude niveau terug gebracht worden door in beide parken parades, cavalcades en seizoenen te hebben die volwaardig aan elkaar zijn en wat toevoegen.

Theater. Ook hierin is het geweldig om te zien dat met decor muziek en acteren mensen je kunnen menen in een wereld ergens anders naar toe.

geen

---------------------

Prins Erik

Prins Erik heb ik gekozen omdat hij de love interest is van Ariel en mijn verloofde is Miss Ariel. Ik wou toch graag ook op het forum een connectie hebben. Verder vind ik Erik natuurlijk ook een leuk personage.

De trip reports. Het is fantastisch om telkens weer mee te genieten van het (Disney) plezier van anderen. Op die manier ben je er toch ook weer een beetje bij.

Ik ben een forumbezoeker die heel selectief leest op het forum. Ik probeer dagelijks de nieuwe berichten te bekijken, maar enkel topics die mij interesseren zal ik ook effectief aanklikken. Verder probeer ik de info over WDW in de gaten te houden, net als de trip reports.

Nee

Ik denk niet dat ik de beste cafe mickey zal zijn, maar ik vond het wel leuk om nog eens mee te doen. Vorig jaar waren het leuke opdrachten en ik hou ook wel van een beetje competitie. Maar ik verwacht niet meteen te winnen. Veel plezier beleven daarentegen wel!

The princess and the frog. Super coole personages, swingende liedjes die ik 1 voor 1 mee zing, en een prachtige boodschap. Voor mij een ondergewaardeerde film. Eervolle vernoemingen voor Beauty and the Beast, Lion King en Cars.

Guido, de blauwe sidekick van Luigi uit Cars. Ik vind hem absoluut hilarisch. Hij is de kleine over het hoofd gekeken heftruck uit cars, maar verbaasd uiteindelijk iedereen met wat hij allemaal kan. Ik heb ook iets met sidekicks. Zo vervolledigen Louis uit Princess and the Frog en Lumière uit Beauty and the Beast mijn top 3.

Het zou sowieso een sidekick zijn. Een sidekick hoort altijd grappig te zijn dus deze eigenschap zou het zeker hebben. Hij zou net als Guido erg onderschat zijn. Maar ergens ook een slecht kantje hebben. Na een lange interne strijd zou hij dan uiteindelijk toch voor goed kiezen. Naam: 'El toro loco'

Ik vind dat ik enkel kan spreken over de parken waar ik al ben geweest. En dan moet ik Disneyland Parijs zeggen. Mijn keuze valt dan op ons eigen 'magic kingdom' omdat ik vind dat de studio's niet echt af zijn.

In de Sequoia Lodge. Ik weet dit is niet een deel van het park, maar wel van het resort. En in de lounge daar heerst echt een huiselijke sfeer vind ik. Ik vind het er zalig vertoeven.

Swing into spring. Het is echt een heel vrolijk seizoen met vele shows en parades. Just the way I like it :)

Mijn favoriete foto is mijn verlovingsfoto. Te vinden in het halolween tripreport van miss ariel. ;-)
Afbeelding

De capaciteit van de crush coaster drastisch verhogen. Zelfs al betekend dit dat de attractie een tijdje dicht moet. Dit gaat op lange termijn veel beter zijn voor het park.

Jep, ik speel korfbal 2x per week.

Dat ik het fijn vind dat deze verkiezing weer doorgaat, maar verder niets nee :)

---------------------

marijndz

marijndz het is mijn naam en de afkorting van mn achternaam

Wie is de mol

Ik bezoek het forum elke dag om bij lezen

Ik heb geen ander forum

Daar is geen uitleg voor je bent het of je bent het niet

Ik heb geen favorite Disney film ik houd vooral van de orginele films die Door Walt zijn bedacht

donald duck omdat hij een kluns is

Naam kimbelrey ze is sexy en heeft als superkracht hersenspoelen

Disneyland prijs omdat het gewoon het park is met het mooiste kasteel en de meest uitgebreide attracties van alle Disney parken.

Ik voel me het meest thuis bij het kasteel omdat ik het naar mijn mening het mooiste Disney kasteel is

Swing into spring omdat ik daar vrolijk van word

Afbeelding

Ten eerste vind ik dat Disney Village er veel te jaren 90 uitziet dus ik vind dat dat een modernere look moet krijgen. Als 2e zou ik studio's voledig veranderen met nieuwe attracties zoals star wars land en nieuwe fasades van hollywood gebouwen en een grote plas want ik vind dat er water ontbreekt bij studio's

Andere pretparken bezoeken

Ja ik ben het gwn

---------------------

Steven78

Bij gebrek aan inspiratie gebruik ik op de meeste forums altijd Steven78. Mijn naam gevolgd door de laatste 2 cijfers van mijn geboortejaar.

Ik bekijk altijd de link ongelezen berichten, op die manier ben ik altijd met de laatste nieuwtjes mee.

Bij mij begint en eindigt de dag altijd met het bekijken van enkele forums. Dit varieert dan van disney (Cafe Mickey natuurlijk) tot pretpark, voetbal en nieuws forums.
En als ik mij verveel ook nog is tijdens de dag... Ik weet het : ben smartphone verslaafd  .

Ik ben enkel forum lid van cafe mickey als het over Disney gaat. Andere Disney nieuwtjes volg ik op de andere sociale media.
Verder ben ik wel lid van tpv en themepark om het overige pretpark nieuws te volgen.
Verder ben ik actief op meerdere voetbal en nieuws forums.

Ik denk dat het er niet om draait om de beste te zijn maar dat we allemaal naar hetzelfde doel streven, het forum vertegenwoordigen en de Disney magie verspreiden.
Als we dit doen zijn we allemaal de ideale cafe Mickey.
Mijn bedoeling is alvast om de kennis over Disney, die ik grotendeels hier heb geleerd, verder te verspreiden en andere geinteresseerde door te verwijzen naar dit top forum.
Vind het in ieder geval zeer leuk dat veel vrienden en famile voor alle Disney vragen bij mij langs komen en goed advies kan geven. Als ik ze dan ook nog is kan overtuigen om het forum te bezoeken merk ik dat iedereen heel positief is.

Natuurlijk heb ik verschillende films die ik steeds opnieuw kan bekijken maar toch heb ik een apart gevoel bij “Lady en de vagebond” .
Misschien omdat het een van de eerste disney films is die ik heb gezien toen ik klein was. Het feit dat ik altijd gek was op de spaghetti scene en dat ik altijd honden heb gehad zal ook wel helpen.
Ik kan me wel herkennen in die vagebond ook natuurlijk :-)

Hier heb ik ook weer verschilende favorieten zoals Donald, Pluto en Olaf waar ik dan ook veel spullen van heb.
Maar, als ik er toch 1 moet uitkiezen is het absoluut Tijgertje, hier word ik altijd heel vrolijk van! Woo hoo hoo hoo !!!!

Ditmaal ga ik voor een prinses en combineer ik de persoonlijkheid van mijn dochters.
Ze moet een koppig, ondeugend en speels karakter hebben maar ze is ook lief, behulpzaam maar oh zo vergeetachtig.
Natuurlijk moet een Disney prinses mooi zijn met een chique jurk en moet ze lange roze haren hebben!
Ik noem haar Laumina.

Normaal zou ik natuurlijk kiezen voor ons eigenste hoofdpark DLRP maar door al de werkzaamheden ga ik momenteel toch voor de Studios.
Ondanks dat het best nog wat mag uitbreiden vind ik dit toch een gezellig park met enkele leuke gebieden.

Hier opnieuw een andere keuze dan normaal maar sinds mijn favoriete Frontierland een bouwwerf is geworden sla ik dit stuk met spijt in mijn hart over.
Over dus naar het gezellige plein van Ratatouille met al zijn details en de sfeer van het Tower of Terror gebied. Twee topgebieden waaruit ik geen keuze kan maken.

