Hulp gevraagd, overzicht een beetje kwijt

Alle algemene informatie over het WDW Resort
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
monsterdoll
Member
Member
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 13:27

Hallo beste forumleden,

mijn ouders en ik wilde dit jaar naar Disney World, maar helaas waren de kosten heel hoog.
Nu wil ik graag kijken of we het voor volgend jaar kunnen regelen. Alleen ben ik door alle informatie een beetje het spoor bijster.

We willen graag 2 weken gaan:
waarbij 1 week met 4 personen naar Disney World willen (de andere week willen mijn ouders nog samen Amerika bezoeken), 9 dagen zou ook een optie zijn want we willen ook graag naar de Movie Parks (Harry Potter).
We zijn met 4 volwassenen, mijn ouders en ik en mijn vriend. Dus een hotel waar makkelijk twee kamers te boeken zijn is makkelijk.

Iemand tips voor hotels, eten en vooral het reizen?
Echt waar alle tips zijn welkom :D
disney rulez
*hopend naar disney te gaan dit jaar*
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Kijk op de website van Disney UK daar is weer de aktie gaande waarbij je korting op toegang krijgt en free diningplan bij hotelovernachting dat is altijd wel erg mooie aktie.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Je vind de actie hier; http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 014#p83014
En het is zeker een koopje!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Je kan een split stay doen.eerst disney en dan paar overnachtingen in universal studio's hotel.
dan heb je ook de voordelen hiervan.
en bij de 3 duurdere hotels krijg je gratis expresspassen.soort fastpass waar je anders voor moet betalen.
Gebruikers-avatar
EelcoH
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2016, 16:40

Om te beginnen vliegen met Tui, dat is de enige in Nederland die rechtreeks vliegt, scheelt tijd en vermoeidheid ;)

Tui vliegt elke Maandag en Vrijdag. Je zou ervoor kunnen kiezen om de vakantie op te splitsen, week Orlando en een week Florida bezoeken. Amerika bezoeken zou ik het niet noemen, dat land is veel te groot.

- Maandag t/m Vrijdag in Walt Disney World
- Weekend in Universal, en heel vreemd in het weekend zijn de rustigste dagen op Universal.
Dan zit de eerste week erop en dan ga je een week rondreizen en als je slim bent vlieg je weer terug vanaf Miami. Aanbevelingen (uit eigen ervaring Enkele dagen Fort Myers of Tampa, dan verder via Everglades naar een Key West eiland en eindigen in Miami waar je Maandag weer terug vliegt.

Tips!
- In Walt Disney World wel een Disney hotel nemen, iets duurder (moderate hotel) maar zoveel meer gemak en voordelen.
- Weekend Universal kijk eens naar hotel Enclave, goedkoop hotel vlakbij Universal die gratis transport heeft naar Universal.

Maar neem voor deze reis eens contact op met een reisbureau die regelen dit allemaal voor je en je hebt een aanspreek punt bij problemen, hier betaal je niet veel meer voor. Of kijk eens naar de aanbieding via eerder genoemde link :) Dit kan je ook 5 dagen doen, heb je mooi gratis eten erbij, alleen je vliegt via Engeland.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Je kan de wdw aanbieding ook zonder vlucht boeken
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
monsterdoll
Member
Member
BerichtenCOLON 41

Dankje voor de informatie, de vakantie is geboekt! Nu nog de vlucht regelen maar we gaan eind april!
disney rulez
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

En wat heb je geboekt
Gebruikers-avatar
monsterdoll
Member
Member
BerichtenCOLON 41

we hebben 11 dagen geboekt en we zitten in beach resort hotel. Vanaf daar gaan we ook een aantal dagen naar universal studios. We willen graag ook wat van Amerika zien, maar dat bewaren we voor een volgende keer. Wel geboekt zonder vlucht, want dan kunnen we een rechtstreekse vlucht boeken, wel zo prettig. Daarnaast hebben we nog op tijd geboekt voor alle kortingen dus dat scheelde een hoop. Jammer genoeg kan ik helaas niet langer vrij krijgen.
disney rulez
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar