Welkom op Café Mickey !!! Ik wens je hier heel veel Disney plezier toe
Stel jezelf voor!
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Hallo Noukster
- Prinses-mama2
- Member

- BerichtenCOLON 13
- GeregistreerdCOLON 07 Aug 2016, 08:18
Hallo, mijn naam is Samantha en ben hier ook nieuw.
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Welkom Prinses-mama2 !!!
Ik wens je heel veel Disney plezier hier op Café Mickey
Ik wens je heel veel Disney plezier hier op Café Mickey
Hoi! Ik ben Mandy, bijna 18 jaar en al jaren groot fan van de films, ook heb ik een (nog niet zo'n enorm grote) beeldenverzameling.
Helaas ben ik al 8 jaar niet meer naar Disneyland Paris geweest door het geld, maar volgende maand gaan we eindelijk een dagje! En daar kijk ik natuurlijk erg naar uit
Het lijkt me erg leuk om mee te praten op dit forum!
Helaas ben ik al 8 jaar niet meer naar Disneyland Paris geweest door het geld, maar volgende maand gaan we eindelijk een dagje! En daar kijk ik natuurlijk erg naar uit
Leuk, veel plezier alvast!Savvy schreefCOLONHoi! Ik ben Mandy, bijna 18 jaar en al jaren groot fan van de films, ook heb ik een (nog niet zo'n enorm grote) beeldenverzameling.
1992 - present visited:
Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x
Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x
Next:
2019: Santa Fe (DLP)
Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x
Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x
Next:
2019: Santa Fe (DLP)
- MadAsAHatter
- Member

- BerichtenCOLON 20
- GeregistreerdCOLON 15 Aug 2016, 18:05
Hallo!
Ik ben Doortje, 19 jaar oud.
Ik ben een enorme Disney fan (tot het gênante aan toe)
De laatste keer dat ik in Disney was, was toen ik 11 jaar oud was. Tijd om weer eens te gaan!
Daarom ben ik nu weer een trip aan het plannen in Januari 2017. Kan niet wachten!
Ik ben Doortje, 19 jaar oud.
Ik ben een enorme Disney fan (tot het gênante aan toe)
De laatste keer dat ik in Disney was, was toen ik 11 jaar oud was. Tijd om weer eens te gaan!
Daarom ben ik nu weer een trip aan het plannen in Januari 2017. Kan niet wachten!
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Welkom MadAsAHatter 
Ik hoop dat je veel plezier gaat vinden op Café Mickey !
Ik wens je alvast veel plezier bij je aankomende trip richting DLP
- MadAsAHatter
- Member

- BerichtenCOLON 20
- GeregistreerdCOLON 15 Aug 2016, 18:05
Dankjewel!D-Tekenaar schreefCOLONWelkom MadAsAHatter
Hoi,
Ik ben Eva, 24.
Ik ben van kinds af aan al een disneyfan. Mijn favo film is Peter Pan.
Vorig jaar de eerste keer naar Disney Parijs geweest omdat ik een angst heb. Maar het is een geweldige ervaring geweest. Dit jaar ga ik niet omdat ik nog een andere passie heb en dat is musical, doe hierin ook stage enz. Volgend jaar ga ik opnieuw naar Disney.
Grtz Eva
Ik ben Eva, 24.
Ik ben van kinds af aan al een disneyfan. Mijn favo film is Peter Pan.
Vorig jaar de eerste keer naar Disney Parijs geweest omdat ik een angst heb. Maar het is een geweldige ervaring geweest. Dit jaar ga ik niet omdat ik nog een andere passie heb en dat is musical, doe hierin ook stage enz. Volgend jaar ga ik opnieuw naar Disney.
Grtz Eva
hey allemaal,
ik ben Enya ben een super disneyfan van kleins af aan! ben vorig jaar van 9 tot 11 oktober naar disneyland gegaan voor mijn 19de verjaardag, ondertussen heb ik een dochtertje van 2 maanden dus moet nu eventjes wachten tot ze wat groter is voor ik terug naar een disneypark ga maar deze keer zal het niet naar disneyland zijn maar naar disneyworld in orlando
als alles goed gaat zou dat voor in 2018 zijn (zover heb ik mijn ouders en vriend al gekregen
)
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
ik ben Enya ben een super disneyfan van kleins af aan! ben vorig jaar van 9 tot 11 oktober naar disneyland gegaan voor mijn 19de verjaardag, ondertussen heb ik een dochtertje van 2 maanden dus moet nu eventjes wachten tot ze wat groter is voor ik terug naar een disneypark ga maar deze keer zal het niet naar disneyland zijn maar naar disneyworld in orlando
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Welkom evav en enya1996
Ik wens jullie heel veel Disney plezier op Café Mickey .
@ evav Hier zijn nog een aantal musical liefhebbers waaronder ik .
Je gaat dus zeker ook hier je passie voor musical kunnen delen .
En alvast veel succes met je stage !!!
Ik wens jullie heel veel Disney plezier op Café Mickey .
@ evav Hier zijn nog een aantal musical liefhebbers waaronder ik .
Je gaat dus zeker ook hier je passie voor musical kunnen delen .
En alvast veel succes met je stage !!!
-
NeedMagic92
- Member

- BerichtenCOLON 2
- GeregistreerdCOLON 19 Aug 2016, 15:31
Hoi allemaal ik ben Julien 34 oud en ik ben nieuw op dit forum. Op moment van dit schrijven op weg naar huis na 5 dagen Disneyland Parijs. Heb bij castmembers gelogeerd die ik in 2010 heb leren kennen en waar inmiddels een echte vriendschap band uit is gekomen. Heb al sinds 2007 een jaarkaart en ga en probeer 4/5 per jaar naar Disneyland Parijs te gaan. Afgelopen week voor het eerst mijn verjaardag gevierd in Disney en zeker niet voor de laatste keer, wat een geweldige ervaring was dat zeg. Net als vele van jullie verzamel ik alle films en heb thuis een hele kamer vol staan met allemaal Disney beelden die ik in 1999 ben beginnen te sparen. Mezelf nu eindelijk eens officeel op dit forum aangemeld zodat ik helemaal op de hoogte blijf van alle Disney nieuwtjes 
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Welkom op Café Mickey NeedMagic92 !!
Ik wens je hier veel Disney plezier
Ik wens je hier veel Disney plezier