Swing into spring!
De lente zonder twijfel, altijd het begin van een nieuw pretparkseizoen.
De eerste zon en de aangepaste animaties zorgen telkens weer voor een speciale ervaring.
Wat het nog leuker maakt is dat mijn beide dochters in de lente jarig zijn en dat moet natuurlijk in Disney gevierd worden.

12. Wat is de leukste/mooiste/origineelste foto die je zelf gemaakt hebt of waar je zelf op staat in een van de Disneyparken? (We willen de foto graag zien, deze mag je uploaden via een website en de link meesturen. Indien nodig kun je me altijd om hulp vragen )
Aangezien ik geen keuze kan maken een foto van mezelf met de kinderen tijdens onze laatste bezoek aan de auberge de cendrillon.
Afbeelding

Er zijn best wel nog wat dingen die mogen veranderen in Parijs.
In het Disneyland park moet zeker nog meer animatie / figuren voorzien worden, verspreid over het park. Heb wel het gevoel dat dit al erg verbeterd is maar dat maakt juist de magie. Deze interactie onderscheid disney van de andere pretparken!
Ons hoofdpark moet natuurlijk ook minstens 2 nieuwe top attracties krijgen. Mijn voorkeur zou dan gaan naar Splash mountain (eindelijk die waterattractie!!!!) en seven dwarfs mine train.
De volgende stap is dan het aanpassen van de openingsuren van de restaurants, deze moeten absoluut langer zijn en de service moet erop vooruit gaan.
Over naar de Studios, deze zijn momenteel nog niet dagvullend en er mogen dus best nog wel 3 toppers bij. Toy story midway mania, indiana jones adventure en Soarin zouden mijn voorkeur krijgen.
Op lange termijn kunnen we dan gaan denken aan een derde park…Animal kingdom?

Ik ben een fervent pretparkbezoeker en bezoek dan ook jaarlijks meerdere pretparken.
Verder volg ik het voetbal in binnen en buitenland en ben ik ook bezig met astronomie.
Verder probeer ik ook wat te gamen maar hier ontbreekt meestal de tijd voor ...

Succes aan alle deelnemers!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Wat een leuke antwoorden terug!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

heren,

goed gedaan iedereen!!
zitten erg verrassende en leuk antwoorden tussen ;)
ik vond het erg leuk om te lezen allemaal,
ben benieuwd naar jullie volgende opdracht resultaten ;)
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719

De Jury heeft gesproken! De tussenstand na de eerste ronde geeft de volgende ranking:
1. Prins Erik
2. Eftelwonder
3. Steven78
4. Prince Philip
5. Plutomaster
6. colin2198
7. arbiterke
8. marijndz

Gefeliciteerd Prins Erik met het behalen van de eerste plaats tijdens deze ronde. Aangezien we nog maar net van start zijn kan het nog alle kanten op. Veel succes allemaal met de volgende ronde ;)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Proficiat heren met jullie goede werk !
En veel succes met de volgende opdracht :)
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

proficiat aan alle heren met hun plekje!
en veel plezier met de volgende opdracht!!
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Lisjuh
Member
Member
BerichtenCOLON 222
GeregistreerdCOLON 19 Mei 2015, 14:25

Super leuke antwoorden om te lezen! Ben benieuwd maar de volgende opdrachten :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Erik
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 17 Sep 2014, 16:22

Foto doorgestuurd! Op 14 augustus vertrekken wij naar WDW tot 28 augustus. Dan wordt het voor mij dus een pak moeilijker om aan de wedstrijd mee te doen.
Gebruikers-avatar
Steven78
Member
Member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2014, 09:01

Foto verstuurd :-)
"We're not trying to entertain the critics ... I'll take my chances with the public." - Walt
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719

