Disney's Photo Pass

Sparrow
Member
Member

Ik heb afgelopen photopass+ genomen. Maar bij een foto zie ik niet uit welke attractie het is. En gewoon saaie muur en karretje zie ik duidelijker. Bij sommige attracties zoomen ze foto in als je bij balie actiefoto wilt. Maar als ik dan op de app kijk is precies het zelfde als je code invult op je app. Is dat normaal of een foutje
Afbeelding
Michelle
Member
Member

Ik heb ook één keer een foto gehad van Pirates waarbij op de een of andere manier gewoon de muren en de boot van de attractie te zien zijn in plaats van het frame met de piraten. Ik neem aan dat dit een foutje is. Het was wel heel raar dat toen de cm de foto op mijn pas zette er wel een frame omheen te zien was. Ik heb dit ook maar één keer gehad.
Met dat inzoomen heb ik wel al een paar keer meegemaakt dat ze in Disney inzoomden en later weer de normale foto met iedereen in het karretje erop stond, maar ik heb ook genoeg foto's waar het inzoomen wel goed gegaan is dus ook hier neem ik aan dat de cm iets verkeerd heeft gedaan.
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
olafLover
Moderator
Moderator

Als je de foto graag wilt met het plaatje van de attractie erbij kan je mailen, dan regelen ze het voor je. Ik miste het een keer bij een erg leuke foto, dus toen heb ik het geprobeerd
Renatesmitje
Member
Member

Als ik deze pas wil hebben voor me foto'S waar kan die dan hallen
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Renatesmitje schreef:Als ik deze pas wil hebben voor me foto'S waar kan die dan hallen
Heb je een arrangement geboekt? Dan bel je de reservatielijn en bestel je hem vooraf. Is 10 euro goedkoper.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Angel007
Member
Member

De photopass+ jaarkaart is duurder geworden. Mijn photopass+ van vorig jaar liep tot juli 2016, dus 2 juli nieuwe gekocht met dream korting en moest nu meer betalen, de juiste prijs zal ik hier plaatsen zodra ik het ticket heb terug gevonden. (Tenzij iemand me hier voor is natuurlijk)
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Angel007 schreef:De photopass+ jaarkaart is duurder geworden. Mijn photopass+ van vorig jaar liep tot juli 2016, dus 2 juli nieuwe gekocht met dream korting en moest nu meer betalen, de juiste prijs zal ik hier plaatsen zodra ik het ticket heb terug gevonden. (Tenzij iemand me hier voor is natuurlijk)
Vorig jaar was er een promotie voor jaarkaarthouders.

Afbeelding
Afbeelding
Angel007
Member
Member

Met dreampas korting af was het dacht ik 47,98 euro.

@Adam de korting die jij bedoeld was de introductie korting dacht ik, maar die was vanaf juli 2015 er al niet meer hoor, toen wij deze hebben gekocht.

Nu kost de pas 59,99€ tenzij je deze samen met een arrangement bij boekt. Vorig jaar was dig 50€ dacht ik
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Annet
Member
Member

Voor een kaart die een heel jaar geldig is, vind ik dat nog steeds niet duur. Voor een eenmalig bezoek zou ik hem niet aanschaffen.
boogschutter
Member
Member

Wij hadden de pech dat die nog maar voor 10 dagen geldig was.
en ik vind dat er te vaak geen fotograaf bij staat.al verschillende keren gehad.
Annet
Member
Member

Ja daarom zou ik hem niet voor een eenmalig verblijf kopen, maar over een heel jaar haal je het er wel uit.
pluto71
Member
Member

idd, ik was er ook niet voor om de pas voor 10 dagen te kopen, omdat je idd nog teveel figuren hebt waar dan uiteindelijk toch geen fotograaf bij staat, maar vorig jaar hebben we wel de photopass voor een jaar gekocht, en dan vind ik het absoluut zijn geld waard, wij hadden op dat jaar meer dan 360 foto's verzameld :)
famhopman
Member
Member

hoewel wij nu 1x gaan twijfelen we toch om de pas te nemen.
zeker omdat we ook graag na afloop voor allebei onze kinderen een foto boek willen maken.

begrijp ik het goed dat als we een pas voor 10 dagen nemen de foto's na 10 dagen niet meer kunnen downloaden?
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

famhopman schreef:hoewel wij nu 1x gaan twijfelen we toch om de pas te nemen.
zeker omdat we ook graag na afloop voor allebei onze kinderen een foto boek willen maken.

begrijp ik het goed dat als we een pas voor 10 dagen nemen de foto's na 10 dagen niet meer kunnen downloaden?
De foto's blijven na die 10 dagen nog lang staan, dacht een jaar.

Afbeelding
Afbeelding
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Je kunt nog tot een jaar na aanschaf de foto's downloaden.

Ik weet niet of het in dlp ook kan, maar in hkdl hebben we de photopass achteraf aangeschaft. we hebben alle kaartjes verzameld en toen pas een photopass aangeschaft en alle foto's erop laten zetten.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Plaats reactie

Terug naar “Gasten Services - Disneyland Paris”