Disney's Beauty and The Beast Musical

belle1608
Miss CM
Miss CM

Olaflover waar zit je?? Ik rij 2 :D
Afbeelding
olafLover
Moderator
Moderator

rij 10 :)
Jess
Member
Member

Oooh wat een leuke foto's met je dochtertjes!

Ben zelf ook 2x geweest al. En 10 jaar geleden ook 1x :mrgreen:
1992 - present visited:

Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x

Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x

Next:
2019: Santa Fe (DLP)
olafLover
Moderator
Moderator

Ik vond het een erg leuke voorstelling! Heb echt genoten! En mijn vriend ook (hij ging vooral mee voor mij ;)) want hij wil nu ook naar de Lion King (zijn favoriete Disney film als kind)
belle1608
Miss CM
Miss CM

Na 3 keer Anouk en 1 keer Nandi, ik vind Nandi een beter Belle, vooral ook qua zang, maar ik vind haar spel ook meer naturel dan van Anouk.
Genoten heb ik weer! En Nandi heeft de foto van ons (waarbij zij in kostuum staan) gesigneerd :D

Tony helaas niet gezien na afloop!
Ik heb nu ook alle 3 de beesten zien spelen, die zijn alle 3 even goed vind ik :D
Afbeelding
olafLover
Moderator
Moderator

Wij vonden ze ook erg goed, alleen vonden we het beest knapper als beest :oops: :oops: :oops:
Terwijl hij op de foto in het programma boekje best knap is, geen idee waar het dus in zat
belle1608
Miss CM
Miss CM

Z'n lange haren misschien? ;)
Afbeelding
Miss Ariel
Member
Member

Mama van prinsesjes schreef:Leuk @ Miss Ariel, wij hadden het geluk Anouk Maas voor haar vakantie te meeten. :)

Afbeelding

En Tony Neef vond de meisjes zo leuk dat hij ook graag even op de toto wou. :D

Afbeelding

Melissa riep nog naar Jakopje (geen idee wie van de 12 jongens het was) dat hij het goed had gedaan, maar hij had niet door dat ze het tegen hem had. :D

Sent from my iPhone using Tapatalk
super foto's!! had haar ook graag gemeet, mijn favo Belle maar helaas
Tinkerbelletje schreef:Leuk die foto's Miss Ariël!! Ik deed dat "vroeger" ook altijd, even langs de artiesten ingang om wat fotootjes te scoren.

De op een na laatste show is ook leuk om heen te gaan, maar ik zag dat er al niet echt goede plekken meer waren :(
Dit is nl de keetshow en dan halen ze allerlei grappen en grollen met elkaar uit tijdens de show :)
ow dat wist ik niet. ga ik onthouden!
moet helaas vrijdag een late dienst werken dus gaat niks worden :(
olafLover schreef:Ik vond het een erg leuke voorstelling! Heb echt genoten! En mijn vriend ook (hij ging vooral mee voor mij ;)) want hij wil nu ook naar de Lion King (zijn favoriete Disney film als kind)
:thumbs:
olafLover schreef:Wij vonden ze ook erg goed, alleen vonden we het beest knapper als beest :oops: :oops: :oops:
Terwijl hij op de foto in het programma boekje best knap is, geen idee waar het dus in zat
hahah ik ook :lol:
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

BEAUTY & THE BEAST
Een totaalspektakel, onvergetelijk en uniek

Afbeelding

Binnenkort kan je genieten van één van de meest succesvolle en geliefde musicals aller tijden : Disney’s Beauty and the Beast. Het wordt een totaalspektakel in een originele setting. Al direct van bij het binnenkomen dompelen we je onder in de magische wereld van Belle en haar Beest.

Beauty & the Beast wordt een onvergetelijke ervaring voor jong en oud. De voorstelling wordt live uitgevoerd in het Nederlands door een topcast.

Enkel deze Kerst in Vlaanderen. Mis deze kans niet!

Bron: www.beautyandthebeast.be
Volg onze avonturen op instagram
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Josje als "Belle", Jan Schepens als "Beest" in gelijknamige musical

Afbeelding

Ex-K3-lid Josje Huisman en Jan Schepens gaan de hoofdrollen vertolken in de Vlaamse versie van de musical "Beauty and the beast". Ook onder anderen Barbara Dex, Peter Van de Velde en Eline De Munck zullen op de planken staan.
"Met "Beauty and the beast" willen we het begrip musical een nieuwe, moderne invulling geven, zonder daarbij te raken aan de kracht en magie van de originele musical uit 1994", zegt producent Yoshi Aesaert. "We zijn trots om met zo’n getalenteerde cast een productie als deze op poten te zetten. De bezoeker mag zich verwachten aan een totaalspektakel waarbij men al van bij de ingang wordt ondergedompeld in de sprookjesachtige wereld."

De regie is in handen van Christophe Ameye. Choreograaf Ish Ait Hamou - bekend van "So you think you can dance" - staat in voor de "Creatieve supervisie Choreografie & Staging".

De musical loopt vanaf 11 december in Flanders Expo in Gent.

Bron: deredactie.be
Volg onze avonturen op instagram
belle1608
Miss CM
Miss CM

Nee, Nee, Nee, Nee geen Josje :cry: :x :no:
Afbeelding
Stitch87
Member
Member

Vlaamse versie ... Josje ... Hmmmm :/
olafLover
Moderator
Moderator

Ben benieuwd of ze hetzelfde decor gebruiken, aangezien ze in België precies starten nu het in Nederland gestopt is...
Angel007
Member
Member

Ik vind josje totaal geen Belle! Konden ze nu echt niemand beter vinden??? (maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk)
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

olafLover schreef:Ben benieuwd of ze hetzelfde decor gebruiken, aangezien ze in België precies starten nu het in Nederland gestopt is...
Zo goed als zeker
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Disney Theater”