Algemeen Disneyland Paris Halloween 2016
-
Marieke1978
- Member

- BerichtenCOLON 669
- GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 18:34
Wij zijn er ook vanaf 2 oktober. Als het klopt dat de Cheshire Cat er staat, dan ga ik daar echt wel mee op de foto, al moet ik 3 uur wachten.
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Marieke1978 schreefCOLONWij zijn er ook vanaf 2 oktober. Als het klopt dat de Cheshire Cat er staat, dan ga ik daar echt wel mee op de foto, al moet ik 3 uur wachten.
Ja hahaha zo denk ik dus ook !
Die meet staat als hoogste op de lijst op 1 oktober
-
Marieke1978
- Member

- BerichtenCOLON 669
- GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 18:34
Bij mij ook. Ben normaal niet zo geduldig, maar voor zoiets moet dat wel lukken. Heb ook weleens ruim een uur in de rij gestaan omdat mijn moeder met Duffy op de foto wou, moet ze nu op mij wachtenD-Tekenaar schreefCOLONMarieke1978 schreefCOLONWij zijn er ook vanaf 2 oktober. Als het klopt dat de Cheshire Cat er staat, dan ga ik daar echt wel mee op de foto, al moet ik 3 uur wachten.
Ja hahaha zo denk ik dus ook !
Die meet staat als hoogste op de lijst op 1 oktober
-
lieve-1973
- Member

- BerichtenCOLON 103
- GeregistreerdCOLON 14 Nov 2014, 19:57
D-Tekenaar schreefCOLONOntmoet de Cheshire cat deze Halloween in Fantasyland
bron : DisneylandBerry
nathalie....... onhouden beste kat!!
- Prinses-mama2
- Member

- BerichtenCOLON 13
- GeregistreerdCOLON 07 Aug 2016, 08:18
Leuk! Wij gaan ook in oktober
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
klinkt alvast weer leuk
en de Cheshire cat ow wauw ik ben op iedereen die gaat en hem gaat meeten al lichtelijk jaloers
maar ik duim ook voor iedereen mee dat ie er vanaf 1 okt al staat en jullie hem allemaal kunnen ontmoeten
ik wil de foto's zien 
en de Cheshire cat ow wauw ik ben op iedereen die gaat en hem gaat meeten al lichtelijk jaloers
maar ik duim ook voor iedereen mee dat ie er vanaf 1 okt al staat en jullie hem allemaal kunnen ontmoeten
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Nee. Er is al jaren geen cd of single meer uitgebracht en dat staat voorlopig ook niet op de planning.sabje85 schreefCOLONKun je ergens de titelsong van de Halloween parade kopen in het park?

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Hier is hij dansabje85 schreefCOLONSpijtig want het is een liedje dat de hele dag in je hoofd blijft zitten en je instant happy maakt
- kimberley2909
- Member

- BerichtenCOLON 841
- GeregistreerdCOLON 19 Aug 2014, 13:32
Weet iemand of bij de speciale foto locaties (dus ook die in frontierland) een photopass fotograaf aanwezig zal zijn?
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Never lose hope