die Marie pins zijn errug cute!
maar die van I'l be your Minnie and Mickey zijn ook super!!!

Aangezien het een cast member pin is, dus een pin voor CAST MEMBERS, lijkt me dat van nietvercruz schreefCOLONiemand die me aan onderstaande pin kan helpen? thx

Lekker antwoord... Algemeen geweten toch dat ze wel te vinden zijn als je wat geluk hebt...Mouseketeer schreefCOLONAangezien het een cast member pin is, dus een pin voor CAST MEMBERS, lijkt me dat van nietvercruz schreefCOLONiemand die me aan onderstaande pin kan helpen? thx

Volgens mij werk je in Disney toch? Hoop niet dat je dan tegen al je klanten met deze toon reageert.Mouseketeer schreefCOLONAangezien het een cast member pin is, dus een pin voor CAST MEMBERS, lijkt me dat van nietvercruz schreefCOLONiemand die me aan onderstaande pin kan helpen? thx
Ebay had ik em idd gevonden maar per opbod is het momenteel.Iejoortje schreefCOLONLeuke pin!!vercruz schreefCOLONiemand die me aan onderstaande pin kan helpen? thx
Helaas ben ik geen CM bij Disney, dus kan ik je er niet aan helpen. Misschien Ebay, Marktplaats oid?? Succes met je zoektocht.