bron : ED92

Jess schreef:Wij hebben voor 13 augustus de BBQ bij Cheyenne geboekt, maar kan je eigenlijk ook de characters ontmoeten zonder dat je daar eet? Vroeg ik me even af.....

Ten eerste is de barbecue, zoals normaal, buiten op een terras. Het is niet in het restaurant.D-Tekenaar schreef:Jess schreef:Wij hebben voor 13 augustus de BBQ bij Cheyenne geboekt, maar kan je eigenlijk ook de characters ontmoeten zonder dat je daar eet? Vroeg ik me even af.....
Ik denk niet dat dit de bedoeling is van het restaurant !!!
Gelukkig kan je ze wel vaak in deze outfit vinden in Frontierland

kizzy schreef:Wij hebben ze idd vorig jaar in deze outfits gewoon in het park ontmoet
ik heb ze ook al eens in het park, frontierland in die outfits gespotD-Tekenaar schreef:@ Mousketeer
Mag ik je erop wijzen dat ik Chip en Dale toch al enkele keren gezien heb in deze outfit
En Kizzy heeft ze ook al gezien

ik heb ze voorig jaar ook gezien en goofy ook in deze outfitMiss Ariel schreef:kizzy schreef:Wij hebben ze idd vorig jaar in deze outfits gewoon in het park ontmoetik heb ze ook al eens in het park, frontierland in die outfits gespotD-Tekenaar schreef:@ Mousketeer
Mag ik je erop wijzen dat ik Chip en Dale toch al enkele keren gezien heb in deze outfit
En Kizzy heeft ze ook al gezien![]()
was wel een spontane meet denk ikvorig jaar denk ik