Beste misters,

Hierbij (een beetje te laat, sorry!) de nieuwe ronde. Ronde 3 is opnieuw een ronde waarin je je creativiteit de vrije loop kan laten gaan (voor de niet zo creatievelingen onder jullie: wees gerust, voor de laatste twee rondes hoef je niet zo creatief te zijn ;) )

Volgend jaar bestaat Disneyland Paris, zoals jullie natuurlijk allemaal weten, 25 jaar! Voor zo’n groot feest is er natuurlijk veel nodig om het goed te vieren. Daarom is aan jullie de taak om iets te maken wat met de 25ste verjaardag te maken heeft. Maak een originele reclameposter om het feest aan te kondigen, een ontwerp/schets van een nieuwe paradewagen, een reclamevideo, een artikel over de geschiedenis van het park/je favoriete attractie of hotel, nieuwe merchandise voor de 25ste verjaardag of kom zelf met een ander bijzonder idee. Je mag alles gebruiken bij het maken van deze opdracht. We zien graag jullie bijzondere, creatieve, originele, unieke inzendingen tegemoet. De enige voorwaarde is: het moet te maken hebben met de 25ste verjaardag van Disneyland Paris.

Zoals bij de eerdere opdrachten mag je het weer naar mij sturen via PB. Wanneer je iets fysiek maakt, ik noem maar iets een schilderij of kleiwerk, dan is een foto (of meer) uiteraard voldoende (en wat makkelijker te versturen via een PB :) )

Veel succes!

Om jullie wat meer tijd te geven voor deze opdracht hebben jullie wat langer de tijd voor deze opdracht, namelijk tot het einde van de verkiezing. De volgende rondes staan nog op de planning:

Ronde 4: Zondag 21 augustus
Ronde 5: Dinsdag 30 augustus
Deadline ronde 3 en 5: Zondag 11 september

De uitslag zal na beoordeling vermoedelijk aan het eind van de week na de deadline gepost worden.
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719

Beste misters,

Zoals beloofd hierbij de al de volgende ronde! Tijdens deze ronde wordt niet alleen jullie kennis over het forum getest, maar ook een beetje over Disney zelf. Op het forum zijn een vijftiental tips verstopt. Deze zitten altijd onderaan in de beginpost van een topic verstopt en zijn duidelijk herkenbaar. Aan jullie de taak om deze te vinden via onderstaande hints. Met deze hints gaan jullie op zoek naar de titel van een Disneyfilm, de naam van een Disneyfiguur en de naam van een Disney-attractie. Per titel/naam hebben jullie vijf hints die jullie naar het juiste antwoord moeten leiden.

Van jullie wil ik in een PB zowel de gevonden hints als de drie antwoorden ontvangen. De deadline voor deze ronde is Maandag 29 augustus 2016 23.59 uur.

De hints voor de filmtitel:
- Hier kon je je aanmelden voor een Phantastische dag.
- Waar heb je dat gekocht?
- Wie maken Halloween dit jaar nog spookachtiger dan anders?
- Goodbye Maelstrom!
- Zon, zee, strand. Hier wil iedereen toch naartoe cruisen!

De hints voor het Disneyfiguur:
- De meest magische button van allemaal.
- Mis(ter) deze hint niet!
- Even ontdekken welke restaurants ze in dit deel van het park hebben.
- Dit Disney-hotel is het enige van de zeven hotels waarbij de toevoeging “Disney’s” voor de naam overbodig is.
- Twee cruises na elkaar, daar kun je wel een heel verhaal over schrijven.

De hints voor het Disney-attractie:
- Miss ook deze hint niet!
- Creatieve oren.
- Zouden ze in Oceanië ook een witte kerst kennen?
- Nog vijf jaar en dan kan dit park met pensioen.
- Dit park moet juist nog heel lang tot zijn pensioen, tenminste als het niet eerder al vernield is…

Veel succes!

P.S. De foto's van de tweede ronde volgen morgen.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar