Algemeen Disneyland Paris Halloween 2016
- kimberley2909
- Member

- BerichtenCOLON 841
- GeregistreerdCOLON 19 Aug 2014, 13:32
Dank je wel Annet!
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Never lose hope
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Ontdek Halloween in Disneyland Paris... Ben jij klaar voor dit geestige festival ?
-
lieve-1973
- Member

- BerichtenCOLON 103
- GeregistreerdCOLON 14 Nov 2014, 19:57
oke nathalie !!!
niet dat veel ga doen figuren, maar dit is de maxs
niet dat veel ga doen figuren, maar dit is de maxs
weet iemand of er alweer jack merchandising is?? onze dochter wil dolggraag de jack etui hebben. vorig jaar niet gekocht omdat ze niet wist of ze op haar nieuwe school 1 wilde. in juni wilde ze er toen toch 1 halen maar niet meer te krijgen. in feb nog wel maar ook toen wist ze het niet zeker. nu gaan we dus okt weer en zou mooi zijn als hij er toch weer is. of een variant erop. we zagen nu alleen minnie frozen en cars en dat zijn nou niet echt de charakters waar ze warm voor loopt. jack is toch echt haar favoriet. ik heb ook al gegoogled maar kan nergens 1 vinden.
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Er is altijd Jack Skellington merchandise, in de Thunder Mesa Mercantile in Frontierland.yasmine schreefCOLONweet iemand of er alweer jack merchandising is?? onze dochter wil dolggraag de jack etui hebben. vorig jaar niet gekocht omdat ze niet wist of ze op haar nieuwe school 1 wilde. in juni wilde ze er toen toch 1 halen maar niet meer te krijgen. in feb nog wel maar ook toen wist ze het niet zeker. nu gaan we dus okt weer en zou mooi zijn als hij er toch weer is. of een variant erop. we zagen nu alleen minnie frozen en cars en dat zijn nou niet echt de charakters waar ze warm voor loopt. jack is toch echt haar favoriet. ik heb ook al gegoogled maar kan nergens 1 vinden.
Maar daar zit geen Jack Skellington etui tussen.
En er is verder nog niets van Halloween in het park te vinden.

Oh dank je wel! Dan ga ik al met iets meer lef in de rij staan tussen alle kindjesyasmine schreefCOLONtuurlijk kun je een foto laten maken. er is altijd een cm bij en eigenlijk willen die altijd wel een foto voor je maken. vaak dan stellen ze eht ook zelf voor . ze pakken je telefoon automatisch aan
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
iddAnnet schreefCOLONIk sta altijd tussen net zoveel volwassenen als kinderen hoor, dus maak je daar vooral niet druk om.
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*