Algemeen Vragen Topic

Allerlei info Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Beej_ schreefCOLONDan ga ik nog even wachten, want dat halfpension vind ik toch wel ideaal. Kan je daarmee ook in Disney Village eten of alleen de hotels/park?

En hebben jullie toevallig een topic waarin de actuele prijzenacties te zien zijn? Zodat ik bijv. weet of er op de Belgische site een leukere actie is? (En heb je dan bijvoorbeeld een Belgisch adres nodig om te boeken, of dat niet?)
Je kan boeken via elk land, maakt niet uit waar je woont. Wij wonen in BE en ik heb al geboekt op Be, NL, Ierland, Frankrijk, Spanje, UK, ... Geeft nooit problemen. Het is enkel belangrijk dat je het land bij het adres ongewijzigd laat (dus niet aanpassen naar Be/NL). Je krijgt niets per post dus het maakt echt niet uit wat er daar staat, maar als je dit aanpast word je automatisch naar de website van je eigen land gestuurd.
Afbeelding
Erik Aerts
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2016, 23:55

Beste,

hoe kan ik een kaart kopen vooor de haloweenparty met de korting van de dream.

:sorc:
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Erik Aerts schreefCOLONBeste,

:sorry:
In het park kan je dit makkelijk via de balie van de ticketing .
Maar ik heb geen idee van hoe je het bij je thuis kan doen .
Ik raad je aan om even contact op te nemen bij Disneyland Paris .
Dit kan via 078 15 60 28 .

Alvast veel succes
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Erik Aerts schreefCOLONBeste,

:sorc:
Hier je antwoord: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 251#p87251
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tinkerbel
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2011, 13:02

Vraagje,

Zag dat de aanbieding die er nu is van Disney loopt tot 20 juli, hebben jullie het ooit wel eens meegemaakt of er niet meteen weer een nieuwe actie aan een sluit? Weet namelijk niet of het ons lukt om voor 20 juli te boeken.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Tinkerbel schreefCOLONVraagje,

Zag dat de aanbieding die er nu is van Disney loopt tot 20 juli, hebben jullie het ooit wel eens meegemaakt of er niet meteen weer een nieuwe actie aan een sluit? Weet namelijk niet of het ons lukt om voor 20 juli te boeken.
Er komt zeker een nieuwe actie, hou ons forum in het oog!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tinkerbel
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2011, 13:02

Dank je wel!
famhopman
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 20 Jul 2016, 07:53

Na een half uurtje op het forum gezocht te hebben ga ik toch maar de vraag stellen.

hoe zit het met zelf eten en drinken mee nemen op het park?
mag je voor de lunch zelf broodjes nemen en iets van drinken?

alvast hartelijke
Gebruikers-avatar
Liez
Member
Member
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2016, 10:30

famhopman schreefCOLONNa een half uurtje op het forum gezocht te hebben ga ik toch maar de vraag stellen.

hoe zit het met zelf eten en drinken mee nemen op het park?
mag je voor de lunch zelf broodjes nemen en iets van drinken?

alvast hartelijke
Voor zover ik weet mag je geen 'picknick' meenemen. Een flesje drinken en wat koekjes/beetje fruit/snoepjes/misschien zelfs eventueel een sandwich'ke ofzo kan wel, maar geen ganse koeltas met alles er op en er aan.

Moest ik niet meer up to date zijn, correct me if I'm wrong :yes: maar dat is wat ik er van weet.
Wij hebben altijd een flesje water in onze rugzak zitten, zeker met dit warm weer zal het een iets groter flesje zijn :) Voor mijn dochtertje nemen we misschien ook al wel eens een koekje ofzo mee, maar verder niets. Op zich is het er niet duurder dan in een ander pretpark qua eten, maar de drank vind ik er wel enorm duur, zeker voor flesjes water, dus dat nemen we altijd zelf mee.
As pixiedust falls from a star, it touches you and here you are.

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Oei, wij nemen dat dus wel altijd mee (broodjes, beleg, drank, koeken). Dat is dan onze lunch,'s avond eten we dan in het park zelf.Bij controle van rugzak nog nooit over aangesproken geweest :/
Gebruikers-avatar
Andastra
Member
Member
BerichtenCOLON 121
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2016, 12:02

Heb toch heel erg veel mensen zien picknicken zondag en maandag, ook al staat er op verschillende plaatsen aangegeven dat picknicken verboden is binnen het park.

Wij nemen ook altijd een flesje drank per persoon mee en dan een doosje met een paar koeken in.

Ik vind het niet zo overdreven duur om te eten eigenlijk, zeker als je een beetje uitkijkt. Of als we er een langere tijd zijn dan gebeurt het ook dat we gaan lunchen/eten in Val d'Europe.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Gewoon een broodje en wat drinken en evt wat koek is absoluut geen probleem. Je mag geen koelboxen mee naar binnen slepen.
famhopman
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 20 Jul 2016, 07:53

hartelijk dank voor de reacties.
we gaan voor 5 dagen er heen. Dus om dan elke dag daar en lunch en avond eten te halen word me een beetje te gek.

zullen geen hele koelboxen meeslepen. lijkt me ook niet lekker lopen.
heb er zo'n zin in kunnen haast niet wachten.
Gebruikers-avatar
Savvy
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2016, 05:29

Ik ga volgende maand een dag naar Disney sinds jaren en ik heb een aantal vragen :mrgreen:
Het zou superfijn zijn als iemand ze kan beantwoorden!

1. Is er een makkelijkere manier om van Gare du Nord naar Disney te komen dan te moeten overstappen op stations?
Mijn familie vindt dat idee namelijk best stressvol..
Ik las al over de Disney Express maar die gaat als ik het goed heb buiten onze tijden; wij komen namelijk pas om 9:35 aan in Gare du Nord en om 19:30 vertrekt de Thalys weer.

2. We willen graag winkels bezoeken maar het mogen er niet te veel zijn, welke winkels zijn echt aanraders en hebben bijv. de merchandise die je verder niet echt tegenkomt (voor volwassenen)
Het zou zonde zijn om in weinig tijd winkels te bezoeken die erg veel op elkaar lijken :)

3. Welke winkel verkoopt het grootste aantal beelden? (hoeft niet wdcc / swarovski te zijn)

4. We willen graag binnen een halfuur / 40 min eten voordat we het park weer uitgaan, welk restaurant is daar geschikt voor? Het moet eigenlijk wel Fantasyland, Main Street of Village zijn (we moeten na de parade al weer weg)

5.Worden deze beelden nog ergens verkocht in het park? Ben er al een tijdje naar opzoek (Partners beeld mag ook die andere versie zijn)
AfbeeldingAfbeelding

Alvast heel erg bedankt!
Iejoortje
Member
Member
BerichtenCOLON 315
GeregistreerdCOLON 04 Aug 2015, 09:08

1. Niet met OV. Je zou een taxi kunnen nemen, maar dat is duur
Dat overstappen stelt trouwens niks voor, het is 2 meter lopen. Enkel perron oversteken.

2. World Of Disney (Village) heeft alles wel.
3. In Mainstreet zit aan de rechterkant een winkeltje met alleen maar beelden.
4. Dan zou ik voor Counterservice gaan. In Fantasy zit dan Pinokkio's. Main Street enkel Casey's Corner en Village McDonalds.
5. Durf ik geen antwoord op te geven, ik ben al (te) lang niet in Disney geweest.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar