Stel jezelf voor!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
EelcoH
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2016, 16:40

Ik ben Eelco uit Enschede en na eigenlijk al zeer lang wel deze website te kennen en te volgen op Facebook toch maar eens echt een profiel aangemaakt om actief mee te praten en misschien andere Disney Nerds te leren kennen :) :)

Ik ben zelf 38 en woon alleen in Enschede. Ben ondernemer van beroep en als hobby doe ik dingen in de licht branche (shows - discotheken).

Al vele jaren lang kom ik al in DLRP en recentelijk nog in WDW geweest.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Welkom Eelco !!

Ik wens je heel veel Disney plezier hier op Café Mickey :)
Liekstra
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 25 Jul 2016, 11:06

Op verzoek zal ik mezelf even voorstellen

Ik ben tijden geleden al eens lid geweest van deze pagina, maar doordat ik er weinig mee deed had ik besloten om mijn account te beeindigen.

Ik ben dus Lieke inmiddels 30 jaar, getrouwd en moeder van een dochter van bijna 1,5 jaar. Ik ben al jaren gek op disney en al meerdere malen in Parijs geweest. Daarnaast al 2 jaar kaarten gehad, maar nu al ruim 2 jaar niet meer geweest. En de planning is om in december toch maar weer eens een paar dagen te gaan.

Nu besloten om toch weer eens lid te worden vanwege de vele informatie die hier terug te vinden is, en daarnaast zijn wij toch weer van plan om een jaarkaart te kopen en dan misschien dat we van iemand hier korting kunnen krijgen. Natuurlijk moet ik eerst de voorwaarden er nog eens goed op na slaan.

Ik ben vooral een mee lezer en ben vooral in begin niet zo'n actieve berichten plaatser.

Groetjes Lieke
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Welkom terug op Café Mickey Liekstra ,
En ik hoop dat je veel Disney plezier hebt hier en de informatie vind die je hoopt te vinden :)
Saar
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 25 Jul 2016, 21:18

Hallo iedereen,
Ik ben een mama van 2 fantastische prinsessen (Romy 8 jaar en Lizzy 7 jaar) en ik heb ook een man! :-) Ikzelf ben nog steeds in de ban van elke Disney Film!
Daarom hebben we besloten om deze zomer een jaarkaart aan te schaffen.. SPANNEND!!!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Welkom Saar !
Ik wens je alvast heel veel Disney plezier hier op Café Mickey :)
Gebruikers-avatar
Jolind
Member
Member
BerichtenCOLON 59
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2015, 14:56

Hallo Disney liefhebbers :)

Mijn naam is Jolanda, ik ben 46 jaar, getrouwd en heb 3 dochters en een hele partij dieren.

Ik ben verzot op Disney, binnenkort gaan we voor de tweede keer naar Orlando toe waar we o.a. 10 dagen Disney gaan doen, we hebben er heel veel zin in!
Hoe ouder hoe gekker zal ik maar zeggen haha!

Ik haal hier redelijk veel informatie vandaan, echt top!
Och ja, de filmpjes van de dlrpfans, echt (kei-)leuk om te zien!

Ik ben meer een lurker dan een schrijver hoor ;)
Vandaar ook dat ik me nu pas voorstel.

Ik las vroeger ook op het dlrp forum, jammer dat die niet meer bestaat maar dit is een goede vervanger daarvoor! ;)
Ga vooral zo door!

Groetjes en een fijne dag allemaal!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Welkom Jolanda,

Heel veel Disney-plezier hier bij Café Mickey
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Jolind
Member
Member
BerichtenCOLON 59
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2015, 14:56

Dank je wel :D
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Disneysuperfan
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2016, 11:18

Ik heb mij vandaag op het forum aangemeld dus zal mij ook even voorstellen.

Ik ben dus een Disneysuperfan van 34 jaar, moeder van een lieve dochter van 6 die ik inmiddels ook al met het Disney virus heb aangestoken.

Ben zelf al een keer of 20 - 25 naar Disney geweest en ga nu voor de 5e keer met mijn dochter erbij.
Gebruikers-avatar
FlakyWoofz
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2016, 19:08

Hallo allemaal

Ik ben Frans (FlakyWoofz als naam hier) en ben 24 jaar speel doedelzak en begin
binnenkort met een nieuwe schoolopleiding.
Ik heb me hier geregistreerd omdat ik hier iets te vaak kom om nog zonder account rond te kijken :P

A.s oktober in de herfstvakantie ga ik naar DLP voor mijn eerste keer Halloween ooit en ook mijn eerste jaarkaart ooit. Hopelijk heb ik dan ook mijn 360 graden camera

Ben zelf een erg fanatieke pin collector en heb er dan ook al redelijk wat, maar nooit genoeg haha.
Ben zelf een zeer grote fan van de films; Bolt, Zootopia en The Brave Little Toaster (ook al is die geen "officiële" Disney film)

Mijn favo personages zijn door die films dan ook natuurlijk Bolt, Judy en Nick
en mijn favoriete villain is Hades, door al zijn one-liners.

Ik weet niet zeker of ik hier ook een foto van mijzelf mag uploaden maar dat hoor ik dan nog wel, dan weten jullie ook meteen hoe ik er uit zie :)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Welkom FlakyWoofz :)

Ik wens je veel Disney plezier hier op Café Mickey !!!
Gebruikers-avatar
jortlaban
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 02 Aug 2016, 13:11

Goeiemiddag allemaal,

Mijn naam is Jort. Samen met mijn vrouw ben ik een enorme Disney- en themeparken-fan
Na uitgebreid lid te zijn geweest bij zowel het DLRPFans forum als het forum van TowerofTerror.org een geruime tijd fora met rust gelaten.
Na alle leuke verhalen over dit forum van mijn vrouw, me vandaag ook maar eens aangemeld.
Mijn interesse gaat voornamelijk uit naar Disneyland California en de verschillende parken in Orlando.

Daarnaast heb ik een eigen youtube kanaal (trojTV) en bijbehorende facebook pagina welke ik naast de laatste pretpark nieuwtjes ook met gaming nieuws probeer bij te houden.
Laatst gewijzigd door 1 op jortlaban, in totaal 2 keer gewijzigd.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikers-avatar
Suus
Member
Member
BerichtenCOLON 495
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2009, 09:39

jortlaban schreefCOLONGoeiemiddag allemaal,

Mijn naam is Jort. Samen met mijn vrouw ben ik een enorme Disney- en themeparken-fan
Na uitgebreid lid te zijn geweest bij zowel het DLRPFans forum als het forum van TowerofTerror.org een geruime tijd fora met rust gelaten.
Na alle leuke verhalen over dit forum van mijn vrouw, me vandaag ook maar eens aangemeld.
Mijn interesse gaat voornamelijk uit naar Disneyland California en de verschillende parken in Orlando.

Daarnaast heb ik een eigen youtube kanaal (trojTV) en bijbehorende facebook pagina die naast de laatste pretpark nieuwtjes ook gaming nieuws probeer bij te houden.
:thumbs: :thumbs:
Ons YouTube-kanaal: TROJ TV
Onze avonturen:
BLOG

Disneyland Paris: Ontelbare keren
Walt Disney World; 2x, 2014, 2018
Disneyland Resort California: 4x, 2004, 2006-2007, 2015, 2019
Gebruikers-avatar
Noukster
Member
Member
BerichtenCOLON 3